Onko sinulle ja kaivatullasi oikeasti

Anonyymi-ap

Paljon yhteistä, että voisitte elää yhdessä? Vai onko kyse vain yhteensopivista kemioista? Vai jostain muusta?

29

609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei sun kaikkea tarvi tietää.

• Anonyymi00002

Meillä on jotain elämää suurempaa välillämme.

• Anonyymi00003

Jumala?

• Anonyymi00005

Varmaan se 37cm hk blö.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jumala?

Rakkaus se on.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jumala?

Niin ja paljon muutakin.

sivusta

• Anonyymi00004

En vatuloi edes tuollaisia. Rakastuin, niin sillä voimalla mennään eteenpäin.

• Anonyymi00009

Kenestä oikein puhut?oletko se kolmas pyörä?tuosta asista otetaan kyllä selvää!

• Anonyymi00007

Ei meillä ole oikein mitään yhteistä. Vähän kuin yrittäisi nelikulmaista palikkaa kolmikulmaiseen aukkoon väkisin.
      Naiselta

• Anonyymi00011

Olen samaa mieltä, jos kyseessä oman lapseni ikäinen! Täysin mahdoton ajatus olla tekemisissä hänen kanssaan!

• Anonyymi00015

Kuulostat siltä että sulla on kokemusta noista jonkun aukkoihin yrittämisestä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kuulostat siltä että sulla on kokemusta noista jonkun aukkoihin yrittämisestä.

Ei ole. Aukot ei mitenkään erityisesti kiehdo.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, jos kyseessä oman lapseni ikäinen! Täysin mahdoton ajatus olla tekemisissä hänen kanssaan!

Paljastit itsesi. tunnetko hänet kun noin tuttavallisesti täällä leukojasi availet?

• Anonyymi00022

Menes nyt palsta-pirkko istumaan pyöreän huoneen nurkkaan häpeämään..

• Anonyymi00008

Sitä on saanut miettiä, mietin koko rakastumisennprisessia, onko se sitä, että huomaa, et löytyy yhteinen asia, toinen,. kolmas, kunnes ei enää vaan jotenkin, se menee tavallaan jotenkin yli. Kurjat vangit elää kymmeniä vuosia yhdessä, islamit ja kristityt on eläneet yhdessä vuosia rauhassa.

Kemioista en tiedä, ovulaatio ferominit, kyllähän se luonto aina homman hoitaa.

• Anonyymi00010

Hänellä (mies) on paljon minua sopivampi naisystävä. Ei minulla ja hänellä ole lähimainkaan yhtä paljon yhteistä.

• Anonyymi00012

Mies on sitä paitsi aivan liian nuorikin minulle, että parempi vaan että löytyikin nuori tyttö, jolla on vielä paljon oppimista elämästä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mies on sitä paitsi aivan liian nuorikin minulle, että parempi vaan että löytyikin nuori tyttö, jolla on vielä paljon oppimista elämästä.

Onnea heille ja heidän yhteiselle elämälleen!

• Anonyymi00013

Minua ei ärsyttäisi hänen tavat mutta häntä ärsyttää minun nukkainen liian iso kaulahuivi.

• Anonyymi00019

Söpöä 😁

• Anonyymi00016

Kai sitä etsii sellaista tietynlaista kemiaa ja samankaltaisuutta toisaalta.
      Että jotenkin jotkut henkiset johdot sopisivat yhteen toisen yhteysporttien kanssa ja toisin päin.

Mutta ulkoisen ja sisäisen maailman välillä voi olla ristiriita ja ne omat kuvitelmat ei riitä kuromaan sitä kiinni.

• Anonyymi00021

Itse olen niin tyhjä ja vaatimaton (en ole mielestäni suuri ja tärkeä), niin yhteensopivuuteen riittää kun nainen vaan rakastaa minua ja minä häntä. En ole mitään ihmeellistä tai erikoista.

• Anonyymi00025

Tiedätkö, että suurin osa ihmisistä ei ole mitään ihmeellistä tai erikoista. Mutta sille jollekin olet silti tärkein.

• Anonyymi00024

Ei minulla ole kaivattua, enkä halua enää koskaan halua asua muiden, kuin omien sukulaisteni kanssa!

• Anonyymi00026

Olemme hyvin samankaltaisia sisäisesti sekä ulkoisesti. Mutta kuitenkin olemme kuu ja aurinko, yin ja yang. Kaikki nämä seikat luovat vastustamattoman vetovoiman välillemme. Tiedän, että yhteiselostamme tulee ihanaa.

• Anonyymi00027

En kerro ☀️
      ⭐️

• Anonyymi00028

Yhteinen erottinen tunne toista kohtaan, intohimo... Hänellä varmaan yhtä voimakas kuin itselläni mutta ei oikein voi sitä tunnustaa ja osoittaa. Vielä! Luulen näin. Eräs ihanuus mielessä edelleen.❤️‍🔥

• Anonyymi00029

Ei ole yhtään kaivattua mulla ne on ospttautunut lapsellisiksi

• Anonyymi00030

On paljon ja myös eroja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe