Pahalla tuulella?
Miksi olet niin
20
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koko ajan vaan piikittelet
- Anonyymi00002
Paskon sun päälle
- Anonyymi00003
Tosiaan juu
- Anonyymi00004
Ei tässä paljon aihetta nauruun ole!!
- Anonyymi00006
Hyvällä tuulella ollaan kaikki
- Anonyymi00020
Minä en ole ollut hyvällä tuulella pitkään aikaan, koska häirintä talossa ei ole loppunut vieläkään! Miksi aloititte projektin aikoinaan, keitä olivat ne ihmiset jotka eivät tuntuneet ymmärtävän ihmisyydestä mitään!
- Anonyymi00007
Kuka mä olen totinen en silti ole pahalla tuulella
- Anonyymi00008
Katso tätä maailmaa ympärilläsi. Miten kukaan voi olla hyvällä tuulella, kun kaikki ympärillä on tulessa?
- Anonyymi00009
Välillä olen, mutta pääsääntöisesti en.
- Anonyymi00011
Ite oot 😡
- Anonyymi00012
Iteppäs 😠
Kaikemlainen puutostila kyllä aiheuttaa kiukkua. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Iteppäs 😠
Kaikemlainen puutostila kyllä aiheuttaa kiukkua.Mullakin on P vitamiinin puutos.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mullakin on P vitamiinin puutos.
Mulla on iron M ☀️ puutostila.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mulla on iron M ☀️ puutostila.
Toi on kyl paha!
- Anonyymi00015
Koska ei olla Nähty Tarpeeksi!!!
Aivan liian harvoin, hemmetti - Anonyymi00016
Siks,ku sika sano niks.
- Anonyymi00018
Kun ei mua kiinnosta tuollainen aiv ton kiusaaja
- Anonyymi00019
Ei jaksa tätä, öitä
- Anonyymi00022
Luuletko olevasi ainoa joka ei jaksa tätä, et todellakaan ole! Mitään näin typerää ja haitallista ei olisi koskaan saanut edes aloittaa. Luottamus ihmisiin on ollut kauan tasan nolla ja tulee kauan olemaan! Ahdistusta, stressiä ja pelkoa, sellaisenko elämän halusitte minulle luoda!
- Anonyymi00021
olen muijasi kanssa :) kauan vehtasittekin selkäni takana :) onneksi totisesti näin niitä näkyjä hah
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712030Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san675109Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983136Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963059- 1372220
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221437Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301428- 1021382
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri49135140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2321326