Osuuko katseltavien ohjelmien joukkoon?
Seuraatko ehdokkaita?
Kohta alkaa Emma-show =)
Suomalaisen musiikin suurinta juhlaa vietetään Espoo Metro Areenalla lauantaina 7. maaliskuuta.
Emma Gaala nähdään tuttuun tapaan suorana lähetyksenä Ruudussa ja Nelosella.
Tällä kertaa ainutlaatuisia livevetoja tarjoilevat muun muassa Amorphis, Lauri Haav, Kaija Koo, JVG ja Nelli Matula.
Kuinkas Emma-gaala?
16
535
Vastaukset 16
Ohjelmaa juontaa Heikki Paasonen, lähes Veteraani jo hommassaan.
- Anonyymi00001
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8a079e26-b80c-43c7-b646-ea764d277050
Voi sun kanssa.....laihduta tai laita sellainen kolttu ettei makkarat ny.
Luulisi itseäkin vaivaavan kun on tuollainen pullukka.- Anonyymi00006
E.Wn kropassa ei ole mitään vikaa. Mutta se sen euroviisu oli vastenmielinen.
- Anonyymi00008
Mitenkä on omien kilojesi laita ?
- Anonyymi00002
Joo
Jolly Jumpers saa ainakin yhden pystin.
=DW= - Anonyymi00004
Olen varannut tälle päivälle pari ristikkoa. Istun, täytän niitä ja katson gaalan ja nautin suunnutaista. Vieressä varmaan kahvi ja pulla. On kiva kun on mitä odottaa.
- Anonyymi00005
En katsonut. Olisko pitänyt katsoa?
No ei välttämättä, sun oma valinta. Mä tykkään katsella - haistella tuulia ja muotia =)
Vaikka katselin etkot ja punaiset matot - niin mitään tähdellistä en kyll jäänyt miettimään.
Tosin oon kiitollinen että nuoret tekijät pääs palkinnoille ja saivat tunnustusta !
- Anonyymi00007
En ole kun kerran katsonut. Ei kiinnosta kun kyseiset musiikitkaan ei kiinnosta, eikä esiintyjät
Jussi-gaala suorana lähetyksenä
Helsingin Messukeskuksesta
MTV3-kanavalla ja MTV Katsomossa
20.3.2026 klo 19:30 alkaen- Anonyymi00009
Katsoin eilen Emma-gaalan. Samat tyypit loistivat.
Ares on aika vieras, juuri juuri muistan että olen tuon kappaleen kuullut, ehkä iskelmäradiossa jota kuuntelen autossa, enkä aja usein. Hyvä biisi.
Myös Emma ja Matilda -duo on vieras, voi olla etten ole kuullut koskaan. Se alku JVGn kanssa oli vaikuttava. Tykkäsin. Lauri Haav myös vieraahko. Kuuntelen aika usein RadioSuomi-kanavaa. Siellä pyörii nyt aika usein niinkin tuore tapaus kun Pete ja Linda.- Anonyymi00010
"Turhuuden markkinat"
Ja väkeä piisaa...
- Anonyymi00011
En katsonut. Minulle yhdentekevää.
- Anonyymi00012
Pitää olla aika tylsää jos viitsii katsoa.
- Anonyymi00013
Oi Emma Emma oi Emma Emma kun lupasit olla mun omani...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361459Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93801Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47451Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30403
- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381