Pesin juuri itselleni

Anonyymi-ap

pienen kulhollisen viinirypäleitä. Tuli vaatimaton toive mieleen: saisinpa joskus tuoda sinulle pienen kulhollisen viinirypäleitä. Pieneksi välipalaksi arjen keskellä.

13

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitähän mielesi päällä on juuri nyt? Miltä sinusta tuntuu?

Ajatukseni palaavat aina sinuun. Mielessä on niin paljon kysymyksiä, joihin en saa vastausta. On vain istuttava tässä epätietoisuudessa, pidettävä jotenkin yllä pientä toivon liekkiä, jonka valossa näkee katsoa taas päivän eteenpäin. Missähän sinä olet? Mitä teet? Mikä on ollut tämän viikon mukavin asia elämässäsi? Mitä, jotain pientä ja arkista, haluaisit kertoa minulle? Miltä viikonloppusi näyttää? Olisitpa vieressäni rupattelemassa niitä näitä. Voisin kuunnella sinua ja ajatuksiasi loputtomasti.

Minullakin olisi sinulle kerrottavaa. Enimmäkseen positiivisia juttuja, pieniä, mutta kuitenkin. Yritän keskittyä niihin positiivisiin asioihin ja kerätä niitä lisää tässä kevään varrella. Jotenkin tuntuu siltä, että aurinko ehkä alkaa vähän paistaa tähän risukasaan - siitäkin haluaisin sinulle kertoa. Ja sinä tietenkin olet aina minulle positiivinen juttu, kaiken tämän ikävänkin keskellä. Olen onnellinen siitä, että olet olemassa, vaikka et olisikaan luonani. Olet silti minulle tärkeä, ja ajatuksissani edelleen joka ikinen päivä. Ihmeellistä, että sinunlaisesi mies on edes olemassa. <3

• Anonyymi00012

A bit political touch here. M to m?

• Anonyymi00002

Pese ne hyvin, liota mielummin vaikka tunti ennen syömistä. Kovat säilöntämyrkky jäämät niissä.

• Anonyymi00005

Se on totta, siksi en syö koskaan viinirypäleitä.

• Anonyymi00009

Mielummin yön yli.

• Anonyymi00010

Itse huuhtelen vain juoksevan veden alla noin minuutin? Hyviä ovat olleet, ei ole tullut oireita, joista tarvis olla huolissaan. Eilen viimeksi söin tummia viinirypäleitä. Hetken päästä uudestaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Itse huuhtelen vain juoksevan veden alla noin minuutin? Hyviä ovat olleet, ei ole tullut oireita, joista tarvis olla huolissaan. Eilen viimeksi söin tummia viinirypäleitä. Hetken päästä uudestaan.

Näin, just söin noin 300gr tummia viinirypäleitä.

• Anonyymi00003

Suuntaahan se heliosentrisenkin järjestelmän keskus fotosynteesiin tarkoitettua säteilyä risukasaankin.

Hyvää yötä.

• Anonyymi00004

joskus

• Anonyymi00006

Viinirypäleet ja ulkoimaiset mansikat kannattaa liottaa jonkin aikaa vedessä jossa on ruokasoodaa.

• Anonyymi00008

Eiku keittää 5 min lihaliemessä

• Anonyymi00007

Surumielinen olo tänään. Maa on nielaissut sinut, enkä taida koskaan enää nähdä sinua.

En tiedä miksi käyn palstallakaan - koskaan en lähde täältä pois paremmalla tuulella kuin tänne tulin. Päinvastoin, tämän paikan kirjoitukset vain saavat turhautumaan ja voimaan pahoin. Niin paljon väärin suunnattua ja hukkaan heitettyä energiaa, itse kunkin kohdalla...

Kaipaan sinua tänäänkin, hiljaa ja arkisesti. Ensi viikosta on tulossa aika täysi ja oma jaksaminen mietityttää jo nyt. Olisitpa halauksen päässä silloin, kun oikein uuvuttaa. Ottaisin itselleni murusen energiastasi ja jaksaisin paremmin. Ikävä on.

• Anonyymi00011

Tulee mieleen joku kreikka ja nöyrä nainen joka olisi sun palvelija ja alamainen, pesis jalat ja mu... Kummallisia fantasioita teillä miehet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      183
      1969
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      711
    Aihe