Haluan vielä

Anonyymi-ap

Joskus rakastella sun kanssa kaikki nämä vuosien tunteet ja halut

39

660

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minäkin haluan!

• Anonyymi00002

Koska?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Koska?

Miten tuohon voi edes vastata.. enhän tiedä, kuka olet 😀

• Anonyymi00003

On niin ikäväkin. Kaipaan joka päivä.

• Anonyymi00005

Ajattele jos oltais lähekkäin. Kädet toistemme ympärillä. Tuntea hengitys ja lämpö. Ja rakastaa

• Anonyymi00006

Samoin, todella iso ikävä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ajattele jos oltais lähekkäin. Kädet toistemme ympärillä. Tuntea hengitys ja lämpö. Ja rakastaa

Olen miettinyt, miten hyvältä se tuntuisi olla lähekkäin. Miltä tuntuisi, kun ei olisi koko ajan ikävä. Olla vaan siinä toistemme rakkaudessa. Se on kiduttavaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen miettinyt, miten hyvältä se tuntuisi olla lähekkäin. Miltä tuntuisi, kun ei olisi koko ajan ikävä. Olla vaan siinä toistemme rakkaudessa. Se on kiduttavaa.

Toivon samaa

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Rakastan sua ❤️

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On meillä kyllä vahvat tunteet. Ajattele ettei pystytä unohtamaan toisiamme. Täytät vain sen tyhjyyden. Ehkä minäkin sinussa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

On meillä kyllä vahvat tunteet. Ajattele ettei pystytä unohtamaan toisiamme. Täytät vain sen tyhjyyden. Ehkä minäkin sinussa

Niin on. Vieläkin. En vain unohda sinua koskaan. Jos yritän ajatella elämää ilman se tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Olen yksinkertaisesti onneton. Oli ihana aamuhetki ❤️

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin on. Vieläkin. En vain unohda sinua koskaan. Jos yritän ajatella elämää ilman se tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Olen yksinkertaisesti onneton. Oli ihana aamuhetki ❤️

Onnetontahan kaikki muu onkin. On vain tunteet toisiamme kohtaan. Tieto siitä että joku rakastaa ehkä minua. Ja rakastan myös itse niin paljonn

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ai sen toisen kanssa oli ihana aamuhetki?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ai sen toisen kanssa oli ihana aamuhetki?

No ei ollut, kun haaveiluhetki vaan.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Onnetontahan kaikki muu onkin. On vain tunteet toisiamme kohtaan. Tieto siitä että joku rakastaa ehkä minua. Ja rakastan myös itse niin paljonn

Sehän se onkin… on tämäkin tilanne.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulla ei ole tunteita ketään kohtaan ja en koe tarvetta tutustua keneenkään enää koskaan!

• Toki jos haluut K🖤🩷❣️

• Anonyymi00016

Jos sulla on ollut näiden vuosien ajan sellainen tunteiden palo kuin nyt vaikuttaa olleen, niin varmaan kuolisin heti ekan aktin jälkeen! Ja ehkä sinäkin. :D

• Anonyymi00017

Montako päivää taas puhuttu seksistä

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

kysy ap:ltä, minähän vain vastasin viestiin jossa siitä kysyttiin! Lienee osa palstan ideaa että seksistäkin täällä aika paljon keskustellaan?

• Anonyymi00029

Saattaisin hyvinkin kuolla, mutta ainakin kerrankin onnellisena. - sivulta

• Anonyymi00032
        Anonyymi00017 kirjoitti:

🤭😆☺️

• Anonyymi00039
        Anonyymi00018 kirjoitti:

kysy ap:ltä, minähän vain vastasin viestiin jossa siitä kysyttiin! Lienee osa palstan ideaa että seksistäkin täällä aika paljon keskustellaan?

Tämäki toope esiintyy monena täällä ja vastailee itselleen. 🤭

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

ja mitäs sinä sitten teet, hihittelet itekses vähän väliä ja sekoat lopulta palstagubbe!

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Niinhän sinä aloittajaäijä eli palstasetä teetkin ja sitäkin hihittelet täällä onnesta ovaalina. Ja lopuksi- termi rakastelu on vastenmielinen ja piilolimainen. Naiselta T

• Anonyymi00021

Niin...ennen kuolemaa

• Anonyymi00022

Kuolleena se onkin vähän vaikeempaa 🤔

• Anonyymi00025

Minä myös. Se olis ainut tapa lähteä etenemään, rakas mies.

• Anonyymi00026

Kiirehdi
      Koska kaikki ei käy ellet halua hankkia huoneellisen verran apuvälineistöä.

• Anonyymi00027

Noh...vitsi vitsi

• Anonyymi00028

Kuka kenen

• Anonyymi00034

Halut on monet, toimet on eri asia.

• Anonyymi00036

No niin minäkin. Mutta se vaatii aina monta tuhatta rakastelu kertaa!

• Anonyymi00037

samoin…..

• Anonyymi00038

Yök

• Anonyymi00040

Muistatko sen saunan ja siitä vuosien päästä biisin "ehkä, joskus, vielä" tms..?

• Anonyymi00041
      UUSI

Ei mua kiinnosta olet narsu

• Anonyymi00043
      UUSI

En tiedä kenelle tämä on, mutta minä en harrasta seksiä kenenkään kanssa enää koskaan. Ei ole mitään tarvetta siihen!

• Anonyymi00046
      UUSI

Tai eipä se kuolema oikein vitsiltäkään tunnu enää...?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      5356
    2. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      85
      2915
    3. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      46
      2812
    4. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2170
    5. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      25
      2161
    6. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      49
      2123
    7. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      43
      1984
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      7
      1903
    9. Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa

Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden
      Tv-sarjat
      17
      1821
    10. Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!

Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j
      Salatut elämät
      7
      1821
    Aihe