Minua? Olen tottunut siihen ettei minua muisteta vaan muistutetaan miestenpäivästä
Muistaisitko naistenpäivänä
20
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistan kyllä tyttönen
- Anonyymi00004
Hän ei ehkä kaivannut mielipidettä poikaselta.
- Anonyymi00002
Muistan. Joka päivä, joten en välttämättä juuri naistenpäivänä saa sitä viestiä perille. Olet hieno ihminen joka tuo naiseuden esiin todella kauniisti itsensä kautta. Kyllä sinut nähdään <3
- Anonyymi00003
Sivusta vaan ystävälliseen sävyyn totean, että jos täällä pitää kysellä asiaa niin tuskinpa huomioi muutenkaan. Fiksu, välittävä mies huomioi naisen 365 päivää vuodessa, ilman kyselyitä.
- Anonyymi00006
Tähän sisältyy oletus, että myös sinä huomioita miestä 365 päivää vuodessa ilman kyseilyitä, jos kaipaat tasa-arvoa. Lipsuiko rehellisyys itsensä kanssa yli sen tason että voimaannuit sen suhteen että naisia pitäisi kohdella paremmin kuin miehiä?
Ei kannata luoda sääntöjä, jos ei ole myös itse valmis niitä noudattamaan toisinpäin. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tähän sisältyy oletus, että myös sinä huomioita miestä 365 päivää vuodessa ilman kyseilyitä, jos kaipaat tasa-arvoa. Lipsuiko rehellisyys itsensä kanssa yli sen tason että voimaannuit sen suhteen että naisia pitäisi kohdella paremmin kuin miehiä?
Ei kannata luoda sääntöjä, jos ei ole myös itse valmis niitä noudattamaan toisinpäin.Eipäs hikeennytä. Mielestäni on päivänselvää, että huomioiminen sukupuolesta riippumatta 365 päivää vuodessa ja on molemminpuolista, jos ollaan vakavasti yhdessä. Siks jäi mainitsematta
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eipäs hikeennytä. Mielestäni on päivänselvää, että huomioiminen sukupuolesta riippumatta 365 päivää vuodessa ja on molemminpuolista, jos ollaan vakavasti yhdessä. Siks jäi mainitsematta
Uskomatonta, että tuota piti lähteä jonkun edes haastamaan. Ihan samaan mieltä, että itsestäänselvää tuo on.
Sivusta - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eipäs hikeennytä. Mielestäni on päivänselvää, että huomioiminen sukupuolesta riippumatta 365 päivää vuodessa ja on molemminpuolista, jos ollaan vakavasti yhdessä. Siks jäi mainitsematta
Silloinhan syyllistyit itse oletukseen toisesta, mitä toinenkin pitää päivänselvyytenä. Minusta tuntuu että naiset ovat enemmän hukassa siitä että kyllä miehetkin ovat herkkiä naisten tunteille.
Puhumisen puute on naisten heikkous. Miehet tietävät että naiset ja miehet ajattelevat eri tavalla, ja ovat sen vuoksi suoria. Naiset olettavat että miehet lukevat ajatuksia. Tässä ajassa se on naiset kellä on petrattavaa avoimessa suorapuheisuudessa. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Silloinhan syyllistyit itse oletukseen toisesta, mitä toinenkin pitää päivänselvyytenä. Minusta tuntuu että naiset ovat enemmän hukassa siitä että kyllä miehetkin ovat herkkiä naisten tunteille.
Puhumisen puute on naisten heikkous. Miehet tietävät että naiset ja miehet ajattelevat eri tavalla, ja ovat sen vuoksi suoria. Naiset olettavat että miehet lukevat ajatuksia. Tässä ajassa se on naiset kellä on petrattavaa avoimessa suorapuheisuudessa.Ikäväpalsta ei ole tuolle oikea paikka. Ei liity ikävään mitenkään.
sivu - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhumisen puute on naisten heikkous. Miehet tietävät että naiset ja miehet ajattelevat eri tavalla, ja ovat sen vuoksi suoria. Naiset olettavat että miehet lukevat ajatuksia. Tässä ajassa se on naiset kellä on petrattavaa avoimessa suorapuheisuudessa.Naiset eivät tajua, että heillä ei ole mitään oikeaa näkökulmaa, minkä miehen pitää tajuta. Vaan heillä on erilainen näkökulma. Miehet yrittävät ratkaista tätä asiaa puhumalla avoimesti. Ja naiset ajattelevat että miehet ova tyhmiä, kun eivät tajua sitä mitä he tajuavat. Miehet jakavat avoimesti ja rohkeasti miesten ajatusmaailman, naiset pihtaavat omaansa.
Se ei ole miehet jotka ovat tässä tyhmiä. Vaan rohkeita, vaikka naiset eivät tajua koko kuviota. Jos sitä tasa-arvoa halutaan, niin sitä pitää olla kiveksiä olla myös yhtä avoin. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhumisen puute on naisten heikkous. Miehet tietävät että naiset ja miehet ajattelevat eri tavalla, ja ovat sen vuoksi suoria. Naiset olettavat että miehet lukevat ajatuksia. Tässä ajassa se on naiset kellä on petrattavaa avoimessa suorapuheisuudessa.Lue tuo aloitus. Siinä aloittaja nimenomaan sanoo ettei tule huomioiduksi. Siihen tuo postaaja vastasi. Ihan turhaan vaahtoat jälleen kerran.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lue tuo aloitus. Siinä aloittaja nimenomaan sanoo ettei tule huomioiduksi. Siihen tuo postaaja vastasi. Ihan turhaan vaahtoat jälleen kerran.
Vittu että vihaan tuota piirrettä kun naiset yrittää pysyä omassa kannassaan. Minä yritän ymmärtää miten vitussa sinä näet asian niin vitun omasta kannastasi pelkästään. Ja yritän hengitellä ja selittää että tässä ei puhuta nyt pelkästään aloittajan asiasta. Jonka näin kyllä ja laitoin positiivisen kannan sydämen kera, jonka jälkeen ammuin urpon miehen alas joka näki tilaisuuden nostaa itseään.
Voitteko vitun naiset keskittyä. Täällä on joku ihan toinen, joka yrittää sanoa jotain ihan muuta. Jossain kohtaa alan ilkeäksi, jos viesti ei mene perille. Ja vihaan kun asiat menee siihen, kun ei muuten havahduta. On paljon kivempaa kun asioita kuunnellaan hyvässä hengessä molemmin puolin. - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhumisen puute on naisten heikkous. Miehet tietävät että naiset ja miehet ajattelevat eri tavalla, ja ovat sen vuoksi suoria. Naiset olettavat että miehet lukevat ajatuksia. Tässä ajassa se on naiset kellä on petrattavaa avoimessa suorapuheisuudessa.Hei, me eletään 2000 luvulla! Miksi ei voisi olettaa toisen ihmisen huomioimisen olevan jo päivänselvää ja arkipäivää riippumatta sukupuolesta tai ihmissuhteen laadusta. Minulle sukupuolia on enemmän kuin 2 ja kaikki ovat minun maailmassa yhtä tärkeitä. En kommentoi enempää tähän. Täällä usein halutaan vääntää ja lukea kommentit niin, että saadaan toiset näyttämään toopeilta. Hyvää yötä tasapuolisesti.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vittu että vihaan tuota piirrettä kun naiset yrittää pysyä omassa kannassaan. Minä yritän ymmärtää miten vitussa sinä näet asian niin vitun omasta kannastasi pelkästään. Ja yritän hengitellä ja selittää että tässä ei puhuta nyt pelkästään aloittajan asiasta. Jonka näin kyllä ja laitoin positiivisen kannan sydämen kera, jonka jälkeen ammuin urpon miehen alas joka näki tilaisuuden nostaa itseään.
Voitteko vitun naiset keskittyä. Täällä on joku ihan toinen, joka yrittää sanoa jotain ihan muuta. Jossain kohtaa alan ilkeäksi, jos viesti ei mene perille. Ja vihaan kun asiat menee siihen, kun ei muuten havahduta. On paljon kivempaa kun asioita kuunnellaan hyvässä hengessä molemmin puolin.Kehtaatkin vielä puhua "hyvässä hengessä kuuntelemisesta" tuollaisen kiroiluntäyttämän sovinistisen purkauksen jälkeen. Kuuntelisit edes itseäsi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hei, me eletään 2000 luvulla! Miksi ei voisi olettaa toisen ihmisen huomioimisen olevan jo päivänselvää ja arkipäivää riippumatta sukupuolesta tai ihmissuhteen laadusta. Minulle sukupuolia on enemmän kuin 2 ja kaikki ovat minun maailmassa yhtä tärkeitä. En kommentoi enempää tähän. Täällä usein halutaan vääntää ja lukea kommentit niin, että saadaan toiset näyttämään toopeilta. Hyvää yötä tasapuolisesti.
Tässä annan pisteet miehille. Kuten tässä tilanteessa itselleni. Olisi sanottavaa tohon kommenttiin ja paljon. Mutta pidän turpani kiinni.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kehtaatkin vielä puhua "hyvässä hengessä kuuntelemisesta" tuollaisen kiroiluntäyttämän sovinistisen purkauksen jälkeen. Kuuntelisit edes itseäsi.
Sama kuin edelliselle. Olen hiljaa. Ja olet oikeassa. Kauniita unia ja miehet on paskoja ja silleen. Ihan miten haluat.
- Anonyymi00005
Muistakaa orivettä.
- Anonyymi00013
Sinuako? no... katsotaan
- Anonyymi00019
Joo, keskusteluketjun perusteella naiset lähti nyt sitten. Turha sukupuoli. Ei ole samaa vahvuutta itsensä kanssa kuin miehillä, joten pelkkä synnyttäjän rooli jäisi. Ja ymmärryksen hakeminen miehen seksuaalisuuden kautta ei oikein ole riittävä peruste. Selkäranka ja vahvuus pitäisi olla jos haluaa tasa-arvoa, joten tässä ajassa naiset käyvät tarpeettomaksi. Saivat kuitenkin mahdollisuuden.
- Anonyymi00020
Usko jo sä et enää kiinnosta minua tajua jo mene kauas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716