Joskus rakastella sun kanssa kaikki nämä vuosien tunteet ja halut
Haluan vielä
39
660
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkin haluan!
- Anonyymi00002
Koska?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koska?
Miten tuohon voi edes vastata.. enhän tiedä, kuka olet 😀
- Anonyymi00003
On niin ikäväkin. Kaipaan joka päivä.
- Anonyymi00005
Ajattele jos oltais lähekkäin. Kädet toistemme ympärillä. Tuntea hengitys ja lämpö. Ja rakastaa
- Anonyymi00006
Samoin, todella iso ikävä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ajattele jos oltais lähekkäin. Kädet toistemme ympärillä. Tuntea hengitys ja lämpö. Ja rakastaa
Olen miettinyt, miten hyvältä se tuntuisi olla lähekkäin. Miltä tuntuisi, kun ei olisi koko ajan ikävä. Olla vaan siinä toistemme rakkaudessa. Se on kiduttavaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen miettinyt, miten hyvältä se tuntuisi olla lähekkäin. Miltä tuntuisi, kun ei olisi koko ajan ikävä. Olla vaan siinä toistemme rakkaudessa. Se on kiduttavaa.
Toivon samaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rakastan sua ❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
On meillä kyllä vahvat tunteet. Ajattele ettei pystytä unohtamaan toisiamme. Täytät vain sen tyhjyyden. Ehkä minäkin sinussa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
On meillä kyllä vahvat tunteet. Ajattele ettei pystytä unohtamaan toisiamme. Täytät vain sen tyhjyyden. Ehkä minäkin sinussa
Niin on. Vieläkin. En vain unohda sinua koskaan. Jos yritän ajatella elämää ilman se tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Olen yksinkertaisesti onneton. Oli ihana aamuhetki ❤️
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin on. Vieläkin. En vain unohda sinua koskaan. Jos yritän ajatella elämää ilman se tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Olen yksinkertaisesti onneton. Oli ihana aamuhetki ❤️
Onnetontahan kaikki muu onkin. On vain tunteet toisiamme kohtaan. Tieto siitä että joku rakastaa ehkä minua. Ja rakastan myös itse niin paljonn
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai sen toisen kanssa oli ihana aamuhetki?
- Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ai sen toisen kanssa oli ihana aamuhetki?
No ei ollut, kun haaveiluhetki vaan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onnetontahan kaikki muu onkin. On vain tunteet toisiamme kohtaan. Tieto siitä että joku rakastaa ehkä minua. Ja rakastan myös itse niin paljonn
Sehän se onkin… on tämäkin tilanne.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulla ei ole tunteita ketään kohtaan ja en koe tarvetta tutustua keneenkään enää koskaan!
Toki jos haluut K🖤🩷❣️
- Anonyymi00016
Jos sulla on ollut näiden vuosien ajan sellainen tunteiden palo kuin nyt vaikuttaa olleen, niin varmaan kuolisin heti ekan aktin jälkeen! Ja ehkä sinäkin. :D
- Anonyymi00017
Montako päivää taas puhuttu seksistä
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
kysy ap:ltä, minähän vain vastasin viestiin jossa siitä kysyttiin! Lienee osa palstan ideaa että seksistäkin täällä aika paljon keskustellaan?
- Anonyymi00029
Saattaisin hyvinkin kuolla, mutta ainakin kerrankin onnellisena. - sivulta
- Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
🤭😆☺️
- Anonyymi00039
Anonyymi00018 kirjoitti:
kysy ap:ltä, minähän vain vastasin viestiin jossa siitä kysyttiin! Lienee osa palstan ideaa että seksistäkin täällä aika paljon keskustellaan?
Tämäki toope esiintyy monena täällä ja vastailee itselleen. 🤭
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
ja mitäs sinä sitten teet, hihittelet itekses vähän väliä ja sekoat lopulta palstagubbe!
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niinhän sinä aloittajaäijä eli palstasetä teetkin ja sitäkin hihittelet täällä onnesta ovaalina. Ja lopuksi- termi rakastelu on vastenmielinen ja piilolimainen. Naiselta T
- Anonyymi00021
Niin...ennen kuolemaa
- Anonyymi00022
Kuolleena se onkin vähän vaikeempaa 🤔
- Anonyymi00025
Minä myös. Se olis ainut tapa lähteä etenemään, rakas mies.
- Anonyymi00026
Kiirehdi
Koska kaikki ei käy ellet halua hankkia huoneellisen verran apuvälineistöä. - Anonyymi00027
Noh...vitsi vitsi
- Anonyymi00028
Kuka kenen
- Anonyymi00034
Halut on monet, toimet on eri asia.
- Anonyymi00036
No niin minäkin. Mutta se vaatii aina monta tuhatta rakastelu kertaa!
- Anonyymi00037
samoin…..
- Anonyymi00038
Yök
- Anonyymi00040
Muistatko sen saunan ja siitä vuosien päästä biisin "ehkä, joskus, vielä" tms..?
- Anonyymi00041UUSI
Ei mua kiinnosta olet narsu
- Anonyymi00043UUSI
En tiedä kenelle tämä on, mutta minä en harrasta seksiä kenenkään kanssa enää koskaan. Ei ole mitään tarvetta siihen!
- Anonyymi00046UUSI
Tai eipä se kuolema oikein vitsiltäkään tunnu enää...?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105356- 852915
- 462812
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132170- 252161
- 492123
- 431984
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71903Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171821Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71821