Vanhemman naisen raskaat rinnat

Anonyymi-ap

Minun intohimoni ovat vanhemman naisen raskaat riippuvat rinnat. Mistähän sellaisia löytäisi? Olisiko täällä sellaisten omaavia?

52

948

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tästä voi lähettää viestiä juoksija1 (at) outlook com

• Anonyymi00002

Onko jotain ikärajaa?

• Anonyymi00004

Ei ikärajaa

• Anonyymi00003

Olen käynyt paneskelemassa naapuria 74v jolla ihan todella isot tissit 🤗

• Anonyymi00005

Jos kiinnostaa ni voin jotain kuvaa laittaa kik: mies_1980

• Anonyymi00006

Ei tainnu mennä viesti tuohon antamaasi osoitteeseen 🤔

• Anonyymi00007

Pitäs kyllä tulla perille

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pitäs kyllä tulla perille

No tuliko?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No tuliko?

Ei oo tullu. Onkohan osote menny varmasti oikein

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä pitäis olla oikein

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kokeilin nyt toisesta postista, mahtoikohan tulla?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kokeilin nyt toisesta postista, mahtoikohan tulla?

Kiitos, nyt tuli

• Anonyymi00010

Tuleehan niitä kadulla vastaan jatkuvasti. Se onkin sit hankalampi juttu millä tavalla pitäis asiat hoitaa, että sellaisiin pääsisi käsiksi.

Itse tykkään kanssa sellaisista. Toki monen muunkinlaisista rinnoista, mutta tuollaisista ehdottomasti myös.

• Anonyymi00012

Joo, ei viitsi kadulla alkaa kouria, tai muutenkaan yllättäen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joo, ei viitsi kadulla alkaa kouria, tai muutenkaan yllättäen.

Se ei todellakaan ole oikea tapa. Mut mä en tiedä miten oikeasti pitäisi toimia.

Tiedän, että monet sellaiset rinnat omaavat naiset kaipaisivat käsittelyä, mutta pitävät itseään ja tissejään rumina. Joku toinen, kuten sinä ja minä, taas rakastaisi juuri niitä.

Halut ja todellisuus ei aina kohtaa.

• Anonyymi00016

Vielä olisi tilaa ja tarvetta tällaiselle. Onko ihania raskaita rintoja?
      juoksija1 (at) outlook.com

• Anonyymi00017

Vai että tilaa, eikö ole riittävän isoja löytynyt?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vai että tilaa, eikö ole riittävän isoja löytynyt?

Aina on tilaa. Olisiko tarjolla?

• Anonyymi00019

Edelleen mielessä raskaat, roikkuvat rinnat. Saa ilmoittautua :)
      juoksija1 (at) outlook.com
      KIK: nuorekas123

• Anonyymi00020

Oletko mistä päin? Leski 66v rintava olen

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

02 al. Mies 66v.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

02 al. Mies 66v.

Forssassa olisin. Asun yksin omakotitalossa en seurustele. Olen tälläinen täyteläinen muodoiltani ja rintani roikkuvat isot josta tykkäät. Miestä saanut pitkään aikaan, kaipaisin välillä kyllä. Leski 66v

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Forssassa olisin. Asun yksin omakotitalossa en seurustele. Olen tälläinen täyteläinen muodoiltani ja rintani roikkuvat isot josta tykkäät. Miestä saanut pitkään aikaan, kaipaisin välillä kyllä. Leski 66v

Mitenkä sinuun saisi yhteyden.Asun aika lähellä Forssaa olisi ihana koitella tissejäsi ja muutakin. Mies 66v.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitenkä sinuun saisi yhteyden.Asun aika lähellä Forssaa olisi ihana koitella tissejäsi ja muutakin. Mies 66v.

Katsotaan mitä keksitään jotta tavattais. Lähdös naapurin kanssa iltalenkille juuri, olet tissimies ilmeisesti kyllä minulla muutakin hyvää löytyy. Leski 66v

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Katsotaan mitä keksitään jotta tavattais. Lähdös naapurin kanssa iltalenkille juuri, olet tissimies ilmeisesti kyllä minulla muutakin hyvää löytyy. Leski 66v

Hyvää lenkkeilyä sinulle. Kai jokin tapa löytyy millä tavataan kyllä pidän tisseistä ja paljon muusta. Mies 66v.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tässä "juoksija". Kuulostaa upealta, juuri sellaiselta, josta olen haaveillut. Olen pääkaupunkiseudulta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vieläkö haluat tissin ja pyllyn hierontaa.Mies 66v.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Vieläkö haluat tissin ja pyllyn hierontaa.Mies 66v.

Huomenta. Eihän halut yön aikana kadonneet päin vastoin. Voitais tavata Antin Kondiktorissa kahvilla kun sinulle sopii.
        Kerto vähän tarkemmin itsestäsi minkä kokoinen varattu vai sinkku, olisitko valmis tälläiseen jatkossakin silloin tällöin. Leski 66v

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Huomenta. Eihän halut yön aikana kadonneet päin vastoin. Voitais tavata Antin Kondiktorissa kahvilla kun sinulle sopii.
        Kerto vähän tarkemmin itsestäsi minkä kokoinen varattu vai sinkku, olisitko valmis tälläiseen jatkossakin silloin tällöin. Leski 66v

Heippa. Olen sinkku 65kg 170 cm pitkä kalu noin 16 senttiä karva rintanen vaikka itse sanonkin niin aika nuorekas kyllä sopisi tapaaminen aina sillon tällön. Olen nyt Helsinkissä mutta Lauantai sopisi hyvin kuinka sinulle. Kerro sinäkin hieman itsestäsi.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Heippa. Olen sinkku 65kg 170 cm pitkä kalu noin 16 senttiä karva rintanen vaikka itse sanonkin niin aika nuorekas kyllä sopisi tapaaminen aina sillon tällön. Olen nyt Helsinkissä mutta Lauantai sopisi hyvin kuinka sinulle. Kerro sinäkin hieman itsestäsi.

Oi olet mallin mitoissa myös veitikka.
        Tässä mun pituus 165, painoni 80kg rintani roikkuvat ilman liivejä. Alapääni siisti mielestäni kimmoisa, käytän sauvaa päivittäin pitää paikat kunnossa. Karvoitus lyhyeksi ajeltu, hiukset vaaleat hartioille ylettyvät ja silmät siniset. Ai niin omat terveet hampaat valkoiset, tykkään suudella myös sieltäkin ja maistaa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tässä mun pituus 165, painoni 80kg rintani roikkuvat ilman liivejä. Alapääni siisti mielestäni kimmoisa, käytän sauvaa päivittäin pitää paikat kunnossa. Karvoitus lyhyeksi ajeltu, hiukset vaaleat hartioille ylettyvät ja silmät siniset. Ai niin omat terveet hampaat valkoiset, tykkään suudella myös sieltäkin ja maistaa.

Oi olet juuri sopivan uhkea nainen. On kyllä hieno tavata sinut kotiudun tänään pidetään yhteyttä sopiiko sinulle viikonloppuna.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Oi olet juuri sopivan uhkea nainen. On kyllä hieno tavata sinut kotiudun tänään pidetään yhteyttä sopiiko sinulle viikonloppuna.

Laitetaan viestiä vielä joko lauantai tai sunnuntai voidaan tavata. Kiva kun tykkäät uhkeimasta , toivotaan ettet pety nähdessäsi.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Laitetaan viestiä vielä joko lauantai tai sunnuntai voidaan tavata. Kiva kun tykkäät uhkeimasta , toivotaan ettet pety nähdessäsi.

Tehdään näin tuskin petyn viestitellään. Mulla matkaa noin 50 kilometriä on aika lyhyt. Mies 66v.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hei. Tulin juuri saunasta.Ajattelin kirjotella mitä Forssaan päin kuuluu. Mies 66v.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Hei. Tulin juuri saunasta.Ajattelin kirjotella mitä Forssaan päin kuuluu. Mies 66v.

Ihana aamu saunassa kävit nyt puhdas poika.
        Piha töissä päivän hyvää kuntoilua kyl sauna maistuis.😀 Leski 66

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ihana aamu saunassa kävit nyt puhdas poika.
        Piha töissä päivän hyvää kuntoilua kyl sauna maistuis.😀 Leski 66

Olis mukava pestä selkäsi tissit vaikka joka paikka. Kävisikö sinulle pyhänä tavata. Mies 66v.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olis mukava pestä selkäsi tissit vaikka joka paikka. Kävisikö sinulle pyhänä tavata. Mies 66v.

Sovitaanko alustavasti tavataan kahvilla puolilta päivin, varmistetaan vielä huomenna illemmalla. Eihän sulla kiire jos kotiani mukaan lähdet, lämmitetään sauna pääset pesee ehkä haluat muutakin kanssani. T. Leski

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Sovitaanko alustavasti tavataan kahvilla puolilta päivin, varmistetaan vielä huomenna illemmalla. Eihän sulla kiire jos kotiani mukaan lähdet, lämmitetään sauna pääset pesee ehkä haluat muutakin kanssani. T. Leski

Asia selvä lämmitetään vaan sauna pesen mielelläni sinäkin saat pestä minua jos haluut. Viestitellään huomenna. Mies 66v.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Asia selvä lämmitetään vaan sauna pesen mielelläni sinäkin saat pestä minua jos haluut. Viestitellään huomenna. Mies 66v.

Sopii. Olit laittanut on aika lyhyt, tarkoitit varmaan sitä. Eihän se pituudesta kiinni jos molemmat toistensa hyväilystä tykkää. Naisena nautin kun mies nautti kanssani ,vielä kun tunnen loppu huipennuksen. T. Leski

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Sopii. Olit laittanut on aika lyhyt, tarkoitit varmaan sitä. Eihän se pituudesta kiinni jos molemmat toistensa hyväilystä tykkää. Naisena nautin kun mies nautti kanssani ,vielä kun tunnen loppu huipennuksen. T. Leski

En sellasta tarkoittanut on minulla aikaa voidaan kyllä nauttia toisistamme pitkään.Anteeksi kun kirjotin epäselvästi.Mies 66v.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

En sellasta tarkoittanut on minulla aikaa voidaan kyllä nauttia toisistamme pitkään.Anteeksi kun kirjotin epäselvästi.Mies 66v.

Mielikuvitukseni varmaan lähti laukkaa kun luin vietiäsi. Ihanaa nauttia pikään toistemme vartaloista ja huulista keholla. Leski

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mielikuvitukseni varmaan lähti laukkaa kun luin vietiäsi. Ihanaa nauttia pikään toistemme vartaloista ja huulista keholla. Leski

Ihan näin kun sanoit saunan tuoksuinen naisen alaston vartalo mikä sen kauniinpi voisi olla hyväiltäväksi saisinko lirkutella sinua kielellä jalkovälistä. Mies 66v.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ihan näin kun sanoit saunan tuoksuinen naisen alaston vartalo mikä sen kauniinpi voisi olla hyväiltäväksi saisinko lirkutella sinua kielellä jalkovälistä. Mies 66v.

Kysyt vielä ilman muuta. Leski

• Anonyymi00051
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kysyt vielä ilman muuta. Leski

Tapaaminen lähestyy kuinka sinulle sopii onko sama paikka ja aika. Mies 66v.

• Anonyymi00030

Törkeästi ohitettiin alkuperäinen viestijä 🤭😂
      T. Juoksija

• Anonyymi00032

Olen pahoillani vastasin mielestäni sinulle, katsoin sitten suunta numeroa. Tämä mies likempänä helpompi tavata jatkossa, tietenkin jos molemmat tykkää tälläisestä suhteesta. Leski 66v

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olen pahoillani vastasin mielestäni sinulle, katsoin sitten suunta numeroa. Tämä mies likempänä helpompi tavata jatkossa, tietenkin jos molemmat tykkää tälläisestä suhteesta. Leski 66v

Joo, ei mitään, asia ok.

• Anonyymi00047

Ukista löytyy Pipsan isot.

• Anonyymi00048

Millaiset Pipsalla?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Millaiset Pipsalla?

Isot täyteläiset f kupit hoikahkos vartalossa.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Isot täyteläiset f kupit hoikahkos vartalossa.

Uuhh, oikea unelma

• Anonyymi00052

Saako tulla koittelemaan tisuja.60v.Mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe