pienen kulhollisen viinirypäleitä. Tuli vaatimaton toive mieleen: saisinpa joskus tuoda sinulle pienen kulhollisen viinirypäleitä. Pieneksi välipalaksi arjen keskellä.
Pesin juuri itselleni
6
150
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitähän mielesi päällä on juuri nyt? Miltä sinusta tuntuu?
Ajatukseni palaavat aina sinuun. Mielessä on niin paljon kysymyksiä, joihin en saa vastausta. On vain istuttava tässä epätietoisuudessa, pidettävä jotenkin yllä pientä toivon liekkiä, jonka valossa näkee katsoa taas päivän eteenpäin. Missähän sinä olet? Mitä teet? Mikä on ollut tämän viikon mukavin asia elämässäsi? Mitä, jotain pientä ja arkista, haluaisit kertoa minulle? Miltä viikonloppusi näyttää? Olisitpa vieressäni rupattelemassa niitä näitä. Voisin kuunnella sinua ja ajatuksiasi loputtomasti.
Minullakin olisi sinulle kerrottavaa. Enimmäkseen positiivisia juttuja, pieniä, mutta kuitenkin. Yritän keskittyä niihin positiivisiin asioihin ja kerätä niitä lisää tässä kevään varrella. Jotenkin tuntuu siltä, että aurinko ehkä alkaa vähän paistaa tähän risukasaan - siitäkin haluaisin sinulle kertoa. Ja sinä tietenkin olet aina minulle positiivinen juttu, kaiken tämän ikävänkin keskellä. Olen onnellinen siitä, että olet olemassa, vaikka et olisikaan luonani. Olet silti minulle tärkeä, ja ajatuksissani edelleen joka ikinen päivä. Ihmeellistä, että sinunlaisesi mies on edes olemassa. <3 - Anonyymi00002UUSI
Pese ne hyvin, liota mielummin vaikka tunti ennen syömistä. Kovat säilöntämyrkky jäämät niissä.
- Anonyymi00005UUSI
Se on totta, siksi en syö koskaan viinirypäleitä.
- Anonyymi00003UUSI
Suuntaahan se heliosentrisenkin järjestelmän keskus fotosynteesiin tarkoitettua säteilyä risukasaankin.
Hyvää yötä.- Anonyymi00004UUSI
joskus
- Anonyymi00006UUSI
Viinirypäleet ja ulkoimaiset mansikat kannattaa liottaa jonkin aikaa vedessä jossa on ruokasoodaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43683SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933589Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283320Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311506
- 321461
- 871370
- 151313