Ei toimi ja junnaa paikoillaan?
Miksi mun keho
23
276
Vastaukset
- Anonyymi00001
Millä tavalla?
- Anonyymi00003
Sillä tavalla
- Anonyymi00002
Sama. Ihan jumissa ja turvotus.
- Anonyymi00008
Liikaa suolaa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Liikaa suolaa?
Alkavat menkat.
- Anonyymi00004
Nouse ylös sohvalta ja liikuta jalkojasi vuorotellen eteenpäin. Sitä kutsutaan kävelyksi, etkä junnaa paikoillasi.
- Anonyymi00005
Siinä hyvä neuvo. Ja ihanaa kun ei ole enää kovia pakkasia. Minun lenkkien pituus tuplasti lisääntyy tuplasti.
- Anonyymi00009
Käytkö itse usein kävelemässä, vai kuivaharjoitteletko muita neuvoen ja pätien? T
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Käytkö itse usein kävelemässä, vai kuivaharjoitteletko muita neuvoen ja pätien? T
No en ainakaa näytä seinään juosseelta paksunenältä. j
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No hyvähän se kehossa jotain paksua on ol
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
No hyvähän se kehossa jotain paksua on ol
ok
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
ok
Toisilla on esim pää.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä vastaa esiintyen toisena. Edes T-naiselle ei tarvitse vastata toisena esiintyen. Voit laittaa loppuun ”sivusta”.
- Anonyymi00006
vaikka olisi miten väsynyt siis oikeesti aivan rikki ja hyvinvointi vaakalaudalla niin olen huomannut että pienikin ulkoilu tekee aina olon vähän paremmaksi:). sitä voin suositella. :) selkäkipuihinkin tuo auttaa usko vaan
Nää ei yleensäkään toimi. Mä oon ottanu sellasen asenteen, että se on välttämätön paha mikä tarvitaan, että saa elämän suoritettua läpi.
- Anonyymi00012
Jos paino ei putoa vaikka söis vähemmän, niin parhaat veikkaukset on: Stressi(kortisoli on koholla), insuliiniresistenssi, vatsa ei toimi jostain syystä tai tulee edelleen syötyä liikaa.
Jaa, tässä puhuttiinkin ylipainosta. Mä kun luulin että alipainosta, koska sillonhan mikään ei toimi jos kaikki menee vaan läpi.
- Anonyymi00017
JeroP kirjoitti:
Jaa, tässä puhuttiinkin ylipainosta. Mä kun luulin että alipainosta, koska sillonhan mikään ei toimi jos kaikki menee vaan läpi.
Ikävä vaiva varmasti sekin.
- Anonyymi00016
Kyllä minäkin toivoisin, että keho toimisi ilman, että tarvitsisi pyytää apua lääkäreiltä tai muutoinkaan julkiselta terveydenhuollolta. T: odottelen hammaslääkäriaikaa ja suhtautuminen on kuin pitäisi olla into pinkeänä hammaslääkäristä. Mieluummin olisi ilman reikää hampaassa, kuin puudutettavana ja potottaavana.
Ap:lle: Hormonitoiminta vaikuttaa siihen palaako rasva vai ei. Eikänpelkästään kilpirauhanen vaan myös kortisoni,insuliini, progesteroni, estrogeeni jne. - Anonyymi00019
Liian vähän proteiinia niin johan turvottaa. Tällä lauseella ei ole mitään tekemistä proteiiini hössötyksen ja -lisien kanssa.
Jos syöt 200g rahkaa ja purkin kyljessä sanotaan että proteiinia on 10g niin se tarkoittaa että saat rahkasta 20g proteiinia. Kaikissa ruoka tuotteissa ilmoitetaan proteiinin määrä sataa grammaa kohti. Eli 100grammassa rahkaa on tuo kymmenen grammaa proteiinia. Koska rahkapurkki on 200g niin syöt tietysti kaksi kertaa tuon kymmenen grammaa. - Anonyymi00020
Kumma kun et koskaan raportoi laihtumisistani 😄 ihan pientä puolueellisuutta vain... taitaa oma pömppömasu harmittaa.
- Anonyymi00021
Jatkuvaa sahausliikettähän se on, että välillä mennään ylös ja välillä alas, mutta pitkällä aikavälillä suunta on jo kauan ollut alaspäin 🙂
- Anonyymi00022
... Että sikäli aika huti menevät nämä sinun jatkuvat sapen täyteiset arviosi. Toivottavasti sinunkin painosi on matkalla alaspäin 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218