Sun kanssa. Tiedät sen. Mut en pysty siihen mitä se vaatisi - olemaan yksin.
Haluaisin olla
56
621
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nii mä en halua ainakaan lähivuosina samojen kattojen alla asustella. Meillä on oma meno.
- Anonyymi00002
Mikä meno?
- Anonyymi00003
Sitähän nyt ei tiedä tulisiko meistä lopulta mitään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mikä meno?
Villi ja semmonen epäsopiva. Koen tämän hyväksi näin ei tarvii äijjälle olla selittelemässä tai ainakaan esittämässä mitään.
- Anonyymi00005
Siksi vois vaan käydä rakastelemassa mutta kun se ei sinulle kelpaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sitähän nyt ei tiedä tulisiko meistä lopulta mitään.
Meistä ei mitään tulisi niin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siksi vois vaan käydä rakastelemassa mutta kun se ei sinulle kelpaa.
Naurua
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naurua
Naura sitten
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Meistä ei mitään tulisi niin.
Ja syy on se että meni alusta lähtien päin vittua asiat
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja syy on se että meni alusta lähtien päin vittua asiat
Et sinä pystyny siihen mitä sulta ois vaadittu niin. Täysi turhake
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et sinä pystyny siihen mitä sulta ois vaadittu niin. Täysi turhake
Ja mitä olis vaadittu
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja mitä olis vaadittu
Olemaan mies talossa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olemaan mies talossa.
Ai muutama murha ja muita uudelleenjärjestelyjä. Minusta mies talossa tarkoittaa, että nimenomaan luo mahdollisuuksia yhdessäoloon ja tekee kaiken oman osaamisen pohjalta, ei esim. muiden hyväksikäytön ja epärehellisyyden kautta.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ai muutama murha ja muita uudelleenjärjestelyjä. Minusta mies talossa tarkoittaa, että nimenomaan luo mahdollisuuksia yhdessäoloon ja tekee kaiken oman osaamisen pohjalta, ei esim. muiden hyväksikäytön ja epärehellisyyden kautta.
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mikä meno?
Menopaussi.
- Anonyymi00043
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olemaan mies talossa.
On mulla munat😊
- Anonyymi00010
Kenelle ?
- Anonyymi00013
Et ehkä oikeasti halua olla millään tavalla hänen kanssaan. Jos oikeaa halua löytyy, voi toiseen tutustua ihan paineettomasti ja keskustella millä tavalla molemmat haluavat jatkaa. Eihän elämä ole joko tai. Elämme hetkessä ja voimme dynaamisesti yrittää sovittaa elämäämme toisillemme, ilman että tarvitsee tehdä rajuja sitoumuksia. Kuitenkaan elämä ei mene sitoumuksien mukaan vaan jokainen hetki on elämisen arvoista, tulevasta hetkestä emme tiedä onko sitä ollenkaan.
- Anonyymi00015
Hyvin sanottu. 👌
- Anonyymi00017
Mikä vain muutos tähän tilanteeseen ois enemmän kuin tervetullut. Sivu.
- Anonyymi00031
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00018
Jälkioireet syö miestä ei tunnu hyvältä.
- Anonyymi00019
On ne naistakin syöneet, kuten ehkä tiedätkin…
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
On ne naistakin syöneet, kuten ehkä tiedätkin…
Kannattais tehä vas semmosii jälkiä, minkä näkymiset ei historiassakaan haittaa. -sivu
- Anonyymi00022
Mitä meinaat tällä? 🤣🤣🤣
- Anonyymi00023
Silti oli kyllä aina maila pystyssä
- Anonyymi00047
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kannattais tehä vas semmosii jälkiä, minkä näkymiset ei historiassakaan haittaa. -sivu
Kuule stalkkaava maanikko- jos hakuhistoriaa meinaat, niin ihan sinun kiusaamista varten. Soita vaik ghostbastards? Sivusta
- Anonyymi00057
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kuule stalkkaava maanikko- jos hakuhistoriaa meinaat, niin ihan sinun kiusaamista varten. Soita vaik ghostbastards? Sivusta
🤣🤣🤣
- Anonyymi00021
Olet täsmälleen samassa tilanteessa kuin jokainen on jossain vaiheessa elämäänsä. Et halua ottaa riskiä, haluat pysyä mielummin tutussa ja turvallisessa, vanhassa tilanteessa. Sehän on luonnollisesti ymmärrettävää, mutta juuri tällaisista tilanteista voi jäädä myös vuosien harmitus ja sitä saattaa kelailla paljonkin vuosien aikana; jos olisin uskaltanut, niin ainakin tietäisin millaista olisi ollut. Kuitenkin jälkeenpäin muistelu ja harmittelu voi olla turhaa, vain henkistä energiaa kuluttavaa.
- Anonyymi00024
Mä en halua ns turhaa miestä mun lasteni elämään. Joko hän on mieheni menemme naimisiin ja olemme perhe tai ei mitään ollenkaan. Tämän miehen pitää hyväksyä kaikki. Kaikki ei ole täydellistä kaikki on elämää. Talossamme on elämää.
- Anonyymi00026
Oletko edes sanonut hänelle mitään vai ajatteletko omassa mielessäsi, ettei hän halua mitään sitoutumuksia. Ei kannata koskaan olettaa mitään vaikka eläisi hajurajan päässä hänestä koko ajan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oletko edes sanonut hänelle mitään vai ajatteletko omassa mielessäsi, ettei hän halua mitään sitoutumuksia. Ei kannata koskaan olettaa mitään vaikka eläisi hajurajan päässä hänestä koko ajan.
Ja minusta mun on turha selittää teille ns kuvioistani. Tämä on minä vs minä täällä
- Anonyymi00049
Anonyymi00026 kirjoitti:
Et taida palstaäijän hahmoa milloin mistäkin vakuutteleva ja ohjeistava käydä ihan täysillä
- Anonyymi00025
Voihan se olla että tapaan mieheni pian ja menemme naimisiin kesällä. Elämä on yllättänyt ennenkin. Olen valmis kaikkeen uuteen.
Ei tarvii olla yksin. Viettäsin kaiken vapaa-aikani hänen seurassaan, jos hän tarttisi mua, tiedän mitä yksinäisyyden piikki on sydämessä, mutta tiedän myös että kääntöpuoli voi olla kuormittava.
- Anonyymi00034
Pidä mölyt mahassasi big bundy!
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Pidä mölyt mahassasi big bundy!
Sanoo yks Suomeen pesiytynyt, ammuva piikkisika?
- Anonyymi00032
niin ja ymmärrän kyllä(varsinkin, jos olet edelleen varattu), voisit olla Hän nainen, jonka kanssa tapailimme useita vuosia sitten ...
- Anonyymi00056
Oisko jotain tunnistetta?
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Oisko jotain tunnistetta?
H(n) ja M(m), kiistaton tunniste: 50 penniset, joissa syntymävuotemme, joka on sama...
- Anonyymi00033
Suhteita on monenlaisia. Ehkä sun pitäis keskustella hänen kanssaan jos esim. Kumpikin haluaa omaa tilaa että asuvat omissa oloissaan mutta silti ovat yhdessä jne. Tiedän paljonkin sellaisia suhteita. Mikä sinua hiertää mikä on sitä mikä pelottaa? Eikö kannattaisi keskustella suoraan niin tiedätte sitten missä mennään ja minkälainen suhde olisi sellainen mihin molemmat olisi valmiita.
- Anonyymi00035
Iso omakotitalo sinne muutetaan miehelle oma vessa johonkin perälle ja sit yks iso vessa mulle ja mun tyttärille sit kunnon vtun iso jenkkiolkkari ja keittiö ja eripuolille makkarit äiskä iskä ja sitte toiselle puolelle tai ylös skidit. Siinähä sitä asuttais. Mä nyt oon halunnu olla yksin kun ympärillä on koittanu kiehnätä ties minkälaista jengiä
- Anonyymi00036
Eikö kaksin ole hauskempaa, kuiin yksin
- Anonyymi00038
Mielestäni kaksin on hauskempaa, mutta on myös suuri riski antaa itsensä rakastua.
- Anonyymi00039
Kyllä kaksin voi olla hauskempaa, mutta ei sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä ollenkaan! Voisin asua yhdessä vain suunnilleen ikäiseni lyhyen miehen kanssa, koska koen vain ikäiseni ja jonkin verran minua vanhemmat miehet halattavina. En tee mitään oman lapseni ikäisellä!
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kyllä kaksin voi olla hauskempaa, mutta ei sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä ollenkaan! Voisin asua yhdessä vain suunnilleen ikäiseni lyhyen miehen kanssa, koska koen vain ikäiseni ja jonkin verran minua vanhemmat miehet halattavina. En tee mitään oman lapseni ikäisellä!
Projekti jatkui aivan liian kauan tietyn henkilön minulle mitään sanomatta ja minut sysättiin syrjään kuin olisin ollut näkymätön! En vain jaksa enää noin toimivia ihmisiä!
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Projekti jatkui aivan liian kauan tietyn henkilön minulle mitään sanomatta ja minut sysättiin syrjään kuin olisin ollut näkymätön! En vain jaksa enää noin toimivia ihmisiä!
Ja kun sen lisäksi rakkaan työpaikan menetys, mikä vahingoitti minua hyvin syvästi! Ei ole ollut enää moneen vuoteen hyviä tunteita paljon nuorempaan henkilöön, koska tapahtui aivan liikaa sellaista mikä satutti minua! Eikö se ole ihan ymmärrettävää, kun joutuu kokemaan liikaa todella vaikeita tilanteita useamman vuoden ajan!
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja kun sen lisäksi rakkaan työpaikan menetys, mikä vahingoitti minua hyvin syvästi! Ei ole ollut enää moneen vuoteen hyviä tunteita paljon nuorempaan henkilöön, koska tapahtui aivan liikaa sellaista mikä satutti minua! Eikö se ole ihan ymmärrettävää, kun joutuu kokemaan liikaa todella vaikeita tilanteita useamman vuoden ajan!
Mennyttä ei voi koskaan muuttaa muuksi ja jos joku on toiminut väärin, hänen täytyy ottaa vastuu omasta elämästään ja siitä miksi kaikki meni niin pahasti pieleen. Koska minulla oli jo todella vaikea kokemus parisuhteeseeni liittyen jaksaminen siksikin vähäisempää ruveta ymmärtämään enää samanlaista ihmistä kuin parisuhteessani oli.
- Anonyymi00045
Terkut L-naiselle. Pus.
- Anonyymi00046
Jos mies jota kaipaan ajattelis noin, niin kyllä mä olisin valmis jakamaan niin katon kuin pedinkin rakkaani kanssa, hän on ainut jonka kanssa haluaisin olla ns. "vaimo", joko virallisesti tai epävirallisesti. Luoja onkin meidät jo vihkinyt eräänä syksynä vuosia sitten. Se oli elämäni onnellisin hetki.
- Anonyymi00048
Mieslutka.
- Anonyymi00050
Minä ymmärrän. Ja mä pystyisin olemaan osa sun elämää vaikket pysty. Toivottavasti otat vielä yhteyttä. Minä en toivo mitään yhteistä kotia enkä muuta. Meidän yhteys pysyy yllä ilman maallisiakin puitteita.
- Anonyymi00052
Jakorasiat on sellaisia. Aina on jotain..
- Anonyymi00055
Ketä haukut jakorasiaksi, minua et siihen muottiin saa!
- Anonyymi00053
Olemaan yksin miten si sun kannattaa lopettaa haaveilu hänestä
- Anonyymi00054
Taitaa halu olla yks puolista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924