Osuuko katseltavien ohjelmien joukkoon?
Seuraatko ehdokkaita?
Kohta alkaa Emma-show =)
Suomalaisen musiikin suurinta juhlaa vietetään Espoo Metro Areenalla lauantaina 7. maaliskuuta.
Emma Gaala nähdään tuttuun tapaan suorana lähetyksenä Ruudussa ja Nelosella.
Tällä kertaa ainutlaatuisia livevetoja tarjoilevat muun muassa Amorphis, Lauri Haav, Kaija Koo, JVG ja Nelli Matula.
Kuinkas Emma-gaala?
16
532
Vastaukset
Ohjelmaa juontaa Heikki Paasonen, lähes Veteraani jo hommassaan.
- Anonyymi00001
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8a079e26-b80c-43c7-b646-ea764d277050
Voi sun kanssa.....laihduta tai laita sellainen kolttu ettei makkarat ny.
Luulisi itseäkin vaivaavan kun on tuollainen pullukka.- Anonyymi00006
E.Wn kropassa ei ole mitään vikaa. Mutta se sen euroviisu oli vastenmielinen.
- Anonyymi00008
Mitenkä on omien kilojesi laita ?
- Anonyymi00002
Joo
Jolly Jumpers saa ainakin yhden pystin.
=DW= - Anonyymi00004
Olen varannut tälle päivälle pari ristikkoa. Istun, täytän niitä ja katson gaalan ja nautin suunnutaista. Vieressä varmaan kahvi ja pulla. On kiva kun on mitä odottaa.
- Anonyymi00005
En katsonut. Olisko pitänyt katsoa?
No ei välttämättä, sun oma valinta. Mä tykkään katsella - haistella tuulia ja muotia =)
Vaikka katselin etkot ja punaiset matot - niin mitään tähdellistä en kyll jäänyt miettimään.
Tosin oon kiitollinen että nuoret tekijät pääs palkinnoille ja saivat tunnustusta !
- Anonyymi00007
En ole kun kerran katsonut. Ei kiinnosta kun kyseiset musiikitkaan ei kiinnosta, eikä esiintyjät
Jussi-gaala suorana lähetyksenä
Helsingin Messukeskuksesta
MTV3-kanavalla ja MTV Katsomossa
20.3.2026 klo 19:30 alkaen- Anonyymi00009
Katsoin eilen Emma-gaalan. Samat tyypit loistivat.
Ares on aika vieras, juuri juuri muistan että olen tuon kappaleen kuullut, ehkä iskelmäradiossa jota kuuntelen autossa, enkä aja usein. Hyvä biisi.
Myös Emma ja Matilda -duo on vieras, voi olla etten ole kuullut koskaan. Se alku JVGn kanssa oli vaikuttava. Tykkäsin. Lauri Haav myös vieraahko. Kuuntelen aika usein RadioSuomi-kanavaa. Siellä pyörii nyt aika usein niinkin tuore tapaus kun Pete ja Linda.- Anonyymi00010
"Turhuuden markkinat"
Ja väkeä piisaa...
- Anonyymi00011
En katsonut. Minulle yhdentekevää.
- Anonyymi00012
Pitää olla aika tylsää jos viitsii katsoa.
- Anonyymi00013
Oi Emma Emma oi Emma Emma kun lupasit olla mun omani...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
