Pyhä sota ja ylöstempauksen jouduttaminen

Anonyymi-ap

USA:n sotilaille kerrotaan että heillä on raamatullinen tehtävä käydä Ilmestyskirjan sotaa, jotta Jeesus tulisi takaisin.
USA:n tehtävänä on sotia ja jouduttaa Jeesuksen tulemista.
Pentagonin tavoite sopii hyvin pentecostalaiseen henkeen.
Myös penteleen costalaiset haluavat jouduttaa Jeesuksen tulemista.

Jo kaksi sotaa Lähi-Idässä ja kahta ei ilman kolmatta niin Raamatun profetiat toteutuvat Lähi-Idässä.

51

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mistä tieto? Anna linkki!

      • Anonyymi00004

        Uskossa linkkeihin.


    • Anonyymi00002

      Anna linkki, mistä tieto?

    • Anonyymi00003

      Anna usko, mistä usko?

    • Anonyymi00005

      Sak.14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee suussa.

    • Anonyymi00006

      Ei tule jeesusta,, juutalaiset muuttavat Ameriikkaan omiensa luo turvaan. Kahden valtion ratkaisu aikoinaan olisi säästänyt Israelin ja maailman tältä kauhealta sodalta. Ameriikka joutuu häpeään Trumpin takia.

    • koko USA historia on häpeää

    • Anonyymi00007

      Kamala Harris♥️ olisi ollut parempi presidentti aämeriikalle.
      Naispoweria rauhan ylläpitämiseen.

    • Anonyymi00008

      Saihan Trump Israelin lopettamaan kansanmurhan. Että voidaan sitä yrittää yhdessä.

      • Anonyymi00014

        Iranissa tapahtui oman kansan murhaa. Muutama kymmenen tuhatta menetti henkensä kansanmurhassa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Iranissa tapahtui oman kansan murhaa. Muutama kymmenen tuhatta menetti henkensä kansanmurhassa.

        Nyt niitä ruumiita tulee vielä enemmän, kun Trumputin ryhtyi "auttamaan".

        Tyttökoulusta oli hyvä aloittaa Iranin kansan vapauttaminen.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Nyt niitä ruumiita tulee vielä enemmän, kun Trumputin ryhtyi "auttamaan".

        Tyttökoulusta oli hyvä aloittaa Iranin kansan vapauttaminen.

        Reuters vahvisti, että Yhdysvaltain armeija pommitti Minabin ala-asteen koulua kahdesti 40 minuutin välein. Tämä oli tahallista. Koulua ei pommiteta kahdesti "vahingossa". 168 lasta ja 14 opettajaa sai surmansa.

        Trumputinin hallitus pelasti siis 168 Iranin hirmuhallinnon alistamaa lasta .

        Näiden lasten vanhemmat ovat erittäin kiitollisia lastensa vapauttamisesta taivaan autuuteen ja iloitsevatkin nyt suuresti tulevasta rauhan ajasta.


    • Anonyymi00009

      Jumala on kuin puuseppä, ottaa sellaisen työkalun mitä kukin työvaihe tarvitsee.

      Noin hän käyttää kansoja toistensa kurittamiseen, näinhän luemme raamatusta !

      • Anonyymi00010

        Hellarit eivät usko, että Jumala on Ukrainan tai Venäjän puolella. Heidän mielestään Jumala ei hyväksy sotia.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Hellarit eivät usko, että Jumala on Ukrainan tai Venäjän puolella. Heidän mielestään Jumala ei hyväksy sotia.

        Jumala kyllä sotii mielellään ja katselee kansanmurhaa, mutta Poika on rauhaa rakastava ja sitä mieltä että miekka on pidettävä tupessa ja kai sitä ei silloin edes tarvitse kantaa, vaan antautua Herran haltuun että Jumala siunaa muutoinkin kun kansanmurhan tekemisellä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Jumala kyllä sotii mielellään ja katselee kansanmurhaa, mutta Poika on rauhaa rakastava ja sitä mieltä että miekka on pidettävä tupessa ja kai sitä ei silloin edes tarvitse kantaa, vaan antautua Herran haltuun että Jumala siunaa muutoinkin kun kansanmurhan tekemisellä.

        Mistä sinä tiedät mitä mieltä Jumala on?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mitä mieltä Jumala on?

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mitä mieltä Jumala on?

        Isot pojat kertoneet, että Jumala taistelee kovasti, ampuu ohjuksia ja ne osuvat aina oikeaan kohteeseen vaikka vasemmisto väittää aivan muuta.

        Poika taasen meni sanomaan että miekkaan hukkuu jos sitä käyttää sekä muutoinkin lateli pehmeitä että pitäisi rakastaa kaikkia eikä vain niitä joilta saa hyviä juttuja ja rakkautta takaisin.

        Ehkä Poika puhui suuta suuremmalla.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Isot pojat kertoneet, että Jumala taistelee kovasti, ampuu ohjuksia ja ne osuvat aina oikeaan kohteeseen vaikka vasemmisto väittää aivan muuta.

        Poika taasen meni sanomaan että miekkaan hukkuu jos sitä käyttää sekä muutoinkin lateli pehmeitä että pitäisi rakastaa kaikkia eikä vain niitä joilta saa hyviä juttuja ja rakkautta takaisin.

        Ehkä Poika puhui suuta suuremmalla.

        Jeesus ei opettanut mitään sodasta eikä esivallasta muuta kuin että sillä on valta surmata. Paavali piti jumalatonta esivaltaa Jumalan palvelijana.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Hellarit eivät usko, että Jumala on Ukrainan tai Venäjän puolella. Heidän mielestään Jumala ei hyväksy sotia.

        >>>>Hellarit eivät usko, että Jumala on Ukrainan tai Venäjän puolella. Heidän mielestään Jumala ei hyväksy sotia.<<<<

        Ei pidä tehdä Jumalasta valehtelijaa. Raamatun mukaan Jumala ei katso henkilöön. Hän ei ole puolueellinen. Hän on pyhä ja vanhurskas tuomioissaan.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Isot pojat kertoneet, että Jumala taistelee kovasti, ampuu ohjuksia ja ne osuvat aina oikeaan kohteeseen vaikka vasemmisto väittää aivan muuta.

        Poika taasen meni sanomaan että miekkaan hukkuu jos sitä käyttää sekä muutoinkin lateli pehmeitä että pitäisi rakastaa kaikkia eikä vain niitä joilta saa hyviä juttuja ja rakkautta takaisin.

        Ehkä Poika puhui suuta suuremmalla.

        "Ehkä Poika puhui suuta suuremmalla."

        No Pojan puheisiin ei ole luottamista, sillä hän oli oman aikansa antisemitisti eli maan petturi kirotessaan juutalaisia kyykäärmeitten sikiöiksi, valehtelijoiksi ja murhaajiksi.

        Joh.8
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAMIN LAPSIA, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
        40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

        Matt.23
        33 TE KÄÄRMEET, TE KYYKÄÄRMEITTEN SIKIÖT, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        34 Sen tähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
        35 että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.
        36 Totisesti minä sanon teille: tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'.


    • Suomen sotilailla oli pyhä tehtävä viedä Evankeliumia ortodokseille.

      Nolosti kävi.

      😀😀😀😀😀

      • Anonyymi00018

        Ortodoksisuus on katoamassa Suomessa.
        Niin käy luterilaisuudellekkin joskus.


    • Ortodoksisuus ei ole katoamassa Suomesta.

      350 jäsenen pudotus (0.64 prosenttia) on vähäisempää kuin luterilaisessa kirkossa.

    • Anonyymi00020

      Jeesus ei opettanut ketään tappamaan ja joutui itse esivallan käsiin eikä vastustellut sitä vaikka Rooman esivalta ei edes uskaltanut Häntä tuomita eikä nähnyt syytä, niin fariseusten kiihkossa sallittiin oikea rikollinen päästää vapaaksi ja Jeesus ristiinnaulita.

      Missään tilanteessa eikä koskaan ei Jeesus opettanut tappamista seuraajilleen tai jos olisi opettanut, alkuseurakunnan olisi pitänyt hävittää juutalaiset kun vainosivat ja surmasivat heitä. Ei Jeesus siihen opettanut, vaan se on harhaoppisen sotakiimaa kuvitella että Jeesus opettaa jossain tilanteessa tappamaan. Jeesus opetti luottamaan Jumalan varjelukseen. Jos Jumala huolehtii ihmisestä kuin taivaan linnusta, niin ei lähetä sotaa. Jos on harhaoppinen, niin silloin Jumala ei siunaa eikä varjele ja silloin täytyy raivata tietään tappamalla.

    • Anonyymi00021

      Hellarit oli myös mukana Pyhässä Sodassa tappaen melkein kaikki intiaanit.
      USAn armeijassa helluntailaisia myös sitilasjohtajina maailmaa valloittanassa ja sotimassa.

    • Anonyymi00022

      Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat".

    • Anonyymi00023

      Pentecostalismi on mailmaa valloittava uskonto.
      Ei se ole ainakaan tuonut rauhaa naailmaan.

    • Anonyymi00024

      Helluntailaisuus on lopunajan Ilmestyskirjan uskonto omine profeettoineen.
      Wilkersson sanoi että Amerikka on Babylon tuo lahkojen Mekka.

    • Anonyymi00025

      Profetiat toteutuvat kun ne pannaan toteutumaan. Täytyy siis tehdä jotakin, että ne toteutuvat. USA:n hallinto näkee itsensä profetian toteuttajana.

      • Anonyymi00033

        Hyvin sanottu.

        Hörhöt yrittää itse toteuttaa ennustuksia ja perseelleen menee kaikki.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Hörhöt yrittää itse toteuttaa ennustuksia ja perseelleen menee kaikki.

        Trumputin on nyt ihan kusessa sotarikosministerinsä kanssa ja anelee haukkumiaan ja uhkailemiaan liittolaisiaan tulemaan nyt selvittämään heidän kahden ammattitaidottoman tumpelon aiheuttaman sotkun.

        Ja Trumputinin kaveri Putler kiittää, sillä öljyn hinta nousee ja Venäjän sotakassaan virtaa taas sodankäyntivaluuttaa.


    • Anonyymi00026

      Helluntaiset odottavat innolla seurakuntansa ylöstempausta pelastusvarmuuteensa uskoen.

      • Anonyymi00036

        Turhaan odottavat. Hellareille käy yhtä huonosti kuin kaikille muillekin.


    • Anonyymi00027

      Niinhän Paavalikin odotti, mutta niin ei tapahtunut. Ei silti ole mikään herjattava tyyppi eikä kaikkien luusereiden sylkykyppi.

    • Anonyymi00028

      Profetiat ovat täyttä sontaa. Taikauskoa tyhmille.

      • Anonyymi00029

        Siihen uskoon voi lähteä tietenkin aina mukaan että Paavali on valehtelija.

        Mutta ikävä kyllä se on harhaoppi.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Siihen uskoon voi lähteä tietenkin aina mukaan että Paavali on valehtelija.

        Mutta ikävä kyllä se on harhaoppi.

        Paavali valehteli tehneensä ihmeitä ja käyneensä paratiisissa. Valehteli varmaan paljon muuta rikostoverinsa Luukkaan kanssa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Paavali valehteli tehneensä ihmeitä ja käyneensä paratiisissa. Valehteli varmaan paljon muuta rikostoverinsa Luukkaan kanssa.

        On ne muutkin apostolit sitten valehdelleet ja ehkä keksinee porukassa tarinan Jeesuksesta että meille tässä vähän tapahtui ihmeellisiä juttuja erään ukkelin kanssa. Se puhui kummia, tapettiin, heräsi henkiin ja kaiken kukkaraksi nousi taivaaseen luvaten tulla heti takaisin. Tosin kumma että miksi yleensä piti sitten mennä sinne.

        Ei kukaan yksi pysty valehtelmaan, on täytynyt olla koko jengi valehtelijiden klubi.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        On ne muutkin apostolit sitten valehdelleet ja ehkä keksinee porukassa tarinan Jeesuksesta että meille tässä vähän tapahtui ihmeellisiä juttuja erään ukkelin kanssa. Se puhui kummia, tapettiin, heräsi henkiin ja kaiken kukkaraksi nousi taivaaseen luvaten tulla heti takaisin. Tosin kumma että miksi yleensä piti sitten mennä sinne.

        Ei kukaan yksi pysty valehtelmaan, on täytynyt olla koko jengi valehtelijiden klubi.

        Apostolit ja lähimmät opetuslapset valehtelivat porukassa. Kyseessä oli isot rahat. Omaisuutta myytiin ja rahat tuotiin apostoleille. Nämä pitivät ne itsellään. Vain pieni osa jaettiin köyhille.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Apostolit ja lähimmät opetuslapset valehtelivat porukassa. Kyseessä oli isot rahat. Omaisuutta myytiin ja rahat tuotiin apostoleille. Nämä pitivät ne itsellään. Vain pieni osa jaettiin köyhille.

        Koko UT fuskia.

        Kannattaa uskoa vain VT:n kirjoituksiin.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Koko UT fuskia.

        Kannattaa uskoa vain VT:n kirjoituksiin.

        Maallista Israelia siunaavat siionistikristityt (=valekristityt) etsivätkin uskonsa perustukset vain VTsta.


    • Anonyymi00035

      Pentecostal military ministery

      Mitä sotilaspalvelu on helluntailaisen näkökulmasta, ja miksi helluntailaisten seurakuntien lähellä sotilastukikohtia tulisi harjoittaa aktiivista, kansainvälistä sotilaspalvelua. Termi sotilastyö on termi, jolla on laaja valikoima käytännön sovelluksia. Perinteisesti se viittaa sotilaspappien tarjoamaan palvelutyöhön sotilasyhteisön sisällä. Sitä voidaan kuitenkin soveltaa myös uskonnollisiin tai puoliuskonnollisiin järjestöihin, jotka tarjoavat sosiaalista kontaktia järjestettyjen tanssien, sosiaalisten kokoontumisten ja viihteen kautta, kuten USO:n ja YMCA:n tarjoama tapahtuma toisen maailmansodan aikana, tai nykyaikaisiin toimintahuoneisiin, joissa sotilashenkilöstö voi nauttia ilmaisista elokuvista, suurista televisioista, videopeleistä, biljardipöydistä ja tietokoneasemista internetin selaamiseen ja henkilökohtaisten sähköpostien tarkistamiseen.

    • Anonyymi00037

      Poliittisen sosiologian ja propagandan tutkimuksen näkökulmasta uskonnollisen retoriikan yhdistäminen valtiolliseen väkivaltaan on klassinen, äärimmäisen tehokas ja hyvin vaarallinen vallankäytön väline.

      Sotapropagandan mekaniikka ja vallankäyttö
      Rationaalisen kritiikin ohittaminen

      Geopoliittinen sota (kuten hyökkäys Iraniin) vaatii normaalisti rationaalisia perusteluja: uhka-arvioita, strategisia tavoitteita ja keskustelua kustannuksista. Näistä asioista voi ja kuuluu kiistellä demokratiassa. Mutta kun konflikti nostetaan teologiselle tasolle ”Jumalan suunnitelmaksi”, pelisäännöt muuttuvat. Sotaa kritisoivista poliitikoista, toimittajista tai kansalaisista ei tule enää vain poliittisia vastustajia, vaan heidät voidaan leimata uskonnottomiksi, kerettiläisiksi tai suorastaan jumalallisen tahdon vihollisiksi. Se on täydellinen kilpi kritiikkiä vastaan.

      • Anonyymi00049

        MAGA-hörhöjen GEOpoliittinen sota on paremminkin EGOpoliittista sotaa MUTU-tuntumalla. Näin todistaa itseoppinut sotaexpertti Trumputin.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/61c5ac58-d55b-4900-894d-b46a5f1c6744

        "Viikonloppuna Trumpilta itseltään kysyttiin, milloin sota Iranissa päättyy. Jälleen vastaus riippuu siitä, miltä Trumpista tuntuu.

        – Kun tunnen niin. Kun tunnen sen luissani, hän vastasi.

        Trumpin fiilispohjainen sodankäynti on ymmärrettävää, koska mitään järkeä tässä ei ole ollut.

        Trumpiin tiivistyy päivä päivältä vahvemmin Ruotsin valtakunnankanslerin Axel Oxenstiernan suuhun pantu toteamus: Tietäisitpä, poikani, miten vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan."

        Trumputinin sotarikosministeri taas saa viisautensa pullon hengeltä.

        "Joskin epäpätevyytensä joka päivä osoittava puolustusministeri Pete Hegseth katsoo, että Hormuzinsalmi on avoin öljykuljetuksille. Asiassa vain yksi pieni mutta.

        – Ainoa asia, joka estää läpikulun [Hormuzinsalmella] juuri nyt on se, että Iran ampuu laivaliikennettä kohti, hän sanoi perjantaina.

        – Se on avoinna läpikululle, jos Iran ei tee niin.

        Kyllä, Hegseth todella sanoi näin. Viitattakoon tässä kohdin jälleen Oxenstiernan sanoihin."


    • Anonyymi00038

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Vertailun vuoksi: NATO-maat ovat pidättyneet lähettämästä joukkoja Ukrainan puolustukseen, ettei tulisi eskalaatiota. Miksi samaa logiikkaa ei sovelleta Israeliin, kun vastapuolella on sama BRICS, eli liitto jossa Venäjä, Iran, Kiina ynnä muita?

    • Anonyymi00039

      Trump/Ameriikka ja israel häviävät tämän sodan.

    • Anonyymi00040

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Oudon uutisen kuulin tänään, että Ranska ja Intia lisäävät puolustusyhteistyötä tai asekauppaa keskenään. Onko Euroopan poliitikoilla niin sanotusti pallo hukassa, kun sopimuksia pyritään tekemään Venäjän liittolaisten kanssa (BRICS)?

    • Anonyymi00041

      Kaksi järjen jättiläistä 🙄

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/61c5ac58-d55b-4900-894d-b46a5f1c6744

      TRUMPUTIN
      "Viikonloppuna Trumpilta itseltään kysyttiin, milloin sota Iranissa päättyy. Jälleen vastaus riippuu siitä, miltä Trumpista tuntuu.
      – Kun tunnen niin. Kun tunnen sen luissani, hän vastasi.
      Trumpin fiilispohjainen sodankäynti on ymmärrettävää, koska mitään järkeä tässä ei ole ollut.
      Trumpiin tiivistyy päivä päivältä vahvemmin Ruotsin valtakunnankanslerin Axel Oxenstiernan suuhun pantu toteamus: Tietäisitpä, poikani, miten vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan."

      TRUMPUTININ SOTARIKOSMINISTERI
      "Joskin epäpätevyytensä joka päivä osoittava puolustusministeri Pete Hegseth katsoo, että Hormuzinsalmi on avoin öljykuljetuksille. Asiassa vain yksi pieni mutta.
      – Ainoa asia, joka estää läpikulun [Hormuzinsalmella] juuri nyt on se, että Iran ampuu laivaliikennettä kohti, hän sanoi perjantaina.
      – Se on avoinna läpikululle, jos Iran ei tee niin.
      Kyllä, Hegseth todella sanoi näin. Viitattakoon tässä kohdin jälleen Oxenstiernan sanoihin."

    • Anonyymi00043

      Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
      ------
      ”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
      ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭39‬ ‭FB38‬‬
      ------
      ”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
      ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭40‬ ‭FB38‬‬
      -----
      ”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
      ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭44‬ ‭FB38‬‬
      -------
      ”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
      ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭54‬ ‭FB38‬‬
      --------
      Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
      -----
      ”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

      Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;

      ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”
      ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭18‬ ‭FB38‬‬

    • Anonyymi00045

      Krissalaam vaan päiviin lopuksi. Ja ajaksi. Kukaan ei pääse pakoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe