IL ja HS: 9-vuotias tyttö unohti maksaa muovikassin – Lidlin vartija soitti poliisit ja vei tunniksi takahuoneeseen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011863737.html
Lidl vartija loistaa
24
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onkohan vartijan taustat tutkittu?
- Anonyymi00002
Kansallissosialismia.😥
- Anonyymi00003
Älyttömästi toimittu. Millainen ajattelu aikuisella vai oliko nuori vartija?
Tuollaisessa tilanteessa pitää nähdä asia, mennä kohteliaasta ja sanoa että nämä kassit on maksullisia ja että unohduksia saattuu ja voi maksaa.
Jos kävisi vielä niin erikoinen tilanne että ei olisi rahaa mukana, kannattaisi antaa kassi mukaan ja pyytää tuomaan seuraavalla kerralla. Ainakin suomalaisissa kaupoissa ei jäisi ilman kassia.
Lidlin toiminta taitaa olla saksasta, ne tavat ei kuulu suomeen.- Anonyymi00010
En ole perehtyny saksalaisiin tapoihin miksi mielestäni siellä on ainakin maan johdossa vielä liian vahvasti natsi menttaliteetti pikkasen ovat nöyrtyneet kun suomi on ainoa maa joka yhteisiä ja yhdessä sovittuja sopimuksia on yrittänyt edes noudattaa
- Anonyymi00004
Vartijoina ei tunnetusti toimi penaalin terävimpiä kyniä!
Erittäin huonosti hoidettu niin lapsen kuin yhteiskunnan verovarojenkin osalta. - Anonyymi00005
Muuttui Lidlilläkin ääni kellossa ensimmäinen vastaus vs. asian tultua julkiseksi.
- Anonyymi00008
Suosittelen käyttämään sitten Prismaa, niissä soi hälärit jo siinä vaiheessa, kun lappaat tavaraa hihnalle. Arvaa, vituttiko? Siihen loppu Prismassa käynti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suosittelen käyttämään sitten Prismaa, niissä soi hälärit jo siinä vaiheessa, kun lappaat tavaraa hihnalle. Arvaa, vituttiko? Siihen loppu Prismassa käynti.
Olen aina käynyt Prismassa ja S-marketissa, ei ole hälärit soineet kertaakaan.
Lidlissä en liene asioinut kymmentä kertaa enempää, surkea valikoima! - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen aina käynyt Prismassa ja S-marketissa, ei ole hälärit soineet kertaakaan.
Lidlissä en liene asioinut kymmentä kertaa enempää, surkea valikoima!Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00006
Aivan järkyttävä juttu!
Käykääs rikkaat lidlissä ja maksakaan 200e setelillä.
se on takahuone keikka.
Ja täytyy tähän kertoa yks tosi tapahtuma Lidl.
sain sen 1e alennus kuponki rahan.
Ajattelin käyttäö heti pois.
ostin 0.99e suklaa levyn.
Ei onnistu.
kuponki 1e ja suklaa 0.99.
Noh nappasin tulitikkupuntin siihen lisäksi.
ei onnistu, kun tulitikuista ei saa antaa alennusta.
Että kyllä pelisilmä / joustavuus puuttuu.
Naurettavaa0. 01e pelleilyä.- Anonyymi00015
Tiedäthän, että vaikka muualla euroopassa käy sentin kolikot, Suomessa ei. Ysiysi-tuotteet pyöristetään joka ikisessä kaupassa täyteen euroon. Oletko mahdollisesti vassari, kun noin tollo olet?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tiedäthän, että vaikka muualla euroopassa käy sentin kolikot, Suomessa ei. Ysiysi-tuotteet pyöristetään joka ikisessä kaupassa täyteen euroon. Oletko mahdollisesti vassari, kun noin tollo olet?
Kyllä myös Suomessa kelpaa maksuksi 1 ja 2 sentin kolikot. Lähde Suomen Pankki:
"Pyöristyssäännön vuoksi Suomessa ei laiteta kiertoon 1 ja 2 sentin kolikoita, eivätkä ne ole laajassa käytössä Suomessa. Nämä pikkusentit ovat Suomessakin virallisia maksuvälineitä, mutta kaupan ei tarvitse ottaa niitä vastaan, jos se ilmoittaa siitä erikseen." - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen köyhä työväestöö kuuluva ja käyn joka päivä töissä
Haluna rikaaksi ja haluna menestyä.
Kanataakko minun äänestää rikaiden etujärjestöä
Vai kaikille tasapuolisesti etuja kantavaa suomen kansan etua ajattelevaan sdp tä
Ja hienoa pääminsiteri sanna marina
Oikeistolla oli aikaa laittaa asiat kuntoon ennen sannan sdp . Hallitusta j 2o vuotta mitä ne teki mamutti suomen ja köyhdytti kansan vei kaikki rahat kanslata
Esim sipiläm katainen vanhanen
Mamaut on vaan kauppiaiden tahtomaa ostovoimaa ja niiden kela rahan maksaa suomen työlöiset ei kauppiaat osalistua koskaan mamujen kustannuksin ne vaan kerää voitot
Itseleen
Kauppiaiden sosiaalituet yritystuet on julkisia mutta kauppiaiden voitot aina yksityisä
Äänestä sdp
- Anonyymi00007
Tiesiköhän tyttö edes, että siitä pussista pitää maksaa? No onneksi ei joutunut Prisman gestapon kynsiin😁
- Anonyymi00009
Vähä olis hyvä olla ymmärrystä muovikassi ny toki on pikkujuttu mu maasta se pienikin ponnistaa ei hän sakonkaan pääasiallinen tarkoitus ole olla kuin muistutus rangaistuksen muodossa mitä kaikkea ihminen unohtaa jos ei muistiaan edes käytä ja koska muisti on jo siinä kunnossa ettei sitä pysty palauttamaan edes miksi se mulla toimii paremmin kun hyvin tarvinnu pienestä asti palata mielessä taaksepäin etten ainakaan minä ole tehny mitään sellaista josta voisi syyttää että olen toista satuttanu se johtuu taas siitä että mulla on omatunto ja mielestäni rangaistus pitäisi suhteuttaa tehtyyn tekoon aiheitettuun vahinkoon ja aiheutettuun kipuun hyvä muistaa että ihmishenkeä ei voi rahassa mitata
- Anonyymi00012
Muovikassista se ryöstely alkaa eiku uudelleen koulutus leirille.
- Anonyymi00014
Onpa siinä todella outo kirjoitus!
- Anonyymi00017
Vuosituhannen alussa vartijan koulutus kesti 2 + 3 viikkoa. Kelpoisuutta ei tutkittu millään tavalla. Vartijoilla kuitenkin kaikenlaisia vahingoittamisvälineitä. Kannattasko jatkossa hiukan tutkia onko hakijoissa psykopaatteja tai todella tyhmiä?
- Anonyymi00018
Näitä valitettavasti vartijoiksi ajautuu.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Näitä valitettavasti vartijoiksi ajautuu.
Selbisiö jengissä kaikki ei. Selvii elossa
Sekutar4s
- Anonyymi00019
Tämä nykyinen "aines" on itsekeskeisyydessään lajinsa huippua. Eliittikusipäiden erikoisjoukkoa.
- Anonyymi00021
Potkut tuollaiselle lapsien kiusaamisesta nauttivalle vahdille! Järkeä ei vähääkään sillä tyypillä!
- Anonyymi00025UUSI
Teke vaan kuten 0orvarit on käekenyt jotka palkan maksaa
- Anonyymi00022
Vartija toimi juuri kuten in kapiyalisti ohjeistanut ilmoitamme kaikki myymälöbatkaudet poliisille
Paitsi ne jitka kauooa itse tekee sii kun otamme asikaalta rahaa enemön kuin kuuluu ja rupstämme hönet
Jayksossa imoitan poliisille jis minua ylilaskutetaan liekeissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408117
- 1235211
- 1313593
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766