Niitä haluaisin puristella.Saada kouraan kuuma,raskas rinta.Jonka nänni turpoaa kun sitä venyttelen.
Katsoa nuoren naisen kasvoja samalla ja nähdä kuinka hän nauttii.
Tule ja näytä mulle isot rintasi autossa.
Anna ne minulle ,anna minun imeä niitä,purra hellästi jäljet,lutkuttaa himokkaasti.
HkiM66
Nuoremman naisen raskaat tissit
15
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Opettele neitsytpappa kirjoittamaan ensin.
Täällä olis, treffistä löytää samalla nimellä.
- Anonyymi00006
Oletpa aikas herkku
- Anonyymi00007
Mistä päin oot.
- Anonyymi00008
narem kirjoitti:
Häme
Onko sulla kik. Kyselee tämä mies. Mistä päin oot.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko sulla kik. Kyselee tämä mies. Mistä päin oot.
On mulla kik, mut en halua sitä tänne yleisesti jakaa... Eli jos sais suhun jotenkin sen yhteyden.
- Anonyymi00010
Mitäs menit navettaan esitelleen kyrpääs.
- Anonyymi00011
narem kirjoitti:
On mulla kik, mut en halua sitä tänne yleisesti jakaa... Eli jos sais suhun jotenkin sen yhteyden.
Mun on kik on. hoitovoide mies mistä päin oot.
- Anonyymi00012
Minä näin juuri tuollaiset tissit.
Erään liikkeen nuorehkolla kassatytöllä.
Hän istui siinä metrin päässä nuo upeat kookkaat rinnat paidan alla pullistellen.
Hymyillen,täysin tietoisena aiheuttamastaan reaktiosta ...
Jestas sentään mitkä tissit ! - Anonyymi00013
Oisko Turun lähiympäristössä nuorta neitoa jonka pillua saisi nuolla. Mies 62v.
- Anonyymi00014
Onko niitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981182
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 55845
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632