Minusta? Mikset voi kertoa?
Mitä sinä sitten haluat
31
344
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkei ole mitään kerrottavaa?
- Anonyymi00002
Ehkä hän ei halua kertoa tuollaisia asioita Suomi24:lla anonyymisti helmiä sioille heittäen ja ennemmin kertoisi ajatuksistaan kasvotusten?
- Anonyymi00013
Turha vaiva ajatuksistaan puhua ainakaan ihmisen kanssa joka ei edes kuuntele itseään menee hukkaan ja mä olen taas keskittyny toisen ajatuksiin mä sopeudun nopeasti muuttuviin tilanteisiin en välttämättä hyvin mu mulle on riittäny välttäväkin miksi mä käyny koulunikin velvoitteen takia äiti tavallaan pakotti ei jättäny järkevää vaihtoehtoa (joko menet kouluun tai elätät ittes millä elätät) vaihtoehto joko tai eräällä tapaa voisi sanoa "kuinka pakotetaan ihminen omaantahtoon" tämän itse sitä välttämättä tajuamatta edes poistetaan pakote kertomalla mikä on seuraus/lopputulos kumpaisenkin valinnan takana tapa antaa ihmisen itse valita haluaako pilata elämänsä vaiko eikö äripäät niinsanotusti välille mahtuu miljoonia vaihtoehtoja niiden mukaan alkaa elämään saa vaihtaa vaihtoehdosta seuraavaan pettyessään edelliseen syitä miksi mulla rima ns nousee naisten suhteen sitä mukaa mitä tutustunu naisiin pienempi todennäköisyys että joutuu pettymään alkaa laskemaan sitä ni varmistaa että saa pettyä ihan omavalintaisesti haastavaa miksi se ketä/kenet haluaa pitäisi tietää että tämäkin haluaa henkilön eikä vain pelkkää kuorta
- Anonyymi00019
No hyvin se näyttää sinulta jossain muodossa sujuvan gallupsedän kautta natkutus kuitenkin. Mikä ihana ritari oih
- Anonyymi00003
Ootko koskaan kysynyt ihan häneltä itseltään?!
- Anonyymi00014
Mä en kysele ei maks vaivaa edes olen kasvanu maailmassa jossa enemmistö katsoi paremmaksi valehdella kuis kävi
- Anonyymi00004
Teen pilaa!
- Anonyymi00029
Aiettä se on hyvää.
- Anonyymi00005
Haluan susta kaiken 🥰
⭐️- Anonyymi00006
Samoin.
- Anonyymi00015
Kuka kenestä
- Anonyymi00007
Kuka kenestä mitä mies useimmiten naisesta haluaa p illua onko se sen vaikeampaa ymmärtää nainen taas miehestä turvaa siihen asti kunnes on tarpeeksi monta pettymystä kohdannu toiset saattaa luovuttaa jo ensimmäisen kohdatessaan nämä on kai ne perustarpeet suhteessa mitä tarvis muuta osata huomioida ettäkö suhde olisi kestävä edes
- Anonyymi00010
Minulle riittää kolmekymmentä vuotta kesänyt parisuhde ja siksi en olekaan ollut kiinnostunut tutustumaan keneenkään. Pidän omasta rauhallisesta elämästäni, enkä koe mitään tarvetta jakaa aikaani kenenkään muiden, kuin omien lähisukulaisteni kanssa! Näin ajattelin jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään kauan sitten!
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulle riittää kolmekymmentä vuotta kesänyt parisuhde ja siksi en olekaan ollut kiinnostunut tutustumaan keneenkään. Pidän omasta rauhallisesta elämästäni, enkä koe mitään tarvetta jakaa aikaani kenenkään muiden, kuin omien lähisukulaisteni kanssa! Näin ajattelin jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään kauan sitten!
Tällainen versio jostain parisuhde tapahtumasta palstaäijällä tällä kertaa. Tämä parisuhde on näin ollen alkanut jo silloin kun Laila Kinnunen lauloi Lazzarellaa livenä tmv
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tällainen versio jostain parisuhde tapahtumasta palstaäijällä tällä kertaa. Tämä parisuhde on näin ollen alkanut jo silloin kun Laila Kinnunen lauloi Lazzarellaa livenä tmv
Ja siinä tulikin takatukan tupeeraus kaupan päälle, silvuplee
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se on totta. Näin Lailan aikoinaan bussissa ja oli kyllä karsea näky. Alkoholin käyttö oli silloin jatkunut kauan, eikä hän enää ollut esiintynyt missään moniin vuosiin. Naama oli todella turvoksissa ja painoa kertynyt, kahden juopon miehen kanssa jäi yhtä aikaa bussista pois. Eikä sen jälkeen enää elänyt montaa vuotta!
- Anonyymi00008
Haluan yhteisen elämän. Haluan hänet omakseni. Kaikki muu ihana tulee siinä sivussa.
- Anonyymi00009
Peukut tälle.
- Anonyymi00011
Haluan ystävyyttä. Jos se ei ole mahdollista, hyvät välit kuitenkin.
n>m- Anonyymi00012
Minä en halua edes ystävyyttä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00023
Jaahas mimmoset välit juu ystävyys / kaveruus riittää vallan mainiosti.
- Anonyymi00016
Minä tahdon olla sen naisen oma kultamussu loppuelämäni. Mutta en tiedä onko minusta siihen. En osaa luottaa ja olen arka. Mieheltä.
- Anonyymi00021
Jos joku haluaisi minusta jotain tuollaista, niin ainoa oikea vastaus siihen olisi EI KIITOS KOSKAAN!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos joku haluaisi minusta jotain tuollaista, niin ainoa oikea vastaus siihen olisi EI KIITOS KOSKAAN!
Ja vielä loppuelämäni ajaksi!! Täysin mahdoton ajatus!!
- Anonyymi00025
Sie haluut olla puudeli.
- Anonyymi00026
En kommentoi mitään epäasiallisia tai ilkeitä viestejä, koska ne ei ole maailman ihanimmalta naiselta. Mieheltä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
En kommentoi mitään epäasiallisia tai ilkeitä viestejä, koska ne ei ole maailman ihanimmalta naiselta. Mieheltä.
Voi söpöys 😘
- Anonyymi00024
Kuka kenestä miksi pitäisi kertoa jotain sellaista mitä toinenkaan ei kerro itse
- Anonyymi00031
Tää saattaa tulla sulle nyt ihan yllärinä, mutta elämä ei ole vaihtokauppaa.
- Anonyymi00027
Sinua haluan mies. Hänelle
- Anonyymi00028
Varo mitä toivot voip tulla pitkä lista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403751Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333344- 692958
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912800- 351818
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821786- 241639
- 281577
- 291559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231544