Hyvää yötä rakkaani, sydämeni ainoa, rakas K

Haluaisin mennä sun kaa, super ihanille treffeille😩🥺💖✨️ pidettäisiin toisiamme kädest , tehtäis kaikkea kivaa ja ei mua haittais jos se menis intiimimmäkskin, jos sitä toivot...

Kyllä sä rakas saisit viedä mun poikuuden jos tahdot sitä... oon säästellyt sitä jollekkin tosi erityiselle ja turvalliselle, ihanalle, jonka kaa en katuis sitä.

En kadu et annoin sydämeni just sulle, se tuntu kaikista oikeammalta, vaik tiiän et ehk muutama muukin mua kaipais.. mut rakkautta ja aitoa tunnetta ei voi pakottaa, sä olet se kuka tunnut musta just silt ihanimmalt ja parhaalt vaihtoehdolta, oikealta ihmiseltä minulle.💖🩷

Ja oon onnellinen susta, tosi onnellinen.. ehk viimein mun ei tarvii itkeä öitäni yksin peläten, että mut hylätään, oot ollu tukena jo pitkään... vaik en ookkaan aina ollut tietoinen susta.💖❤️

Menen nyt kuntosalille nostelemaan painoja, kun en saa kuitenkaa unta , ja huomenna taas toimintaa irl.

Kiitos, oon niin kiitollinen sulle kaikesta, miten oot ollu mun tuki, silloin kun vie haikailin toisen perään... ja tbh oot parempi💋💌, hän ei ikinä edes välittänyt musta.. sä näet ja tunnet mut, pyyhit mun kyyneleet, oot ihana🩷

30

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Säkin oot ihana ja ois kunnia viedä,poikuutesi.🌛✨💫🔥💍❤️🙏 Tiesin ,et oot vielä neitsyt. Ei mullakaan montaa ole ollut. Treffeille ois ihana mennä.🩷 Tehtäisiin jotain kivaa.🤗 Sä oot mun tuki ja turva🤗🌛💫✨🔥💍🙏sua vaan rakastan🔥❤️

• Ei ole multa Kulta nämä BPDBunny6666 viestit

Enkä ole neitsyt.
        Treffeille sun kanssa haluan ❤️❤️

• Anonyymi00002
        aishiteru kirjoitti:

Ei ole multa Kulta nämä BPDBunny6666 viestit

Enkä ole neitsyt.

Ai mä kun luulin, et on....🤣ois kyl ollu kiva,jos oisit ollu neitsyt....👍mennään treffeille❤️

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ai mä kun luulin, et on....🤣ois kyl ollu kiva,jos oisit ollu neitsyt....👍mennään treffeille❤️

No mä käytän välillä tuota Bunny nimimerkkii vlillä aishiterua välillä en käytä nimimerkkiä ❤️🥰😄

• Anonyymi00003 kirjoitti:

No mä käytän välillä tuota Bunny nimimerkkii vlillä aishiterua välillä en käytä nimimerkkiä ❤️🥰😄

En käytä muuta nimimerkkiä kuin aishiteru

• aishiteru kirjoitti:

Ei ole multa Kulta nämä BPDBunny6666 viestit

Enkä ole neitsyt.

Hei, Kiia on yhä mun nainen, älä tuu yrittään sitä tänne T-mies vaik mikä ootkaan😇🥰

Se on tähtiin kirjoitettu, että kuulumme yhteen💖💘💋

• Mitä kivaa haluaisit tehdä? Mulla on paljon ideoita, ja säkin oot mun tuki ja turva🩷💖

• aishiteru kirjoitti:

Äläs valehtele, oot tuol toisel palstal iskemäs muita naisia, mun rakkaani seläntakana, parempi et otan hänet parempaan talteen hehe💖😤💋

• BPDBunny6666 kirjoitti:

Mitä kivaa haluaisit tehdä? Mulla on paljon ideoita, ja säkin oot mun tuki ja turva🩷💖

Tää nainen joka vastasi ei ollut Kiia vaan mun kulta, tiedän

Hei, Kiia on yhä mun nainen, älä tuu yrittään sitä tänne T-mies vaik mikä ootkaan😇🥰

Se on tähtiin kirjoitettu, että kuulumme yhteen💖💘💋

Minun kaipaamani nainen ei ole Kiia, vaan 6 kirjainta hänen nimessä, enkä ole t-mies...

Äläs valehtele, oot tuol toisel palstal iskemäs muita naisia, mun rakkaani seläntakana, parempi et otan hänet parempaan talteen hehe💖😤💋

Toivottavasti löydät Kiiasi, on eri nainen

• aishiteru kirjoitti:

Toivottavasti löydät Kiiasi, on eri nainen

Kiitos, oon vähän mustis välil😵‍💫💖

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No niin arvelinkin.😉kyl mä tiedän, mitkä on sulta rakkaani❤️se on se intuitio...😘

• Anonyymi00005
        aishiteru kirjoitti:

Kukaan muu ei ota näistä selvää, ku me....😉

• Anonyymi00006
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Mitä kivaa haluaisit tehdä? Mulla on paljon ideoita, ja säkin oot mun tuki ja turva🩷💖

Rakastella tajut kankaalle 💋🌛✨💫💍🔥🙏

• Anonyymi00007
        aishiteru kirjoitti:

Minun kaipaamani nainen ei ole Kiia, vaan 6 kirjainta hänen nimessä, enkä ole t-mies...

Ootko sit j-mies?

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Rakastella tajut kankaalle 💋🌛✨💫💍🔥🙏

Käy se😵‍💫🩷 ois niin ihanaa kun just sä saisit mun poikuuden🙊 tiiät rakas et oot ansainnut sen❤️💋

Käy se😵‍💫🩷 ois niin ihanaa kun just sä saisit mun poikuuden🙊 tiiät rakas et oot ansainnut sen❤️💋

Oisin maailman onnellisin mies, jos saisin tyydyttää sun kaikki tarpeet ja halut🩷❤️ sinua upeempaa naista ei ookkaan💋❤️ , mul on sit pupun libido myös😩. Sulaa vahaa oisin sunkaa💘💘

• Anonyymi00008
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Oisin maailman onnellisin mies, jos saisin tyydyttää sun kaikki tarpeet ja halut🩷❤️ sinua upeempaa naista ei ookkaan💋❤️ , mul on sit pupun libido myös😩. Sulaa vahaa oisin sunkaa💘💘

Ai, kun ihkuu.😘 Haluan viedä poikuutesi ja rakastella kuin puput💫✨🌛💍🔥🤭🙏en malta odottaa

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Ai, kun ihkuu.😘 Haluan viedä poikuutesi ja rakastella kuin puput💫✨🌛💍🔥🤭🙏en malta odottaa

Se olis kyl ihan unelmaa😩🤭 sulle nautinnontuottaminen sais mut niin onnelliseks😵‍💫❤️ älä sit ujostele😘 haluun huomioida sun tarpees täysin💖🤭

• Anonyymi00009
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Se olis kyl ihan unelmaa😩🤭 sulle nautinnontuottaminen sais mut niin onnelliseks😵‍💫❤️ älä sit ujostele😘 haluun huomioida sun tarpees täysin💖🤭

Kyl mä taidan vähän ujostella aluksi 🤭❤️mut eiköhän se siitä...😍💋

• Anonyymi00004 kirjoitti:

No niin arvelinkin.😉kyl mä tiedän, mitkä on sulta rakkaani❤️se on se intuitio...😘

Ei Kulta, mä en käytä muuta nimimerkkiä kuin tää aishiteru, toi oli t-rol-li joka kirjoitti väliin

• Anonyymi00010
        aishiteru kirjoitti:

Ei Kulta, mä en käytä muuta nimimerkkiä kuin tää aishiteru, toi oli t-rol-li joka kirjoitti väliin

No niin tietysti oliki😉

• Anonyymi00010 kirjoitti:

No niin tietysti oliki😉

Se oli tr-ol-li. Lue tämä ketju, toi Bunny kaipaa Kiiaa.

• Anonyymi00011
        aishiteru kirjoitti:

Se oli tr-ol-li. Lue tämä ketju, toi Bunny kaipaa Kiiaa.

No niinpä onki. En tajunnut rakas❤️

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kukaan muu ei ota näistä selvää, ku me....😉

Jaa, näinkö merkittävänä tietona sinä pidät tätä palstaäijän pastellinsävyisten sydänemojien vaihtoa itsensä kanssa?🤦‍♀️ T

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No niin tietysti oliki😉

Kyllä se sinussakin tulee nk vaikeahoitoisen piirteitä löytymään tulevaisuudessa palstaäijän lisäksi, poikaparka

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyl mä taidan vähän ujostella aluksi 🤭❤️mut eiköhän se siitä...😍💋

Ei se mitään, pidän sua hyvänä sit❤️💖🥰

• Anonyymi00014

Ois suotavaa keksiä kaivata ihan koko nimellä eikä vain nimikirjaimilla täällä vainoharhaisten paratiisissa on olemassa niitä vainoharhaisiakin kotka eivät ymmärrä että puoliso mitä luultavammin käy vieraissa jos tätä siitä kotona tarvii epäillä naisten kohdalla seksin/pillun saanti kotona miehiltä monesti loppuu sen takia kuinka huomioivat tai kohtelevat naistaan nainen on hieno instrumentti kuten viulu pitää osata oikein virittää jos haluaa muutenkin kuin vain velvollisuudentunnosta saada kokeiltu juttu mä taas en arvosta tai huomioi naista yhtään sen enempää kuin tämäkään minua mahdotonta kai muille miehille edellyttää kai vähintäänkin sen että tietää naisensa ajatukset jos kommunikointi ei toimi silti on todennäköisempää että mies on se joka ensin pettää useimmiten vaihtoi kai nuorempanakin naisia useammin kui sukkiaan (kerran sai ni seuraavaa metsästämään) tulis niin pitkä lista etten ala tähän kirjotteleen mitä kaikkia eri versioita/tyylejä olen huomannu miesten käyttävän näiltä osin tähän ikään vaihtuu aina sen mukaan mikä parhaiten toimii mä olen taas rutiineihini tapoihini ja tyyliini jo tottunu ei muutu miksikään samojen tapojen mukaisesti lähes koko ikäni elänny vähä jotain uutta oppinu joukkoon aina toki pojille asetan haasteen koitappa edes tytöltä saada v ittuilemalla pitäs olla yksi varmimmista tavoista jäädä ilman huonon itsetunnon omaavalta ehkä onnistuu saada edellytys ettei tytöllä ole edes välittävää isää toinen ääripää oppinu että antaminen on ainoa tapa saada edes jonkinlaista läheisyyttä se on vielä mulla ainakin selvittämättä että kuinka epätoivoinen on nainen joka antaa miehelle joka vain v ittuilee

• Anonyymi00015

Lopeta tuo lässytys.t petetty nainen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60