Kaikki muutkin. En voisi koskaan enää luottaa!! Ei oo asiaa sulle enää missään milloinkaan
Samanlainen liero ku
43
439
Vastaukset
- Anonyymi00001
LieropalieroKÄH-HÄH-HÄH! ...
- Anonyymi00002
Sulle täysin tuntematon.
- Anonyymi00033
Nii varmaa sullekki ja hääki? Sivusta tää
- Anonyymi00003
Samanlaisena on pysynyt.
- Anonyymi00004
Näkyypä sitä asiaa olevan?
- Anonyymi00006
Kaikkea näkyy, kun kierrolla silmällä katsoo.
- Anonyymi00007
Eiköhän tällä psykoosissa kiekuvalla peräkamarinjammulla riitä asiaa vähän liikaakin. Kaikkien harmiksi ne kohdistuu vähän liian usein muiden lapsiin.
Mutta sepppisekopää näyttää olevan valmis julkisuuteen harrastustensa takia so be it. Päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin. - Anonyymi00010
Sermin taakse piiloon 😉 like a brave pedophile
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
No nii näkyy partiop..ojilla olevan. -sivu.o.vesta
- Anonyymi00023
Ketä lieroja nämä palstaäijän euron täky provot edes kiinnostaa, kysyn vaan. T
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
No nii näkyy partiop..ojilla olevan. -sivu.o.vesta
Mistä tun partiopojista puhelet täällä- sudenpennuista korkeintaan. Pääs on rikki
- Anonyymi00025
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sermin taakse piiloon 😉 like a brave pedophile
Hävettää näiden innokkaiden analyytikkojen puolesta kun eivät ymmärrä mitä palstaäijän projekti ja raskaat vuodet tätiroolin takana oikeasti meinaa. Sivusta TT
- Anonyymi00034
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noko sitä kokomatta silmää joko kutittaa tai kolottaa silmien yläpuolel
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Noko sitä kokomatta silmää joko kutittaa tai kolottaa silmien yläpuolel
Kolomatta* kun minulla on tämä osa-aika afaasia muistin menetys täydellinen hämärtyminen kuun pimennys tulee näitä tyboi
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kolomatta* kun minulla on tämä osa-aika afaasia muistin menetys täydellinen hämärtyminen kuun pimennys tulee näitä tyboi
Koska mä alan vihdoin viimein käsittää etten tarvii lupaa stand upiin keneltäkään
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Koska mä alan vihdoin viimein käsittää etten tarvii lupaa stand upiin keneltäkään
Esimerkin kautta kato
- Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
Esimerkin kautta kato
Kato käy esimies Erkin lankeemuksen edeltä. Kuulemma.
- Anonyymi00005
Teen pilaa!
- Anonyymi00011
Se ei ole hyvä ominaisuus kenessäkään!
- Anonyymi00012
Oh boy, kannattaa sitten valmistautua melkoseen ryttyytykseen. Eikö se ole ihan oikein naisia mustamaalaavalle pikkutontulle 😁
- Anonyymi00038
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se ei ole hyvä ominaisuus kenessäkään!
Jos tekee riisidishii ni pitää olla kimchii kans ja pitaleipä
- Anonyymi00039
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oh boy, kannattaa sitten valmistautua melkoseen ryttyytykseen. Eikö se ole ihan oikein naisia mustamaalaavalle pikkutontulle 😁
Nii just. Olix tääl tunkua tuohon rooliin interwebin raamassa
- Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos tekee riisidishii ni pitää olla kimchii kans ja pitaleipä
Orasta Kim Chiin kasvatukseen, ja arkkikaupalla manifestoitavaa Topi-keittiön Kattilassa. -sivu
- Anonyymi00013
Juu mä taistelen jokapv luuleks et päästäisin sua mun elämään. Ruokit mun pahaa oloa kaikki ne vuodet. Tee muidenkaa toisin pliis
- Anonyymi00040
Joo se kotiruokaki oli vaa mainos?
- Anonyymi00014
Jos sä olet poissaoleva nipo pska joka ei edes rakasta niin kuka sua haluaa
- Anonyymi00018
Miksi kukaan haluaisi tuollaisen ihmisen elämäänsä! Ja miksi häntä "mainostettiin" niin kauan!!
- Anonyymi00042
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi tuollaisen ihmisen elämäänsä! Ja miksi häntä "mainostettiin" niin kauan!!
Poissaoleva nipo paska?
- Anonyymi00019
Naapuriko sulle nyt on jotain juoruillut
- Anonyymi00021
Dennis-pallona on hyvä po.mp.pia.
- Anonyymi00027
Tuskinpa tämä palstaäijä kommunikoi naapureiden kanssa kun tuntuu enemmänkin pelkäävän niitä ääniä kun ovi avautuu rappukäytävässä. Mitä stooria sinä yrität ainakin itelles myydä, juippi? T
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Dennis-pallona on hyvä po.mp.pia.
Sinä se yrität fantasioissas ängetä jokaiseen pöytään pomppimaan Koohottaja pieni
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuskinpa tämä palstaäijä kommunikoi naapureiden kanssa kun tuntuu enemmänkin pelkäävän niitä ääniä kun ovi avautuu rappukäytävässä. Mitä stooria sinä yrität ainakin itelles myydä, juippi? T
palstaäijä ei asu kerrostalossa!
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sinä se yrität fantasioissas ängetä jokaiseen pöytään pomppimaan Koohottaja pieni
Ja sä Yrität saunantakaaottajana ja elinkeinokanisterina estää Ihmisiä elämästä. -sivu
- Anonyymi00043
Anonyymi00029 kirjoitti:
palstaäijä ei asu kerrostalossa!
En minäkään asu, kuus huutomerkkiä
- Anonyymi00047
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ja sä Yrität saunantakaaottajana ja elinkeinokanisterina estää Ihmisiä elämästä. -sivu
Okei siis mää mää vai joku muu ”mää” kääk
- Anonyymi00050
Jep. Eihän sua sais hissiinkä päästää, ku et löytäis Ovee siitäkä.
- Anonyymi00022
Tää ei sit oo MULTA 😁
- Anonyymi00046
Ei multakaa ja muutenkin- water anter the rits ei sitä sovi vanhoi muistella, muistaakseni mm Abraham sanoi niin
- Anonyymi00030
Kenellä kenelle mä jaksa moisista huolehtia vaikka en ole edes liero ei muhun luota yksikään nainen kysymyksenä kuinkas luotettavina naiset tällöin pitävät itseään mitä itse olen oppinut ni (jos ei pysty luottamaan itse itseensä edes ei varmasti luota keneenkään muuhunkaan) on se nyky maailma vaan niin kaunis paikka elää (mitä on sarkasmi)
- Anonyymi00048
Paa ne piuhat ihoon kii nii katotaan siit projektorist
- Anonyymi00032
Niin eiks me naiset aika noileita olla, eiku notkeita? Hohhoijaa tyypit
- Anonyymi00051
Poissa silmistä, poissa mielestä. Näin se meneepi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228