SDPn arvoja
1) Kaupasta saa varastaa (Muut sen maksavat)
2) Linja-autossa saa matkustaa "pummilla") (Muut sen maksavat)
SDP ja sen arvovalintoja
4
145
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tampereella Bile-Ilmari juuri sallii pummilla matkustamisen ratikassa.
- Anonyymi00003
Eli suojelee työntekijöitä ja jättää rikolliset poliisille hoidettavaksi, sitä varten meillä on poliisiviranomaiset.
- Anonyymi00002
Persu ei taas tajua mistä on ollut puhe, mutta luulee senkin edestä ja siksi jauhaa typeriään.
- Anonyymi00005
Joka sentin olen tuloistani maksanut veroja. Eipä palkkatyöläisellä olekaan tarve verosuunnitteluun. Jokaisen leivän olen maksanut tuloillani. Matkani,vakuutukseni,jokaisen kodin hankinnan, vaikkapa pakastekaapin ja pesukoneen, olen maksanut omilla tuloillani.
Olisko rikkaissa ketään, joka voi sanoa samaa?
Että ei veroparatiisin sijoittetujen rahojen ylimääräisillä tuloila, joitten takia ei ole tarvinnut tikkua ristiin laittaa?
Olenkin demari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211290
- 113961
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus281716- 42690
- 16676
- 59607
- 61533
- 37517
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38515Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on202506