Orpon tuhotöitä

Anonyymi-ap

46

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kokoomus lentää ulos,

• Anonyymi00006

TUHON TIETÄ KULJEN

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

TUHON TIETÄ KULJEN

VAARALLISTA

• Anonyymi00017

1930-LUKUA KOHTI MENNÄÄN

• Anonyymi00002

EU tarkkailee maiden kehitystä järjestelmällisesti, koska periaatteena on EU-maiden lähentyminen myös sosiaalisissa asioissa. Ajatus on, että eri puolella EU:ta olisi samankaltaiset, entistä paremmat mahdollisuudet elää ja pyörittää yrityksiä.

Neuvotteleva virkamies Jere Päivinen sosiaali- ja terveysministeriöstä kirjoittaa ministeriön kolumnissa, että Suomen sosiaalisen kehityksen arvioidaan aiheuttavan mahdollisen riskin EU:n kehitykselle. Komission mielestä yksittäisten maiden huono kehitys vie koko unionia väärään suuntaan.

• Anonyymi00003

"Kolmessa vuodessa mallikelpoisesta pohjoismaasta taantuvaksi ongelmamaaksi. Melkoinen taidonnäyte oikeiston talousosaajilta." kommentti

Kasvu on nurkan takana hokee maan suurin typerys Orpo 🤭

• Anonyymi00005

"Kolmessa vuodessa mallikelpoisesta pohjoismaasta taantuvaksi ongelmamaaksi."

AIVAN, JA NUO VUODET OLIVAT 2020-2023!!!!
        50% lisää valtionvelkaa, korot nousivat ennätyskorkealle johtuen hurjasta lainarahan jakamisesta maailmalle, kasnsalaisten ostovoima ROMAHTIU 2009 tasolle, SSDP:n SUSI-sote ajettiin väkisin läpi, metsämme hiilinielut muutettiin päästöiksi, tunni juna turkkuseen tilattiin, mahamme saapui liki 300000 uutta suomalaista, vaikka samaan aikaan talous ROMAHTI ja omia työttömiä tuli noin 40000!!!!!

• Anonyymi00007

KOHTI 1930-LUKUA KÄY MATKAMME

• Anonyymi00012

Suomi ei ole ollut mikään mallikelpoinen pohjoinen valtio enää 20 vuoteen. Hidas kuristuspolitiikka kokoomuksen liian suuren vallan takia on johtanut Suomen Euroopan rupusakkiin

• Anonyymi00004

"Orpon tuhotöitä"

Lienekö liian tunkeileva, jos pyydän edes YHDEN esimerkin jostain Orpon hallituksen tuhotyöstä?

• Anonyymi00010

Työlaisäädännön kolmikantainen valmistelu missä Orpon hallitus heitti työntekojäosapuolen ulos ja valmisteli lait kaksikannassa työnantajapuolen kanssa.
        Niin tai tarkalleenottaen EK ja Suomen yrittäjät valmisteli ja Orpon hallitus nuiji lait voimaan.

• Anonyymi00011

-Orpon hallitus on jakanut kansan (toisin kuin Orpo puhui 8.2.2023) hyvä ja huono-osaisiin.
        -Orpon hallituksen kommentit eivät herätä luottamusta, esim. verojen alentamisesta, mikä ei pidä alle 100 000 € tienaaville paikkaansa, kun ottaa kokonaisverotuksen huomioon.
        - Orpon hallitus hoitaa asiat Kokoomuksen kapean etupiirin etua ajaen. Rahaa tuhlattiin 120 miljoonaa terveysjäteille kelokorvauksella. Yhteisöveroale tuhlaa 140 miljoonaan pankeille ilman työpaikkoja. Kaljavero 25 miljoonaa aivan turha samaan aikaan kun esim. vanhusten ja vammaisten hoidosta leikataan.
        - hallituksen toimet (alv., leikkaukset) ovat tuoneet epävarmuutta ja vieneet kulutushalut hidastaen talouskasvua. Konkurssiaalto ja työttömyys on kasvanut.
        - työmarkkina muutokset ovat heikentäneet palkansaajan asemaa tuomatta yhtään työpaikkaa.
        - Orpo johdatti eduskuntaa harhaan hoitojono asiassa perustellakseen yksityiden terveydenhuollon suosimista.
        - Orpon hallitus aloitti Länsiradan rakentamisen, vaikka Marinin hallitus totesi sen kannattamattomaksi ja EU-tukea ei tullut.
        - Orpon asenne on ylimielinen, hän ei ole viekään löytänyt opposition idealistoja, vaan puhuu tyhjästä paperista. Orpo kommentoi opposition kommenttien olevan "lämmintä ilmaa".
        - hallitus on myymässä valtion omistusta neljällä miljardilla. Sitä ei saada takaisin ja osinkomenetyksiä ei ole arvioitu.

Lopputulos näkyy kaikille. Rahaa on omille, muttei sitä käytetä Suomen velkalaivan kääntämiseen eikä työpaikkojen luomiseen

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

-Orpon hallitus on jakanut kansan (toisin kuin Orpo puhui 8.2.2023) hyvä ja huono-osaisiin.
        -Orpon hallituksen kommentit eivät herätä luottamusta, esim. verojen alentamisesta, mikä ei pidä alle 100 000 € tienaaville paikkaansa, kun ottaa kokonaisverotuksen huomioon.
        - Orpon hallitus hoitaa asiat Kokoomuksen kapean etupiirin etua ajaen. Rahaa tuhlattiin 120 miljoonaa terveysjäteille kelokorvauksella. Yhteisöveroale tuhlaa 140 miljoonaan pankeille ilman työpaikkoja. Kaljavero 25 miljoonaa aivan turha samaan aikaan kun esim. vanhusten ja vammaisten hoidosta leikataan.
        - hallituksen toimet (alv., leikkaukset) ovat tuoneet epävarmuutta ja vieneet kulutushalut hidastaen talouskasvua. Konkurssiaalto ja työttömyys on kasvanut.
        - työmarkkina muutokset ovat heikentäneet palkansaajan asemaa tuomatta yhtään työpaikkaa.
        - Orpo johdatti eduskuntaa harhaan hoitojono asiassa perustellakseen yksityiden terveydenhuollon suosimista.
        - Orpon hallitus aloitti Länsiradan rakentamisen, vaikka Marinin hallitus totesi sen kannattamattomaksi ja EU-tukea ei tullut.
        - Orpon asenne on ylimielinen, hän ei ole viekään löytänyt opposition idealistoja, vaan puhuu tyhjästä paperista. Orpo kommentoi opposition kommenttien olevan "lämmintä ilmaa".
        - hallitus on myymässä valtion omistusta neljällä miljardilla. Sitä ei saada takaisin ja osinkomenetyksiä ei ole arvioitu.

Lopputulos näkyy kaikille. Rahaa on omille, muttei sitä käytetä Suomen velkalaivan kääntämiseen eikä työpaikkojen luomiseen

ORPO HALLITUS TURVAA KOKOOMUKSEN VAALIRAHOITUSTA

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Työlaisäädännön kolmikantainen valmistelu missä Orpon hallitus heitti työntekojäosapuolen ulos ja valmisteli lait kaksikannassa työnantajapuolen kanssa.
        Niin tai tarkalleenottaen EK ja Suomen yrittäjät valmisteli ja Orpon hallitus nuiji lait voimaan.

TÄTÄ KUTSUMME KASVUTOIMENPITEEKSI,RIIKKAPETTERIN HALLITUS ILMOITTI TIEDOTUSTILAISUUDESSAAN

• Anonyymi00015

Mitäpä mieltä olet, kun sait Orpon tuhotöistä listan? Valkenee sinullekin?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitäpä mieltä olet, kun sait Orpon tuhotöistä listan? Valkenee sinullekin?

yksi ja sama vttuilu kaikilla palstoilla jotka olet kirjoittanut itse,

• Se, etä ollaan ongelmissa ei ole Orpon hallituksen syytä vaan se on perimää aiemmilta hallituksilta joissa on ollut liikaa vasemmisto henkeä ja on unohdettu yritysten pärjääminen tyystin.

Ay liikehän ei ole koskaan vastannut siitä mitä on vaatinut jotta sen jäsenet myös työllään ansaitsisivat vaaditun ja siksi olemme pulassa suuren työttömien lauman kanssa jonka elättäminen on kallista!

Työehdothan pitäisi sovittaa markkinatalouteen eli palkkojen pitäisi liukua markkinoiden mukaan!

• Anonyymi00019

No kerros ihan asiallisesti jos siihen pystyt mitä hyvää Kokoomus on koskaan saanut aikaan Suomelle ja suomalaisille.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

No kerros ihan asiallisesti jos siihen pystyt mitä hyvää Kokoomus on koskaan saanut aikaan Suomelle ja suomalaisille.

On tänäänkin, siis Kokoomus hallituksen osana, korjaamassa niitä virheitä jotka vasemmisto on saanut aikaan ja jotka ovat meidät velkaannuttaneet kaulaamme myöden!

Mitä parempaa enää voisi tehdä tässä kohden?

On tietysti ollut virhe aikoinaan antaa vasemmistolle liikaa valtaa, koska he eivät osaa sitä käyttää kansan hyväksi, vaan ainoastaan riistää kansantulosta mahdollisimman paljon omille kannattajilleen ilman mitään vastiketta yhteiskunnalle!

• Anonyymi00020
        YXKAXEX kirjoitti:

On tänäänkin, siis Kokoomus hallituksen osana, korjaamassa niitä virheitä jotka vasemmisto on saanut aikaan ja jotka ovat meidät velkaannuttaneet kaulaamme myöden!

On tietysti ollut virhe aikoinaan antaa vasemmistolle liikaa valtaa, koska he eivät osaa sitä käyttää kansan hyväksi, vaan ainoastaan riistää kansantulosta mahdollisimman paljon omille kannattajilleen ilman mitään vastiketta yhteiskunnalle!

No et sitten oikeasti kertonut mitään faktaa vaan luulojasi.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Se mitä kirjoitin tuossa edellä on fakta! Muuta et kykene osoittamaan ja senhän jo todistitkin!

• Anonyymi00022
        YXKAXEX kirjoitti:

Se mitä kirjoitin tuossa edellä on fakta! Muuta et kykene osoittamaan ja senhän jo todistitkin!

Miksi tuo Kokoomuksen "korjaaminen " sitten saa pelkkä negatiivista aikaan? Myös velan suhteen vaikka kaikista on kiristetty ja yrityksiä kaadettu, sekä ostovoimaa tuhottu.

Et siis pysty kertomaan mitään faktoin kehuja Kokoomuksen aikaan saamien tuhojen hyvistä puolista Suomen yhteiskunnalle ja suomalaisille. Kokoomus on aina tunnettu ettei koskaan saa mitään hyvää aikaiseksi mutta kun sille hyvin pienelle joukolle jonka etuja ajaa. Ja et sinäkään muuta pysty kertomaan.

• Anonyymi00023

Exöykkäri taas kerran vitsin murjaisi. Menneisssä hallituksissa on ollut kuulemma liikaa vasemmistohenkeä. Marin hallitusta lukuunottamatta talouden tuhotyöt on takuuvarma kokoomuksen talouspolitiikan tulos

• Anonyymi00025

Sinä ole liukunut kauas todellisuudesta, lait ja sopimukset ovat voimassa ja yritysten on toimittava tässä ympäristössä, lienet kokenut kovia kun rääyt jatkuvasti samoja lorujasi.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Minä kerroin faktaa, sinä et kyennyt sitä muuksi esittämään vaan esitit vain sosialistista pöppöä.

Jos väität minun muuta kuin faktaa kirjoittaneen niin osoita se todistein.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Miksi tuo Kokoomuksen "korjaaminen " sitten saa pelkkä negatiivista aikaan? Myös velan suhteen vaikka kaikista on kiristetty ja yrityksiä kaadettu, sekä ostovoimaa tuhottu.

Et siis pysty kertomaan mitään faktoin kehuja Kokoomuksen aikaan saamien tuhojen hyvistä puolista Suomen yhteiskunnalle ja suomalaisille. Kokoomus on aina tunnettu ettei koskaan saa mitään hyvää aikaiseksi mutta kun sille hyvin pienelle joukolle jonka etuja ajaa. Ja et sinäkään muuta pysty kertomaan.

Todellista itse ansaittua ostovoimaa on juuri niin paljon kuin sitä on ansaittu! Ei sitä ole kukaan vienyt. Vaikka olen eläkkeellä, niin ostovoimani on edelleen tasolla jolla hyvin tulen toimeen, eläen omaan tyyliini. Tänäkin vuonna eläkkeestäni jää käteen lähes 200€ enemmän kuukaudessa kuin viime vuonna. Tuo tarkoittaa kohdallani lähes 2 viikon sapuskoita!

Ei kelleen mitään etuja ajeta, vaan pyritään siihen, jotta jokainen kykenisi etunsa itse ansaitsemaan, niin minäkin olen aina tehnyt!

• Anonyymi00027
        YXKAXEX kirjoitti:

Todellista itse ansaittua ostovoimaa on juuri niin paljon kuin sitä on ansaittu! Ei sitä ole kukaan vienyt. Vaikka olen eläkkeellä, niin ostovoimani on edelleen tasolla jolla hyvin tulen toimeen, eläen omaan tyyliini. Tänäkin vuonna eläkkeestäni jää käteen lähes 200€ enemmän kuukaudessa kuin viime vuonna. Tuo tarkoittaa kohdallani lähes 2 viikon sapuskoita!

Ei kelleen mitään etuja ajeta, vaan pyritään siihen, jotta jokainen kykenisi etunsa itse ansaitsemaan, niin minäkin olen aina tehnyt!

No paljonko saat eläkettä? Itse saan noin 3500€/kk ja käteen jää hiukan vähemmän kuin viime vuonna.

• Anonyymi00028
        YXKAXEX kirjoitti:

Osaatko sanoa miksi Suomella ja suomalaisilla meni kaikki paremmin silloin kun Kokoomusta pidettiin sivussa päätöksenteosta.

• Anonyymi00032
        YXKAXEX kirjoitti:

Minä kerroin faktaa, sinä et kyennyt sitä muuksi esittämään vaan esitit vain sosialistista pöppöä.

No mitähän faktaa kirjoitit ja koska?
        No et ole yksin noin sekaisin näillä palstoilla. Esimerkiksi nimimerkki Extyökkäri kertoo pilkulleen yhtä sekaisia. Melkoinen sattuma että on kaksi ihan yhtä sekaista Suomen maassa.

• Anonyymi00032 kirjoitti:

No mitähän faktaa kirjoitit ja koska?
        No et ole yksin noin sekaisin näillä palstoilla. Esimerkiksi nimimerkki Extyökkäri kertoo pilkulleen yhtä sekaisia. Melkoinen sattuma että on kaksi ihan yhtä sekaista Suomen maassa.

Kun keskustelumme alkoi niin sinä kirjoitit: "No et sitten oikeasti kertonut mitään faktaa vaan luulojasi." Tuossa kohden sinun olisi pitänyt esittää mitkä olivat luulojani ja mikä olisi sinun faktasi siihen.

Minä en kirjoita muuta kuin faktaa koska se on helpointa muistaa jälkikäteenkin jos asiaan joutuu uudelleen puuttumaan.

On sinun velvollisuutesi kertoa nuo unelmani ja mikä niissä olisi sinun omaa ajatteluasi eli sinun faktaasi!

Vai onko niin, että Anaalit ovat menneet sekaisin? Tuo Anaali tyyli ei sovi keskusteluun vaan pitää olla kirjautunut, niin aina tietää kenen kanssa milloinkin tekstin vaihtoa käy!

• Anonyymi00034
        YXKAXEX kirjoitti:

Ota lääkkeesi trolli ?

• Anonyymi00035
        YXKAXEX kirjoitti:

Tuo kolmen nimimerkin Turun trolli on yhteiskunnasta ulkona kuin sika vatukossa !

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Tuo kolmen nimimerkin Turun trolli on yhteiskunnasta ulkona kuin sika vatukossa !

Anaalina esiintyen en lähtisi moittimaan ketään kirjautunutta. Minut aina tavoitat, sinua ei ole mahdollista tavoittaa!

• Anonyymi00037
        YXKAXEX kirjoitti:

Ainoa riistäjä on kapitalisti kokoomus kätyrinään.
        Vasemmisto ja keskusta loivat aikanaan hyvinvointivaktion kokoomuksen vastustaessa.

Nyt riistetään palkansaajilta taas 80 miljoonaa lisää yrittäjien eläkkeisiin.

• Anonyymi00038
        YXKAXEX kirjoitti:

Anaalina esiintyen en lähtisi moittimaan ketään kirjautunutta. Minut aina tavoitat, sinua ei ole mahdollista tavoittaa!

Ihan mielelläni tavoittaisinkin, olet nikkeinesi aivan tavallinen pelle paskat pelihousuissa.

• Ainakin pätevämmin on nyt toimitta kuin Rinteen ja Sannan hallituksissa koskaan tehtiin! On sentään vähennetty menoja johon nuo edellä mainitut eivät yltäneet tippaakaan!

• Anonyymi00021

Röh röh eikä minun vaippaan paskominen ole vähentynyt tippaakaan KVIIIIIK !!

• Anonyymi00024

Takuulla ei ole vähennetty mitään menoja vaan menoja on lisätty. Ukrainan sota, siitä johtuva kustannusten raju nousu yhteiskunnalle pakolaisineen, ja muiden maahanmuuttajien kustannukset, sitten Natoon liittyvät kustannukset, sekä markkinamiesten lottovoitto Iranin ja USAn välinen mittelö. Extyökkäri on täysi pösilö kun väittää että Orpon hallitus on vähentänyt valtion menoja

• Anonyymi00026

Ees taas, ees taas, Orpo vei aloittaessaan palkkatuet ja alensi kotitalousvähennystä ja NYT nostaa sitä takaisin, turkulkaiselat sekopäältä ei kai voi järkeä odottaa ?

• Anonyymi00029

työttömyya ja köyhyys kolminkertaistunut, ja lisää v3elkasa jotta rikkaat voivat ostaa liaää Lamborfhini Countachej

• Anonyymi00040

Työttömyys lisääntynyt 100000 kun matut lasketaan nyt myös työttömiksi, näinollen työllisten määrä ei ole juuri muuttunut

• Anonyymi00030

Sarppa on taitava puhuja ja taloudesta silmät syttyy palamaan.

• Anonyymi00031

Hallitus hevon kuuseen ja heti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00033

Tuhot korjataan seuravassa sdp:n hallituksessa, Tuppurainen ja Lindtman jakavat taas rahaa kuin Sanna pi##ua, myös joulupukki tilattu?

• Anonyymi00036
    • Anonyymi00039

Sosialistit vihaa yrityksiä koska saattaisivat joutua vaikka töihin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      480
      3605
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2968
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2886
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      150
      2774
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      166
      2135
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2085
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1944
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      102
      1864
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1569
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1530
    Aihe