Että sinä taidat olla mustasukkainen minusta. Ja kuvittelet minun olevan joidenkin miesten kanssa, joista itse en tiedä kyllä mitään.
Ja samalla itselläsi on naisia vaikka joka sormelle. Ja kyllä, minä tiedän, koska minulle on asia kerrottu. Enkä usko, että kyseisellä ihmisellä olisi mitään syytä valehdella asiasta. Sekä sinut tuntien myös...
Minä en ymmärrä sitä
16
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vai että on sinulla itsellesi avautuva palstasetä ämmii joka sormelle taas. Eikö tämä infantiilin käänteispsykologinen prosessi ole kaikille selvä muka jo?
- Anonyymi00003
Onhan se ollut selvää jo kauan. Kuka nyt sellaista miestä haluaa edes ystäväksi! Oli muka niin reppanan oloinen niissä ohimenoissaan, mutta minä tunnistan kyllä kieroilijat!
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onhan se ollut selvää jo kauan. Kuka nyt sellaista miestä haluaa edes ystäväksi! Oli muka niin reppanan oloinen niissä ohimenoissaan, mutta minä tunnistan kyllä kieroilijat!
Palstaäijä on sen verran karmea näky että ei ihme kun joutunut turvautumaan laittomuuksiin
- Anonyymi00004
Luulen et se on nyt mun kaivattu joka sattaa olla vähän mustis.
- Anonyymi00006
Miten tämä mustasukkaisuus on ilmennyt?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten tämä mustasukkaisuus on ilmennyt?
Kiukuttelee ja haukkuu mua. Mut toisaalta parempi et tuollaisesta eroon päässyt. En siettäisi ikänä tuollaista käytöstä.
- Anonyymi00012
Ehen 😇
- Anonyymi00005
Kätevää, kun joku kirjoittaa aloituksen, joka voisi olla itseni kirjoittama. Nyt vaan voi lukea ja seurailla vastauksia.
Naiselta- Anonyymi00015
Ajattelitko se sinun "joka sormelle nainen" selittelisi tekojaan.
- Anonyymi00007
Peruskauraa.
Yleensä ne, jotka ovat eniten mustasukkaisia, ovat myös niitä, jotka herkimmin itse pettävät. He ovat mustasukkaisia, koska olettavat toisen osapuolen olevan yhtä herkkä pettämään kuin he itse.
Ne, joilla pettäminen ei käy edes mielessä, eivät yleensä ajattele kumppaninkaan pettävän.- Anonyymi00008
Kyllä. Tämä on todettu nuoruuden suhteessa. Sairaalloisen mustasukkaisella miehellä oli luurankoja kaapissaan vaikka kuinka. Itselle niiden paljastuminen oli helpotus. En ollutkaan se, miksi toinen yritti väkisin tehdä, vaan hän itse oli.
- Anonyymi00010
Tuo on kyllä niin totta. Kun ihmiset väittävät jotain negatiivista ja ei niin mairittelevia asioita toiselle, he samalla ”mainostavat” itseään, he paljastavat luonnettaan ja sisintään. Toisella ei tulisi välttämättä mieleenkään edes ajatella sillä tavalla.
- Anonyymi00011
Noissa, varsinkin muitten ihmisten kertomissa jutuissa pitää muistaa realismi. Jos kaveri kertoo: ”Tiedän sen miehen olevan WA-yhteyksissä sen ja sen naisen kanssa”. Jos naisella ja miehellä olisi jo ihan konkreettinen suhde, he olisivat tavanneet ainakin kerran oikeassa elämässä, silloin voisi miettiä muiden WA-suhteiden olevan loukkaavia. Jos miehellä on kaksi WA-suhdetta kahteen eri naiseen, eikä yhteistä tapaamista ole vielä tiedossa, pitäisikö miehen lopettaa toinen WA-suhde ja olla toiselle uskollinen. Tilanne on vähän sama kuin nainen antaisi suullisen lupauksen, nähdään vuoden päästä. Mies uskoo sen ja ei edes ole yhteyksissä muihin naisiin vaan on yksin kotona koko vuoden. No, nainen sitten ilmoittaa vuoden päästä: ”Olen pahoillani kun en ilmoittanut aikaisemmin, olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meillä on suloinen lapsikin.”
- Anonyymi00013
Ihannimmasta olen kyllä mustis.
- Anonyymi00014
Vähän saa olla.
- Anonyymi00017
Miksi sinä sellaisesta miehestä mitään haluat vai onko se jokin miljonääri?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611079- 458492
- 1295363
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403278
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak372073- 281806