Kokoa kehunut niin paljon
Olet sitä sen
20
958
Vastaukset
- Anonyymi00001
Että haluaisin jo tuntea sen
- Anonyymi00002
Haluan, että tunnet minut sinussa! Sisällä! Syvällä! Haluan tehdä sinut onnelliseksi.
- Anonyymi00003
Huh
- Anonyymi00004
Saat kuumaksi
- Anonyymi00005
Jahas, milloin
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jahas, milloin
Haluaisin heti, mutta pakko odottaa siihen asti, että tulet minun luokse. Kysyisitpä edes voiko tulla kahvilla käynään, kun on ollut niin ikävä. Siinä kahdestaan kasvotusten olisi luontevaa lähentyä. 😘
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Haluaisin heti, mutta pakko odottaa siihen asti, että tulet minun luokse. Kysyisitpä edes voiko tulla kahvilla käynään, kun on ollut niin ikävä. Siinä kahdestaan kasvotusten olisi luontevaa lähentyä. 😘
No en kysy.
- Anonyymi00006
Onko valtavan hienoa jos on valtavan arvokas vatsa ja naamakin pelottaa variksia ja sitten on se, vaikka 20 cm. Ihan oikeasti, voiko jokin toinenkin kuin hän itse kiihottua hänestä ja haluta häntä. Minusta tulee mieleen joku väkivaltainen mies, joka haluaa seksiä väkisin.
- Anonyymi00009
Tuo viimeinen lauseesi olisi voinut yhtä hyvin olla minun kirjoittamani! Minä en harrasta seksiä enää koskaan kenenkään kanssa. Halut nollassa!
- Anonyymi00007
Se on uljas uros. Toiseksi ison rotu.
- Anonyymi00008
Omakehu tietää aina huonoa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Omakehu tietää aina huonoa.
No se. Sillä on kauneimmat siniset silmät mitä ikinä nähnyt ja karvanen ihana masu. Sekä häntä kuin pölyhuiska.
- Anonyymi00011
Sillä sua naija näppään menemään ja kertoilen samalla juoruavani muille, että tykkäät isosta munasta
- Anonyymi00014
Paitsi ettet ikinä uskaltais kertoa
- Anonyymi00020
Juoruilu ja uhkailu. Kiihottavaa 😑👍🏻
- Anonyymi00012
sähän siis tykkäsit kiusaamisesta... niinhän se oli?
- Anonyymi00013
Tilava on.
- Anonyymi00015
En ole koskaan kehunut kenenkään sen kokoa. Ja miksi olisinkaan, koska minulla ei ole ollut mitään tarvetta enää harrastaa seksiä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00017
jokanen pitää mistä haluaa mutta minua koko kiihoittaa kovin
- Anonyymi00018
Kuka minkä kokoa jos munan kokoa tarkoitat en mä ainakaan olen pärjänny pienelläkin hyvin tähän ikään jos paremmin haluaa tietää pitää ol pokkaa kysyä niiltä naisilta joidenka kanssa olen ollu he ehkä osaavat kertoa paremmin onko liian pieni tai iso ei kuulu tapoihini kysellä vehkeeni koosta sen olen kehdannu kysyä saikko kun eivät naiset kehtaa edes näyttää nauttivansa toki ny olisin varmaan tienny kysymättäkin mu testannu et osaavatko edes sen verran olla rehellisiä kaikki ei osaa sitäkään vähää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408167
- 1235221
- 1433626
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776