Kuule mies. Minä taas mietin vain sinua ja sinun vartaloa! Että millainen se on... Oletko sinä lihaksikas. Voi vitsit. En tiedä miksi se nyt niin mietityttää. Ehkä tämä ovulaatio aika tekee sen. Mutta minä haluaisin tietää, että miltä sinä näytät niiden vaatteiden alla.
Miksi taas mietin tätä
27
480
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pelkkää karvaa vain vaatteiden alla.
- Anonyymi00002UUSI
Jotenkin en osaa kuvitella häntä kovinkaan karvaisena.
- Anonyymi00003UUSI
Tuli mielikuva ilmeestä kun vaatteiden alta paljastuu villasika. Humoristista.
- Anonyymi00016UUSI
Wiivi ja wagner 😄
- Anonyymi00004UUSI
Ei oo sitten multa.
- Anonyymi00006UUSI
Ei.
- Anonyymi00005UUSI
Olen sellainen jolla muodonmuutos voi olla hyvinkin nopeaa syömättä sydänkohtauksen aiheuttavia steroideja tai hormoneja.
Oon semi lihakssekas, ja vitun karvainen. Karvat voi ajaa toki jos vaivaa. :) (Ei ollut häneltä aloitus mut vastaan kuin hänelle <3)
- Anonyymi00007UUSI
En ole.
- Anonyymi00008UUSI
Saa tätä tulla katselemaan.
- Anonyymi00018UUSI
Niinkö? 🤨 kaikkiko saa tulla katsomaan? 😠
- Anonyymi00009UUSI
Mä mietin monesti että onko hänellä hiukset.
- Anonyymi00014UUSI
Voin sanoa. Ei ole. Kiiltää kuin peili. Olen skini!
- Anonyymi00010UUSI
Päästän uteliaisuudesta:jäntevä
- Anonyymi00011UUSI
No pirusti haluttais nähdä.
- Anonyymi00012UUSI
Mene uimahalliin näkemään miesvartaloita ja -vatsoja
- Anonyymi00025UUSI
En halua. Koska haluan vain hänet.
- Anonyymi00013UUSI
no kuule ihan normaalilta.
- Anonyymi00015UUSI
Mies varmaan näyttää sulle erektion jos ongit tarpeeksi vai mikä näiden aloituksen motiivi on hauskuutuksen lisäksi.
- Anonyymi00017UUSI
Miestä voi halata pitämällä vaatteet molempien yllä ensi alkuun
- Anonyymi00019UUSI
Farkkuhaalarit ylle ja paljon villapaitoja. Ei näy mitään minkä ei pitäisi näkyä
- Anonyymi00020UUSI
Just nyt on vähän vettä ja läskiä päällä, mut ihan ok varmaankin. Riippuu tietysti vähän valostakin.
Mitenkäs onko sulla ihan ihanat tissut, niitä passaa varmaan ihan imasta joutessaan siinä masturboinnin lomassa. 🙂 - Anonyymi00021UUSI
Asteikolla yhdestä kymmeneen kuinka vahvasti janoaisit siementäni?
- Anonyymi00024UUSI
Tällä hetkellä ainakin 1000
- Anonyymi00022UUSI
Onko minulla nähdessä yleensä tietyt vaatteet?
Jäämme odottamaan "t-naisen" teräviä kommentteja, saamme kenties elää.- Anonyymi00023UUSI
Riippuu tilanteesta, että missä on nähnyt...
- Anonyymi00026UUSI
En ole lihaksikas. Minulla on jonkun verran kertynyttä napaluuta, mutta olen suhteellisen tervejärkinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse464091SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2824034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1373535Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky913494Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit272381Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv351849Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575631749- 371650
- 331578
- 971559