Olisi helpompaa jos kuolisi
Se tunne kun ei halua elää.
15
262
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilkeä trolli sä olet.
- Anonyymi00002
Kyllähän sitä elää haluaa. Hyvänen aika.
- Anonyymi00004
Voi että! jotkut ne toivoo toisen kuolemaa..
- Anonyymi00005
Joo
- Anonyymi00006
Jos ei nauti mistään elämässä niin syystäkin.
- Anonyymi00007
Ja varsinkin jos ei ryypiskele niin ei voi nauttia elämästä niih!
- Anonyymi00008
Nekortit mitkä sain elämää, vois sanoo et oon jo voittanu
- Anonyymi00009
Vähän turhan rajusti elämä kohdellut viimeiset 20 vuotta. Että kyllä minä tiedän tuon tunteen. Itse olen vaan sellainen, etten kuitenkaan itselleni mitään tekisi. Vähän tuntuu että on sellainen dominoefekti ollut. Ihan kaikki menee pieleen ja kun yrität jotain saada kuntoon, niin hetkessä matto lähtee jalkojen alta. Ihan käsittämätöntä. Uskovaisten on turha tulla sanomaan, että joudun helvettiin, kun olen siellä jo tämän elämäni elänyt.
- Anonyymi00010
Välillä pitää käydä pohjalla, että omat rajat ja oma tarkoitus maailmankaikkeudelle selkiintyy.
- Anonyymi00011
Kuka haluaa kuolemaa,nauti elämästä. Kun oikea sairaus kohtaa ihmisen niin silloin sitä haluaisi vain elää,siihen nähden kaikki oman elämän ongelmat näet pieninä vastoin käymisinä.
- Anonyymi00013
Mikä on oikea sairaus sinun mittapuusi mukaan?
- Anonyymi00014
Tämä on niin totta. Läheiseni nuori elämänsä alussa oleva sukulaiseni kuuli sairastavansa parantumatonta syöpää. Tieto tuli shokkina, hän jaksoi viisi vuotta, sitten sairaus voitti. Olen edelleen shokissa tästä, en tiedä milloin pystyn edes alkaa käsittelemään asiaa.
- Anonyymi00012
Olisi se itselle helpompaa. Mutta läheisille ei. En pystyisi aiheuttamaan iäkkäille vanhemmilleni sellaista tuskaa.
- Anonyymi00015
No onhan noita keinoja jos elämisen haluaa lopettaa
- Anonyymi00016
älä tänne niitä kosta muiden tekoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1912471Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä711222Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss523218Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092924Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132558Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191995