Iran pyytää anteeksi iskujaan lähimaihin ja lupaa lopettaa ne...!

Näin HS uutisoi tänä aamuna.
Otsikko on täysin harhaan johtava.

Iranin ulkoministeri sanoi tänään klo 06.00:
" Olin yhteydessä kollegoihini Persianlahdella.
Meillä ei ole aikomuksia hyökätä teitä vastaan mutta iskemme amerikkalaisiin tukikohtiin.
Emme voi vain katsoa toimettomana kun he hyökkäävät kimppuumme emmekä vastaa hyökkäyksiin vain siksi että ne sijaitsevat ystävällisissä naapurimaissa.
Selitin heille tilanteen ja toivon että he ymmärtävät sen."

19

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pyytääkö venäjä, pyytääkö USA tai israel?
      Mitkä ovatkan niitä barbaarien hallitsemia maita.

      • Olen samaa mieltä
        1000000 ihmisiä kuoli Irakista ja Afganistanista
        no onko nyt Irak ja Afganistan ovat demokratia no ei ja kuka nyt hallinta Afganistan sama terroristi ryhmä no entä 1000000 jotka kuollut ihan sama tärkeä Ivanka Isä on iloinen
        hahahehahh


    • Anonyymi00002

      Miten vaan mutta ku tulee rauha niin noi tänne tunkeutuneet Iranilaiset voidaan heittää sinne takas

    • Anonyymi00003

      Iran ei voi pyytää anteeksi iskujaan lähimaihin, koska se on iskenyt vain Jenkkien tukikohtiin. ja sotilaskohteisiin.

      Ne eivät ole lähi-idän maiden alueita niin kauan kun jenkkien koulupudokkaat niitä miehittää.

    • Anonyymi00004

      HS elää vieläkin kuin menneessä ajassa jolloin ainoa tieto oli saatavissa vain heiltä.

      Nyt ihmisillä on pääsy kaikkialle maailman uutisiin.

      Mahtaako toimittajia edes nolottaa kun jäävät kiinni hölynpölystään?

    • Anonyymi00005

      Sionistivaltion suorittamat false-flag iskut Iran voi lopettaa vain yhdellä tavalla.

      • Anonyymi00011

        Iranin terroristihallinnolta on onneksi jo loppuneet keinot. Laivasto ja ilmavoimat tuhottu, ohjusten lähettämisalustat tuhottu ja ohjukset ovat jo loppumassa.
        Armeija on luhistumassa ja vaihtamassa puolta. Iranissa kansa ei ole yhtenäinen vaan
        reippaasti yli puolet haluaa eroon pimeästä kansaa murhaavasta islamistisesta pappisvallasta.
        Ei tästä Iranin islamistidiktatuuri selviä millään anteeksipyynnöillä. Johtoportaalla ja Vallankumouskaartilla on jo paha pelko jälkiselvittelyistä. Kymmenien tuhansien kansalaisten murhaamisesta tulee kyllä kosto Iranin kansalta.


    • Anonyymi00006

      Ei tuo perätöntä ole kun ymmärtää taustan.
      Se on vain sotapropagandaa ja Helsingin Sanomat on puolensa valinnut.

      • Anonyymi00013

        Hesari on Hamasin Sanomat.


    • Anonyymi00007

      Olisi tosi merkillistä jos Iran pyytäisi anteeksi iskujaan Yhdysvaltojen sotilastukikohtiin.

      Mistäköhän HS:n toimittaja Pekka Mykkänen oli otsikkonsa repinyt vai oliko keksinyt sen ihan omasta päästänsä käsin?

      • Anonyymi00008

        Iranin presidentti Masoud Pezeshkian pyysi lauantaina anteeksi Iranin naapureilta. Hänen mukaansa Iranin johtokunta on hyväksynyt hyökkäysten keskeyttämisen.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Iranin presidentti Masoud Pezeshkian pyysi lauantaina anteeksi Iranin naapureilta. Hänen mukaansa Iranin johtokunta on hyväksynyt hyökkäysten keskeyttämisen.

        Niin, Hesari tuonkin valehteli.
        Ovatko keskeyttäneet hyökkäykset?


    • Anonyymi00009

      Eikö pravdassa ollut asiasta mitään 😧

    • Anonyymi00010

      Hesari kertoo olevansa puolueeton kaikessa.

      MIKÄ VITSI!

      • Anonyymi00012

        pravda on puolueeton 😧


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        pravda on puolueeton 😧

        Kiovan vai Moskovan Pravda?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kiovan vai Moskovan Pravda?

        Moskovan pravda 😧täh


    • Anonyymi00017

      suomessa on vain yhdenlaista propagandaa mitä laitetaan liikkeelle, suomen mediasta ei totuuksia saa

    • Anonyymi00018

      Ei ole oikeasti pyytämässä anteeksi. Iskut naapurimaihin jatkuneet :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe