Se tunne kun ei halua elää.

Anonyymi-ap

Olisi helpompaa jos kuolisi

15

262

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ilkeä trolli sä olet.

• Anonyymi00002

Kyllähän sitä elää haluaa. Hyvänen aika.

• Anonyymi00004

Voi että! jotkut ne toivoo toisen kuolemaa..

• Anonyymi00005

Joo

• Anonyymi00006

Jos ei nauti mistään elämässä niin syystäkin.

• Anonyymi00007

Ja varsinkin jos ei ryypiskele niin ei voi nauttia elämästä niih!

• Anonyymi00008

Nekortit mitkä sain elämää, vois sanoo et oon jo voittanu

• Anonyymi00009

Vähän turhan rajusti elämä kohdellut viimeiset 20 vuotta. Että kyllä minä tiedän tuon tunteen. Itse olen vaan sellainen, etten kuitenkaan itselleni mitään tekisi. Vähän tuntuu että on sellainen dominoefekti ollut. Ihan kaikki menee pieleen ja kun yrität jotain saada kuntoon, niin hetkessä matto lähtee jalkojen alta. Ihan käsittämätöntä. Uskovaisten on turha tulla sanomaan, että joudun helvettiin, kun olen siellä jo tämän elämäni elänyt.

• Anonyymi00010

Välillä pitää käydä pohjalla, että omat rajat ja oma tarkoitus maailmankaikkeudelle selkiintyy.

• Anonyymi00011

Kuka haluaa kuolemaa,nauti elämästä. Kun oikea sairaus kohtaa ihmisen niin silloin sitä haluaisi vain elää,siihen nähden kaikki oman elämän ongelmat näet pieninä vastoin käymisinä.

• Anonyymi00013

Mikä on oikea sairaus sinun mittapuusi mukaan?

• Anonyymi00014

Tämä on niin totta. Läheiseni nuori elämänsä alussa oleva sukulaiseni kuuli sairastavansa parantumatonta syöpää. Tieto tuli shokkina, hän jaksoi viisi vuotta, sitten sairaus voitti. Olen edelleen shokissa tästä, en tiedä milloin pystyn edes alkaa käsittelemään asiaa.

• Anonyymi00012

Olisi se itselle helpompaa. Mutta läheisille ei. En pystyisi aiheuttamaan iäkkäille vanhemmilleni sellaista tuskaa.

• Anonyymi00015

No onhan noita keinoja jos elämisen haluaa lopettaa

• Anonyymi00016

älä tänne niitä kosta muiden tekoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      19
      12471
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      7
      11222
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      178
      5141
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3770
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3584
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3218
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2924
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2558
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1995
    Aihe