Voi olla, ettei asialla ole sinulle merkitystä, mutta minä koen itseni täysin tyhjäksi, yksinäiseksi, hylätyksi, jätetyksi ja olemattomaksi. Sinun on helppo heittää täällä asioita ja vaatia konkretiaa, mutta et ole elänyt minun elämääni. Tässä suhteessa olen avuton ja hauras. Halusin vain sanoa tämän.
Hyvää loppuelämää.
n>m
Koen sun toiminnan hylkäämisenä
11
301
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Bye bye!
- Anonyymi00002UUSI
Bye!
- Anonyymi00003UUSI
Ei minulta 👆
- Anonyymi00004UUSI
En ole luvannut sulle yhtään mitään päinvastoin en halua edes tuntea.
- Anonyymi00005UUSI
draamaa hapuillen ja osoitteettomana, mahtavaa, pidä tunkkisi vaan kuka ikinä oletkin ->
- Anonyymi00011UUSI
Juu pidän, tämä on M:lle H;lta.
- Anonyymi00006UUSI
Voi voi kuinkas itse kohtelit häntä ajattelitko edes yhtään
- Anonyymi00007UUSI
Mulle tuli samanlainen tunne kuin ap kuvailee. Se oli aikaa kun eräs lopetti vastaamasta viesteihin. Tän lisäksi vieritti syyn minulle jonkun toisen viesteistä.
- Anonyymi00008UUSI
en tiedä kuka olet, mutta Hän nainen oli aikoinaan tapaillessamme varattu... se oli se varsinainen syy etääntymiseen...
- Anonyymi00009UUSI
Jos ei pysty konkretiaan, ei pidä ainakaan syyllistää sitä, joka haluaa elämäänsä naisen, elämään yhdessä ja tekemään kaikenlaista mukavaa, koska ei ole mitään järkeä myöskään hukata aikaa ja odottaa jotakuta, joka on liian monen esteen takana, eikä halua välttämättä niitä esteitä itsekään poistaa. Oikeastaan esteihin vetoaminen on usein myös tahdon puutetta. Kyllä asioita voi tehdä tarkalleen niinkuin itse haluaa. Jos ei voi, silloin voi olla karhuryhmälle tarvetta.
- Anonyymi00010UUSI
Tämä oli vain sellainen tunteen purku. Olen nauttinut hänen viesteistä, ei muuta. Hän saa tehdä, mitä haluaa. Toivon onnea hänelle.,
ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872