Miksei saa vähä-nikotiinista tupakkaa

Anonyymi-ap

Ei tulisi niin riippuvaksi siitä ja voisi silti poltella. Voisi olla eri vahvuisia tupakoita, ja nikotiinitonta tupakkaa myös. Kun kerran on kofeiinitonta kahviakin, niin miksi ei tupakkaa?

Olisiko syynä se että tupakanvalmistaja haluaa että käyttäjät on koukussa ja vetää 40+ tupakkia vuorokaudessa. Se on melkoinen rahasumma vuodessa. Eihän se sovi että joku jättäisi polttamisen väliin ja polttelisi vain huvin vuoksi, ei, sitä pitää tehdä tosissaan että tupakkafirma saa säännöllisistä kassavirtaa. Osakeyhtiö sekin varmasti on.

22

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kukaan ei polta tupakkaa main takia

• Anonyymi00003

Siis kukaan ei polttaisi tupakkaa jos siinä ei olisi riippuvuutta aiheuttavaa nikotiinia?

• Anonyymi00002

Kaikki tupakka ja tupakointi pitäisi kieltää kaikkialla.

• Anonyymi00004
      • Anonyymi00005

Ja tämä koe tehtiin ensimmäisen kerran jo 1942.

In 1942, Dawson [16] grafted tobacco on tomato and found that there was no significant accumulation of nicotine in tobacco leaves or stems when the tobacco scion was grown on tomato rootstock.

• Anonyymi00006

No kyllä sitä vaan saa . Siinä on 1gr nikotiinia ja saman verran tervaa.

• Anonyymi00009

Mistä semmoista saa?

• Anonyymi00007

Minkä takia haluaisi ainoastaan sauhuttaa jotain, jossa ei ole nikotiinia, ei mitään ainetta, lisätään vielä haitallista ainetta.
      Onko se muka jotenkin hienon näköistä, kun tulee savua suusta, vai mihin se halu polttaa jotain perustuu ?
      Tupakointiahan pidetään nykyään niin pahana ja rumana asiana, että miksi pitäisi huijata muita esittämällä tupakoivaa ?
      Hengittäkää mieluummin raikasta ulkoilmaa, se on terveellisintä.
      Sanon näin, vaikka olen tupakoinut jo monta kymmentä vuotta, ja poltan edelleen.

• Anonyymi00008

varmaan olisi vaan parempi kieltää kaikki nikotiinituotteet kokonaan. se olisi loppu kaikilta silloin sauhuttelut ym nikotiinipelit.

• Anonyymi00010

Miksi sitten itse tupakoit, mitä järkeä? Käytät siihen sauhutteluun tuhansia euroja vuodessa.

Jos sillä savulla ei ole väliä, niin miksi et vaan osta pullollista nikotiinia ja laimenna siitä itsellesi sopivia annoksia ja ota tippoina. Tulisi ehkä noin 1000x edullisemmaksi kuin amerikkalaisten tupakoitten polttaminen, eikä tarvisi mennä ulos savuttamaan kun ottaisi vaan tipan juuri silloin kun tuntuu että tarvitsee nikotiiniannoksen. Eiköhän tuo olisi hyvinkin yleinen tapa ottaa nikotiinia jos vain siitä olisi kyse. Kyllä sillä savulla on merkitystä siinä.

Ja sinulle siis on tärkeää se että mitä muut ovat savuttamisestasi mieltä, ja silti vaan poltat. Erikoista.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi sitten itse tupakoit, mitä järkeä? Käytät siihen sauhutteluun tuhansia euroja vuodessa.

Jos sillä savulla ei ole väliä, niin miksi et vaan osta pullollista nikotiinia ja laimenna siitä itsellesi sopivia annoksia ja ota tippoina. Tulisi ehkä noin 1000x edullisemmaksi kuin amerikkalaisten tupakoitten polttaminen, eikä tarvisi mennä ulos savuttamaan kun ottaisi vaan tipan juuri silloin kun tuntuu että tarvitsee nikotiiniannoksen. Eiköhän tuo olisi hyvinkin yleinen tapa ottaa nikotiinia jos vain siitä olisi kyse. Kyllä sillä savulla on merkitystä siinä.

Ja sinulle siis on tärkeää se että mitä muut ovat savuttamisestasi mieltä, ja silti vaan poltat. Erikoista.

Minä en ainakaan mieti, en pidä tärkeänä, mitä mieltä muut ovat tupakoinnistani. Minun asianihan se on, ei muiden.
        Ja kun totta puhutaan, niin ei minulla tuhansia euroja vuodessa mene tupakkaan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä en ainakaan mieti, en pidä tärkeänä, mitä mieltä muut ovat tupakoinnistani. Minun asianihan se on, ei muiden.
        Ja kun totta puhutaan, niin ei minulla tuhansia euroja vuodessa mene tupakkaan.

Ota laskukone ja laske. Montako askia päivässä, hinta x 365 päivää. Kyllä siitä tuhansia tulee pakosti

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ota laskukone ja laske. Montako askia päivässä, hinta x 365 päivää. Kyllä siitä tuhansia tulee pakosti

Eipä tarvitse. Kun yksi aski kestää 3-4 päivää, niin ei mene tonneittain rahaa.
        Eivät kaikki vedä tupakkaa posket lommolla monta askia päivässä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Et ole mikään tupakoitsija ollenkaan. Vain naurettava pelle.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olet vaan joku vtun akka. Et mikään tupakoitsija.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olet vaan joku vtun akka. Et mikään tupakoitsija.

Kiitos kommentistasi. Toivottavasti sulle tuli parempi olo.

• Anonyymi00012

En minä ainakaan polta maun takia. Joku yrttisavuke voisi olla korvikkeena. Tuli joskus vastaan jossakin kiinalaisella kauppasivustolla sellaista. Ei kylläkään kiinnostanut ottaa selvää, saako niitä Suomeen tuoda. Sätkiähän voisi itsekin kääriä, kunhan hyvä resepti löytyisi. Tai käyttää savukehylsyjä, mikäli haluaa "oikean tupakan" näköisiä. Sähkötupakkaan kyllä saa nikotiinittomia vaihtoehtoja.

• Anonyymi00013

Jos maun takia polttaisi, niin en varmaan polttaisi. Tupakka maistuu pahalle. Silti olen polttanut jo kymmeniä vuosia.
        Voisi myös ajatella, jos ei itse polta ja toinen polttaa, niin miltä se maistuisi vaikkapa suudella toista, toinen maistuisi tosi pahasti tupakalle, yök.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos maun takia polttaisi, niin en varmaan polttaisi. Tupakka maistuu pahalle. Silti olen polttanut jo kymmeniä vuosia.
        Voisi myös ajatella, jos ei itse polta ja toinen polttaa, niin miltä se maistuisi vaikkapa suudella toista, toinen maistuisi tosi pahasti tupakalle, yök.

Tsiisus mitä huumeiden käyttäjiä te oikein olette.

Ootteko koskaan kuulleet esim. sikareista? Ei niitä nikotiinin takia imetä.

Oikeasti hommatkaa sitä nikotiinia niin ei tarvi enää savutella niitä savukkeita jos se on niin ikävää hommaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tsiisus mitä huumeiden käyttäjiä te oikein olette.

Ootteko koskaan kuulleet esim. sikareista? Ei niitä nikotiinin takia imetä.

Oikeasti hommatkaa sitä nikotiinia niin ei tarvi enää savutella niitä savukkeita jos se on niin ikävää hommaa.

Kerroin, että olen polttanut jo kymmeniä vuosia, mutta en ole koskaan kyllä käyttänyt huumeita. Eli tuskin me kaikki olemme mitään huumeiden käyttäjiä.
        Eikä se kenellekään kuulu, missä muodossa ihminen haluaa nikotiininsa käyttää, jos ylipäänsä käyttää.

• Anonyymi00022

Kuivatuista koivunlehdistä voi kääriä nikotiinittomia savukkeita ja puhallella sitten savua.

• Anonyymi00021

Aloittaj voisi ostaa alkoholitonta koskenkorvaa. Voisi ryypätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      20
      1639
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      53
      1518
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1376
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1049
    Aihe