Tahallaan tehty 100 000 työtöntä lisää, tuhottu oijeuslaitos korruptuneilla tuomareilla sekä muut virastot.
Nyt yritetään aiheuttaa sisällissota ottamalla mm työttömiltä elinmahdollisuudet pois kokonaan, töitä ei ole.
Rahaa haetaan surutta mm hyvävelialueiden johtajille, vanhuksia käytännössä tapetaan ilman seuraamuksia.
Poliisi korruptoitunut, mm Kinnulan kunnan ei tarvitse noudattaa oikeuden päätöksiä Tuomari Jarkko Sulolan päätyämänä..
Kyllä, hallitus on ilmeisesti haluamassa sisällissotaa/haluaa tuhota suomen!
Venäjän agentteja?
5
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihervasemmistokeskusta ajoi väkisin ”hyvinvointi alue asiaa” . Jo silloin tiedettiin että uusi halllintohimmeli tuhoaa talouden. Ihmiset ovat äänestäneet vasureita (= sdp kesk vihr vas rkp) niin nyt sitten valitus käy kun ovat saaneet haluamansa.
Mielestäni tyhmiä ihmisiä tai sitten huijattuja. Miettikää nyt tulevaisuudessa ainakin se että vasemmmistolaisia puolueita ei tule äänestää ikinä. - Anonyymi00002
Eihän tuo mitään, kun samaan aikaan ameriikan persu saa pelkässä helmikuussa 92 000 työtöntä.
- Anonyymi00003
Kuka vie työttömiltä työmahdollisuudet ja millä tavalla?
- Anonyymi00004
Se on vain sitä angstia, mikä ihmiselle tulee, kun itse pitäisi vastata itsestään.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on vain sitä angstia, mikä ihmiselle tulee, kun itse pitäisi vastata itsestään.
Tänne voi kirjoittaa kaikki.
Osa on irti todellisuudesta, humalassa tai huumeiden alaisena.
Lisäksi skitsofrenia tai muistisairaudet voivat saada ihmiset kuvittelemaan asioita.
Eräskin läheinen oli ihan varma siitä, että yläkerran naapuri kävi hänen luonaan varkaissa ja että häntä salakuunneltiin.
Se oli hänelle totta, vaikka ei pystynytkään selittämään itselleen tai muille miksi tai miten.
Siinä mielessä kuvitelma siitä, että rikkaat vievät köyhien rahat tai estäisivät töiden saannin on ihan linjassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331329Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43923- 66765
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645