Vaimo on kaunis edelleenkin kuten oli kun tapasimme jo kymmeniä vuosia sitten ja oli kokenut seksin saralla, monet jutut opetti minullekin. Oltiin normaalisti naimisissa 17 vuotta ja kummallakin oli vuosien aikana omat menonsa ja toki yhteisiä reissujakin.
Itsellä muutama suhde työreissuilla ja viimeisestä kiinni rysän päältä ja ihmettelin kun asia meni vaimon kanssa yhden illan juttelulla ohi kunnes satuin näkemään yhden tekstarin jossa vieras mies kehui vaimoani ja halusi tavata uudestaan. No kysyin asiasta ja vaimoni sanoi että eikös nyt ole molemmilla samat oikeudet kulkea ja käydä vieraissa, kyllä asiasta keskusteltiin aika pitkään.
No vaimo meni tapaamaan sitä miestä joka oli eronnut ja vaimo tuli aamulla kahdeksan jälkeen kotiin, itse olin kuin tulisilla hiilillä koko yön. Vaimo totesi että yö oli naitu aika tavalla ja haluaisinko minä nyt jälkiliukkaille, oli aika outo tunne mutta kiihko oli niin kova jostais syystä kiihotti aivan pirusti!! Vaimon pillu oli liukas ja turvoksissa ja en kestänyt montaa vetoa kun laukesin ja siitä se alkoi, usutin vaimoa käymään baarissa ja hänhän kävi, miehiä oli ja puhelin piippasi tihenevään tahtiin. Vaimo piti aika hyvin kirjaa ja osa tyypeistä oli fiksuja mutta oli muutamia tolloja ja ne vaimo laittoi estoon! Ekan vuoden aikana yli 30 miestä ja seksi täytti kyllä arkemme aika täysin. Vaimolla rohkeus ja kokeilun halu kasvoi, otatti yhdellä kuvaaja kavdrilla tosi seksikkäitä ja jopa rivoja kuvia
itsestään joita sitten jakoi noille seksikumppaneille.
Oltiin lapissa motskari tapahtumassa ja vaimo sopivassa huppelissa lähti yhden tyypin mukaan ja kun mökillä oli kahdeksan äijää niin oli sanonut että haluaa antaa kaikille, soitti seuraavana päivänä että tule hakemaan kun ei enään jaksa kun kavereita oli tullut jo naapurimökistäkin panemaan, no menin sinne mökille ja kysyin että onko rakasta vaimoa näkynyt, oli juuri pantavana huoneessa, kyllä oli kaverit aika hiljaisia jostain syystä, vaimollakin oli morkkis pari päivää mutta totesi että tuon hän haluaa uusiksi! Nyt mennyt jo pari vuosikymmentä näin ja seksi edelleen liki koko ajan tapetilla.
Vaimo hyvässä tikissä, pitää kropasta hyvä huolta ja kasvotkin edelleen kauniit, miehiä ollut useita satoja ja jatkuva kysyntä, viikonloppuisin saattaa tulla kymmenenkin viestiä seksin toivossa miehiltä. Ollut hyvä tuuri kun ei ole tauteja tullut ja ei ole sattunut muutakaan pahaa, pari kertaa löytynyt vaimon alastonkuvia alaston suomi sivuilta jotka saatu poistetuksi. Vaimolla ollut aika usein myös noita kahden tai kolmen kaverin porukoita panemassa vuorollaan ja joku kerta isompikin porukka noilla reissuilla! On myös käyty keltaisessa ruusussa ja muutamissa seksibileissä joissa itsekin ollut jonossa mukana odottamassa vuoroani vaimoni panemiseen! Normaali arjessa tuo toiminta tuo kivaa säpinää ja kiihkoa joka ei ole laimentunut yhtään, nytkin vaimo lähti yhden vakipanonsa kanssa mökille viikonlopuksi ja oli luvannut antaa myös sen kaverin serkulle jos tulee mökillä käymään! Suosittelen tätä, mutta mustasukkaisuutta ei saa olla yhtään, meillä vaimo on mustasukkainen ja on asettanut sen ehdoksi että minulla ei saa olla vieraita naisia, ja yllätys on se että saan tästä niin paljon että en halua muita!
Vaimon villit vuodet
Anonyymi-ap
1
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Myös minun vaimoni koki nuorena kaikenlaista ja villit vuodet/kokemukset jäi muistoksi nuoruus ajoilta.
Tässä muun muassa video, jossa vaimoa panee täysin tuntematon vieras mies, tämä tuntematon mies tuli käymään meillä, ei sanonut mitään vaimolleni, mies nosti vaimoni keittiön pöydälle ja alkoi panemaan häntä. Olin sopinut tämän miehen kanssa, että hän voi tulla käymään meillä ja saa heti alkaa panemaan vaimoani. Vaimoni yllättyi, kun mies ei mitään puhunut, vaan kävi heti panemaan vaimoani.
https://www.erome.com/a/dNlrBADC
https://www.erome.com/a/dNlrBADC
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874