Olet hirvein otus

Anonyymi-ap

Kenet oon ikinä tavannu. Et oo ees ihminen.

22

485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaa :(

• Anonyymi00002

Et ansaitse ees elää.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Et ansaitse ees elää.

Mitä oon tehnyt? t. nainen :(

• Anonyymi00005

Hmmmm…?

• Muuten hyvä, mutta ei olla tavattu?

• Anonyymi00009

Sama 🤣🤨

• Anonyymi00007

Katso peiliin! Näet vain itsesi, ilkimys!

• Anonyymi00008

Suisto Hobitti

• Anonyymi00010

Oi kyllä minä olen ihminen, mutta minulla on standardini ja olen kohdannut runsaasti heitä, jotka ovat osoittaneet oman epäinhimillisyytensä.

• Anonyymi00012

Noin mullekin on joskus sanottu, ja sitten uudelleen, sama ihminen muutaman vuoden päästä. Kysyin häneltä "Ootko oikeesti inhonnu ja vihannu minua noin kovasti koko tän ajan? Ihan joka päiväkö?". Hän vastasi "No kyllä oon!". Totesin hänelle "No, sä oot sitten käyttäny paljon enemmän aikaa ajatellen minua, kuin minä sinua. Oon oikeestaan aika otettu siitä, että oot uhrannut minun ajatteluun ja muistamiseen noin paljon vaivaa ja aikaa, kun minä en oo ajatellu sinua ollenkaan, olin oikeestaan ihan unohtanu sinut. Enkä mä oikein jaksa haaskata mitään tunteitakaan sinuun, kun et oo silleen mitenkään tärkee mulle, että sori. Mut oli kiva nähdä ja vaihtaa kuulumiset, hyvät jatkot sinulle".

• Anonyymi00018

En ole inhonnut sinua vaan itseäni.

• Anonyymi00013

Ehkäpä just siks on sun ajatuksissa. Erilaisuus vetää puoleensa.

• Anonyymi00014

Kuvaa ei ole enää

• Anonyymi00016

Ja sun kuvashan se ei ollu alunperinkään. -VoiKukka

• Anonyymi00015

Yes. I am Satan from hell.
      Coming to take your soul.

• Anonyymi00017

Minä tiesin, että mieheni alkaa oireilemaan nyt.
      Hän sai TRAUMAN siitä, kun nais poliisi esti miestäni MAKSAMASTA minun kunnian loukkaus sakkoa ja lähti viemään minua vankilaan.

Ei kai me nyt FB KUNNIALLISELLE POLIISILLE VOITU SANOA, että : OOT HULLU JA ET SEKAANNU MEIDÄN KESKUSTELUUN!

Kävin katsomassa ja löysin todisteen, että hän oli ollut FB käyttäjänä jo vuonna 2014 ja varmaan ollut poliisinakin.
      Hän on sentään nuori nainen jonka pitää POLIISINA tietää miten SOMESSA TOIMITAAN.

Hän ei ymmärrä edes HUOLEHTIA OMASTA TURVALLISUUDESTAAN POLIISINA VAAN HÄN ON SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄNEN TYÖKAVEREIDEN TEHTÄVÄ ON TÖISSÄ JA VAPAALLA TOIMIA HÄNEN TURVAMIEHENÄ JA HÄN NOSTAA VAIN PALKKAA TYÖSTÄ JOTKA TOISET HOITAA.

Kyllä FB KUNNIALLISET OSAA KOIRIEN KANSSA KUSTA KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMISOIKEUDET SUOMESSA.

• Anonyymi00019

Tärkeintä on että kaikki pahat ihmiset poistetaan tästä maailmasta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tärkeintä on että kaikki pahat ihmiset poistetaan tästä maailmasta.

On tuntunut viimeaikoina siltä että parhaat lähtee ekana.

• Anonyymi00020

Itseppähän et osannu käyttäytyä syytä itseäsi enää ei olla yhteydessä eikä nähdä syytä itseäsi kun sä et osannu käyttäytyä niin olen jo unohtanut

• Anonyymi00022

Ap mies kys

• Anonyymi00023

Teen vaan kaiken kuten te. hakkaan karmaa ja, mitä teitte mulle.

• Anonyymi00024

eikä olla edes vielä alkuun päästy siinä pahan määrässä. ja joka juttu hakataan ha kostetaan. joka eirro, joka minuutti joka tekonne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4896
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2808
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      94
      2560
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1468
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      136
      1389
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe