Osuuko katseltavien ohjelmien joukkoon?
Seuraatko ehdokkaita?
Kohta alkaa Emma-show =)
Suomalaisen musiikin suurinta juhlaa vietetään Espoo Metro Areenalla lauantaina 7. maaliskuuta.
Emma Gaala nähdään tuttuun tapaan suorana lähetyksenä Ruudussa ja Nelosella.
Tällä kertaa ainutlaatuisia livevetoja tarjoilevat muun muassa Amorphis, Lauri Haav, Kaija Koo, JVG ja Nelli Matula.
Kuinkas Emma-gaala?
16
488
Vastaukset
Ohjelmaa juontaa Heikki Paasonen, lähes Veteraani jo hommassaan.
- Anonyymi00001
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8a079e26-b80c-43c7-b646-ea764d277050
Voi sun kanssa.....laihduta tai laita sellainen kolttu ettei makkarat ny.
Luulisi itseäkin vaivaavan kun on tuollainen pullukka.- Anonyymi00006
E.Wn kropassa ei ole mitään vikaa. Mutta se sen euroviisu oli vastenmielinen.
- Anonyymi00008
Mitenkä on omien kilojesi laita ?
- Anonyymi00002
Joo
Jolly Jumpers saa ainakin yhden pystin.
=DW= - Anonyymi00004
Olen varannut tälle päivälle pari ristikkoa. Istun, täytän niitä ja katson gaalan ja nautin suunnutaista. Vieressä varmaan kahvi ja pulla. On kiva kun on mitä odottaa.
- Anonyymi00005
En katsonut. Olisko pitänyt katsoa?
No ei välttämättä, sun oma valinta. Mä tykkään katsella - haistella tuulia ja muotia =)
Vaikka katselin etkot ja punaiset matot - niin mitään tähdellistä en kyll jäänyt miettimään.
Tosin oon kiitollinen että nuoret tekijät pääs palkinnoille ja saivat tunnustusta !
- Anonyymi00007
En ole kun kerran katsonut. Ei kiinnosta kun kyseiset musiikitkaan ei kiinnosta, eikä esiintyjät
Jussi-gaala suorana lähetyksenä
Helsingin Messukeskuksesta
MTV3-kanavalla ja MTV Katsomossa
20.3.2026 klo 19:30 alkaen- Anonyymi00009
Katsoin eilen Emma-gaalan. Samat tyypit loistivat.
Ares on aika vieras, juuri juuri muistan että olen tuon kappaleen kuullut, ehkä iskelmäradiossa jota kuuntelen autossa, enkä aja usein. Hyvä biisi.
Myös Emma ja Matilda -duo on vieras, voi olla etten ole kuullut koskaan. Se alku JVGn kanssa oli vaikuttava. Tykkäsin. Lauri Haav myös vieraahko. Kuuntelen aika usein RadioSuomi-kanavaa. Siellä pyörii nyt aika usein niinkin tuore tapaus kun Pete ja Linda.- Anonyymi00010
"Turhuuden markkinat"
Ja väkeä piisaa...
- Anonyymi00011
En katsonut. Minulle yhdentekevää.
- Anonyymi00012
Pitää olla aika tylsää jos viitsii katsoa.
- Anonyymi00013
Oi Emma Emma oi Emma Emma kun lupasit olla mun omani...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707