Et rakasta mua

Anonyymi-ap

Etkä välitä. Myönnä se.

24

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rakastanpas. Just kerroin sydän verellä ihanan tarinankin sinulle.

• Anonyymi00012

Osaanko, uskallanko rakastaa ketään? Jotenkin tuntuu jo valmiiksi siltä, että epäonnistun? Välillä ajattelen, haluan elää, mut joillekin tekisi mieli sanoa, että anteeksi, että olen olemassa?

• Anonyymi00002

En voi tuollaisia myöntää koska valehtilisin.

• Anonyymi00008

Ihan samoin voisin minäkin kirjoittaa! Joten emme koskaan tule olemaan edes ystäviä toistemme kanssa! Olen ollut totaalisen kyllästynyt projektiin jo kauan! Tuntuu että pää hajoaa palasiksi joka ikinen kerta, kun joku aukoo ovea tarkoituksellisesti tiettyinä aikoina ja kaikki vähäisetkin äänet saavat minut voimaan huonosti. Mistä minua rangaistaan? Siitäkö että minulla on omia mielipiteitä ja omia haaveita. Rangaistus on jatkunut jo aivan liian kauana!

• Anonyymi00003

En ikinä lakkaa välittämästä tai rakastamasta sinua. Tunnen näin niin kauan elän. Eikö se riitä.

• Anonyymi00010

Tottakai samoin minä tunnen erästä kohtaan varmasti loppuelämäni,näin se vaan menee koska ei toista voi väkisin ottaa.

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00013

Ei se ole mahdollista koska en kuulu edes kirkkoon..,

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei se ole mahdollista koska en kuulu edes kirkkoon..,

Sittenhän jeesus rakastaa sinua todella paljon, kun rakastaa siitä huolimatta. <3

• Anonyymi00006

tottakai rakastan minun mussukoitani rivissä aina jokapäivä viimeiseen henkoseen asti :”)

• Anonyymi00007

Ei nyt tämän hallituksen aikana.

• Anonyymi00009

En myönnä mitään.

• Anonyymi00011

En halua sinä L mies !

• Anonyymi00014

En rakasta en edes välitä enää kun joka kerta toistu sama paska

• Anonyymi00015

En rakastakaan. Rakastan yhtä ihanaa punapäätä, hän on elämäni rakkaus. Sinä et.

• Anonyymi00017

Ei tuntemattomia rakasteta. A,B,C

• Anonyymi00018

Oliko tuo moite ? Ketään ei voi painostaa - muista se.

• Anonyymi00019

En niin. Lopeta kolistelu.

• Anonyymi00022

En lopeta ja miksi pitäisi?

• Anonyymi00020

Rakastanpas!

• Anonyymi00021

Jos oikeasti, niin pystyt hyppäämään 4,5 metriä pituutta ja seivästä 2 metriä, kyykkäämään 100 kilolla 10 toistoa. Nämä on ainoat ja varmat mittarit.

• Anonyymi00023

Tuskin.

• Anonyymi00024

Ei rakasta silloin, kun ei anna mitään tunnisteita täällä. Jos ei ole muuta yhteyttä, pelkkää peliä.

• Anonyymi00025

Tai harhaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4730
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3354
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3160
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2583
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      60
      2280
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1759
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1225
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      8
      1223
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      988
    Aihe