Etkö ikinä ihmettele

Anonyymi-ap

Miten olen näin kauan jaksanut sinua rakastaa? Vaikka tilanne on aika huono kannaltani.

Miehelle

33

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Et ole tuonut asiaa mulle ilmi. Täällä jutteluja ei lasketa. m>n

• Anonyymi00002

Ooksää se tyyppi kun kuvittelee vuorovaikuttavansa jonkun tietyn kanssa kun vastailee tälle performaatioäijälle?

• Anonyymi00003

Minä ja hän tiedämme toistemme tunteet, vaikka niitä ei ole ääneen sanottu.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minä ja hän tiedämme toistemme tunteet, vaikka niitä ei ole ääneen sanottu.

Sitten tiedät miltä minusta, tuntuu. Laita siihen vielä kertaa 10.

• Anonyymi00007

Totta, ettei ole juteltu.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sitten tiedät miltä minusta, tuntuu. Laita siihen vielä kertaa 10.

Niin mutta mitä sitten? Tämä on turhauttavaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin mutta mitä sitten? Tämä on turhauttavaa.

Tule purkamaan se minun kanssa!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tule purkamaan se minun kanssa!

Tulisin heti, mutta et sinä ole hän.

• Anonyymi00005

Mä olen ihmetelly jo pelkästään ettäkö joku edes haluaisi olla seurassani saatika mitään muuta miksi tottunu jo siihen että mitään muuta tehdä kun haukutaan ja oletetaan tutustumatta ihmiseen miettikääpä miksi mulla taas vastavuoroisesti on paljon kavereita vaikka mua harvoin nähdään kenenkään seurassa

• Anonyymi00006

Ei minulta tällaiset viestit.

• Anonyymi00010

No ei olis tullu mieleenkään,mutta se pointti täs tuli.

• Anonyymi00012

Ei kai sillä ole niin merkitystä, jos sitä ei voi toteuttaa edes silloin kun esteitä ei enää olisi.

• Anonyymi00017

Eikö silloin nimenomaan voi toteuttaa

• Anonyymi00013

Olet sekopää. Ei jatkoon. Ihmettelen Suuresti.

• Anonyymi00014

Sehän on ollut selvää jo monen vuoden ajan ettei missään tekemisissä koskaan paljon nuoremman kanssa. Eikä kyllä minkään ikäisen kanssa koskaan! Projekti on saanut minut voimaan kauan huonosti, enkä koe mitään tarvetta löytää edes ikäistäni ystävää. En ole haaveillut sellaisestakaan koskaan! En edes ennen projektin aloitusta! Työ vain olisi ollut pelastajani ja sellainen asia, joka olisi saanut minut voimaan todella hyvin!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sehän on ollut selvää jo monen vuoden ajan ettei missään tekemisissä koskaan paljon nuoremman kanssa. Eikä kyllä minkään ikäisen kanssa koskaan! Projekti on saanut minut voimaan kauan huonosti, enkä koe mitään tarvetta löytää edes ikäistäni ystävää. En ole haaveillut sellaisestakaan koskaan! En edes ennen projektin aloitusta! Työ vain olisi ollut pelastajani ja sellainen asia, joka olisi saanut minut voimaan todella hyvin!

Muut eivät tunnu ymmärtävän sitä, että yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa!

• Anonyymi00016

Ei kai tilanne kannaltasi ole sen huonompi kuin sillä toisellakaan, jos molemmat olette sinkkuja.

• Anonyymi00018

rakastin niin paljon, että oli vaikea olla.

• Anonyymi00019

Rakastit?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Rakastit?

Kirjoitin hänelle jonka kanssa minulla oli olo että olen vääränlainen väärässä paikassa väärin tunteva väärin tekevä väärä. Huono, naurettava. ei aloittajalle, muistelin itseäni.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Rakastit?

Se vain johtuu siitä että minä en osaa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se vain johtuu siitä että minä en osaa.

Mitä et osaa? Kaikille tulee jonkinlainen epävarmuus aluksi ja kaikki pelot ym. Niistä pitää vaan päästä yli ja toisen lähelle pääseminen helpottaa niitä pelkoja ja tuo uskoa sekä turvaa. Olon, että kelpaa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mitä et osaa? Kaikille tulee jonkinlainen epävarmuus aluksi ja kaikki pelot ym. Niistä pitää vaan päästä yli ja toisen lähelle pääseminen helpottaa niitä pelkoja ja tuo uskoa sekä turvaa. Olon, että kelpaa.

en tarkoittanut ettei hänen kanssa olisi ollut tunne että on oikeassa…vaan sitä etten osaa toimia tai tehdä oikein.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kirjoitin hänelle jonka kanssa minulla oli olo että olen vääränlainen väärässä paikassa väärin tunteva väärin tekevä väärä. Huono, naurettava. ei aloittajalle, muistelin itseäni.

Eikä🥹 Milloin tapahtui?
        Minusta tuntuu samalle. Jotain kipinää oli, mutta se jäi kesken huonon ajoituksen takia. Hän kai luuli etten ollut kiinnostunut mutta päinvastoin. Häkellyin niin tosissani etten osannut toimia. Tai sitten olen niin paska ettei minun tunteilla ole väliä.

Ikävä jäi, enkä näköjään näekään häntä enää.

naiselta

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eikä🥹 Milloin tapahtui?
        Minusta tuntuu samalle. Jotain kipinää oli, mutta se jäi kesken huonon ajoituksen takia. Hän kai luuli etten ollut kiinnostunut mutta päinvastoin. Häkellyin niin tosissani etten osannut toimia. Tai sitten olen niin paska ettei minun tunteilla ole väliä.

Ikävä jäi, enkä näköjään näekään häntä enää.

naiselta

Ehkä seuraavan vastaavan kohdalla et sitten leiki välinpitämättömyysleikkejäsi.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ehkä seuraavan vastaavan kohdalla et sitten leiki välinpitämättömyysleikkejäsi.

Tuun nyt sivusta, mutta missä sanottiin, että hän olisi leikkinyt välinpitämättömyysleikkeä?
        Ja oma mielipide, ettei kannata leikkiä olevansa parisuhteessa, jos jotain haluaa toisesta.

• Anonyymi00022

juu

• Anonyymi00023

En miksi moista ihmettelisin jäin jo kauan sitte miettimään kuinka helppo on toinen saada rakastumaan on yllättävän vaikeaa normaalilla osaamisella vinkkinä ei edes mahdollista ilman luottamusta

• Anonyymi00024

Olen ihmetellyt.

• Anonyymi00025

Rakkaus on sisällä

• Anonyymi00030

Kuinka syvällä.

• Anonyymi00028

Olisin ihmetellyt jos et olisi jaksanut.

• Anonyymi00033
      UUSI

Tosi surkea on tuo sinun tilanne. Nähty ja kuultu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10825
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8067
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5201
    4. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3528
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      110
      3526
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      30
      3483
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      61
      3380
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3137
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      51
      2460
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      34
      1956
    Aihe