Etkä välitä. Myönnä se.
Et rakasta mua
24
428
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastanpas. Just kerroin sydän verellä ihanan tarinankin sinulle.
- Anonyymi00012
Osaanko, uskallanko rakastaa ketään? Jotenkin tuntuu jo valmiiksi siltä, että epäonnistun? Välillä ajattelen, haluan elää, mut joillekin tekisi mieli sanoa, että anteeksi, että olen olemassa?
- Anonyymi00002
En voi tuollaisia myöntää koska valehtilisin.
- Anonyymi00008
Ihan samoin voisin minäkin kirjoittaa! Joten emme koskaan tule olemaan edes ystäviä toistemme kanssa! Olen ollut totaalisen kyllästynyt projektiin jo kauan! Tuntuu että pää hajoaa palasiksi joka ikinen kerta, kun joku aukoo ovea tarkoituksellisesti tiettyinä aikoina ja kaikki vähäisetkin äänet saavat minut voimaan huonosti. Mistä minua rangaistaan? Siitäkö että minulla on omia mielipiteitä ja omia haaveita. Rangaistus on jatkunut jo aivan liian kauana!
- Anonyymi00003
En ikinä lakkaa välittämästä tai rakastamasta sinua. Tunnen näin niin kauan elän. Eikö se riitä.
- Anonyymi00010
Tottakai samoin minä tunnen erästä kohtaan varmasti loppuelämäni,näin se vaan menee koska ei toista voi väkisin ottaa.
- Anonyymi00005
Kyllä Jeesus sua rakastaa.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=QkFNYiTXuRE- Anonyymi00013
Ei se ole mahdollista koska en kuulu edes kirkkoon..,
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei se ole mahdollista koska en kuulu edes kirkkoon..,
Sittenhän jeesus rakastaa sinua todella paljon, kun rakastaa siitä huolimatta. <3
- Anonyymi00006
tottakai rakastan minun mussukoitani rivissä aina jokapäivä viimeiseen henkoseen asti :”)
- Anonyymi00007
Ei nyt tämän hallituksen aikana.
- Anonyymi00009
En myönnä mitään.
- Anonyymi00011
En halua sinä L mies !
- Anonyymi00014
En rakasta en edes välitä enää kun joka kerta toistu sama paska
- Anonyymi00015
En rakastakaan. Rakastan yhtä ihanaa punapäätä, hän on elämäni rakkaus. Sinä et.
- Anonyymi00017
Ei tuntemattomia rakasteta. A,B,C
- Anonyymi00018
Oliko tuo moite ? Ketään ei voi painostaa - muista se.
- Anonyymi00019
En niin. Lopeta kolistelu.
- Anonyymi00022
En lopeta ja miksi pitäisi?
- Anonyymi00020
Rakastanpas!
- Anonyymi00021
Jos oikeasti, niin pystyt hyppäämään 4,5 metriä pituutta ja seivästä 2 metriä, kyykkäämään 100 kilolla 10 toistoa. Nämä on ainoat ja varmat mittarit.
- Anonyymi00023
Tuskin.
- Anonyymi00024
Ei rakasta silloin, kun ei anna mitään tunnisteita täällä. Jos ei ole muuta yhteyttä, pelkkää peliä.
- Anonyymi00025
Tai harhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263160Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252583Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4988