Mitä Iran tekisi ydinvoimalla

Anonyymi-ap

Maalla on öljyä ja aurinkoa ei ainakaan lämmitykseen tarvitse ydinvoimaa

11

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Plutonium on maailman suurimpia bisneksiä

      • Anonyymi00005

        Siellä tarvitaan sähköä viilentämiseen, ei lämmitykseen. Kesällä voi olla jopa 50 astetta lämmintä.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Siellä tarvitaan sähköä viilentämiseen, ei lämmitykseen. Kesällä voi olla jopa 50 astetta lämmintä.

        Keskimäärin 1305 metriä merenpinnasta - vuoristossa löytyy kylmääkin.


    • Sama kysymys uskotko kysyä USA 4500 kpl ja Venäjä 5670

    • Anonyymi00002

      Parempi mahdollisimman paljon ydinpommeja, joskus voi tarvita komeetan torjumiseen ne, ei riitäkään? Tai uhffo aluksia tulee kuitenkin, niihin

    • Anonyymi00003

      Ilmestyskirja 14. luku on vastaus.

      • Anonyymi00004

        Ilm. 14. luku Uusi Testamentti 1938
        1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
        2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
        3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
        4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
        5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
        6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
        8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
        9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ilm. 14. luku Uusi Testamentti 1938
        1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
        2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
        3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
        4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
        5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
        6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
        8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
        9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

        144 000 neitsyttä, hehehee...
        Minullakin on siis mahiksia johonkin, vaikka olen surrut olevani incel...


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        144 000 neitsyttä, hehehee...
        Minullakin on siis mahiksia johonkin, vaikka olen surrut olevani incel...

        Miehiä ja naisia 144000/2= ???


    • Anonyymi00008

      Lämmitys ei ole ainut asia, johon sähköä tarvitaan. Nyky-yhteiskunnassa lähes kaikki pyörii sähkön voimalla.

      Mutta se, mihin Iran nimen omaan ydinvoimaa ”tarvitsee”, on ydinaseet. Ydinaseita heillä on tarkoituksenaan kehittää.

      Siviilikäyttöön tarvitaan alle 20% rikastettua uraania. Tuota rikastetumpaa uraania ei siviilikäytössä voida käyttää mihinkään.

      Ydinaseisiin pitää uraanin olla 90% rikastettua.
      Iran on onnistunut rikastamaan uraaniaan 60%. Se ei siis vielä riitä ydinaseen valmistukseen, mutta sitä ei myöskään voida hyödyntää siviilikäytössä.

      On siis varsin todennäköistä, että he pyrkivät saavuttamaan 90% tason, jolloin siitä voisi valmistaa ydinaseita. 60% uraani kun on täysin käyttökelvotonta. Sitä ei voi hyödyntää missään, ei siviili-, eikä sotilaskäytössä.

    • Anonyymi00009

      Maassa jossa on öljyä ja mahdollisuus aurinkoenergiaan ja varmaan massiiviset määrät kamelinpaskaa niin miksi tosiaan käyttää miljardeja ydinenergiaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe