Paljon yhteistä, että voisitte elää yhdessä? Vai onko kyse vain yhteensopivista kemioista? Vai jostain muusta?
Onko sinulle ja kaivatullasi oikeasti
29
609
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sun kaikkea tarvi tietää.
- Anonyymi00002
Meillä on jotain elämää suurempaa välillämme.
- Anonyymi00003
Jumala?
- Anonyymi00005
Varmaan se 37cm hk blö.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jumala?
Rakkaus se on.
- Anonyymi00023
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jumala?
Niin ja paljon muutakin.
sivusta
- Anonyymi00004
En vatuloi edes tuollaisia. Rakastuin, niin sillä voimalla mennään eteenpäin.
- Anonyymi00009
Kenestä oikein puhut?oletko se kolmas pyörä?tuosta asista otetaan kyllä selvää!
- Anonyymi00007
Ei meillä ole oikein mitään yhteistä. Vähän kuin yrittäisi nelikulmaista palikkaa kolmikulmaiseen aukkoon väkisin.
Naiselta- Anonyymi00011
Olen samaa mieltä, jos kyseessä oman lapseni ikäinen! Täysin mahdoton ajatus olla tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00015
Kuulostat siltä että sulla on kokemusta noista jonkun aukkoihin yrittämisestä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuulostat siltä että sulla on kokemusta noista jonkun aukkoihin yrittämisestä.
Ei ole. Aukot ei mitenkään erityisesti kiehdo.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, jos kyseessä oman lapseni ikäinen! Täysin mahdoton ajatus olla tekemisissä hänen kanssaan!
Paljastit itsesi. tunnetko hänet kun noin tuttavallisesti täällä leukojasi availet?
- Anonyymi00022
Menes nyt palsta-pirkko istumaan pyöreän huoneen nurkkaan häpeämään..
- Anonyymi00008
Sitä on saanut miettiä, mietin koko rakastumisennprisessia, onko se sitä, että huomaa, et löytyy yhteinen asia, toinen,. kolmas, kunnes ei enää vaan jotenkin, se menee tavallaan jotenkin yli. Kurjat vangit elää kymmeniä vuosia yhdessä, islamit ja kristityt on eläneet yhdessä vuosia rauhassa.
Kemioista en tiedä, ovulaatio ferominit, kyllähän se luonto aina homman hoitaa. - Anonyymi00010
Hänellä (mies) on paljon minua sopivampi naisystävä. Ei minulla ja hänellä ole lähimainkaan yhtä paljon yhteistä.
- Anonyymi00012
Mies on sitä paitsi aivan liian nuorikin minulle, että parempi vaan että löytyikin nuori tyttö, jolla on vielä paljon oppimista elämästä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mies on sitä paitsi aivan liian nuorikin minulle, että parempi vaan että löytyikin nuori tyttö, jolla on vielä paljon oppimista elämästä.
Onnea heille ja heidän yhteiselle elämälleen!
- Anonyymi00013
Minua ei ärsyttäisi hänen tavat mutta häntä ärsyttää minun nukkainen liian iso kaulahuivi.
- Anonyymi00019
Söpöä 😁
- Anonyymi00016
Kai sitä etsii sellaista tietynlaista kemiaa ja samankaltaisuutta toisaalta.
Että jotenkin jotkut henkiset johdot sopisivat yhteen toisen yhteysporttien kanssa ja toisin päin.
Mutta ulkoisen ja sisäisen maailman välillä voi olla ristiriita ja ne omat kuvitelmat ei riitä kuromaan sitä kiinni. - Anonyymi00021
Itse olen niin tyhjä ja vaatimaton (en ole mielestäni suuri ja tärkeä), niin yhteensopivuuteen riittää kun nainen vaan rakastaa minua ja minä häntä. En ole mitään ihmeellistä tai erikoista.
- Anonyymi00025
Tiedätkö, että suurin osa ihmisistä ei ole mitään ihmeellistä tai erikoista. Mutta sille jollekin olet silti tärkein.
- Anonyymi00024
Ei minulla ole kaivattua, enkä halua enää koskaan halua asua muiden, kuin omien sukulaisteni kanssa!
- Anonyymi00026
Olemme hyvin samankaltaisia sisäisesti sekä ulkoisesti. Mutta kuitenkin olemme kuu ja aurinko, yin ja yang. Kaikki nämä seikat luovat vastustamattoman vetovoiman välillemme. Tiedän, että yhteiselostamme tulee ihanaa.
- Anonyymi00027
En kerro ☀️
⭐️ - Anonyymi00028
Yhteinen erottinen tunne toista kohtaan, intohimo... Hänellä varmaan yhtä voimakas kuin itselläni mutta ei oikein voi sitä tunnustaa ja osoittaa. Vielä! Luulen näin. Eräs ihanuus mielessä edelleen.❤️🔥
- Anonyymi00029
Ei ole yhtään kaivattua mulla ne on ospttautunut lapsellisiksi
- Anonyymi00030
On paljon ja myös eroja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648