Auttaako se laastari

Anonyymi-ap

Vai saako siitä vaan entistä pahemman olon? Ois mahdollisuus siihen.

54

1411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo ei kannata laittaa laastaria laastarin päälle, eikä paikkaa paikan päälle, autoa korjatessaankaan, jos jättää sen ruosteen sinne alle muhimaan.

Vähän kuin hammaslääkärikin paikkaisi hampaan ja mätäpaise tulehtuu ja paisuu hammasjuuressa jotta koko leuan poisto on seuraava operaatio.

• Anonyymi00002

... jatkan erästä hammaslääkäri-juttua: kun itselläni oli joku ongelmainen takahammas, ollut pitkän aikaa, sitä oli yritetty korjata suurilla paikoilla, menin hampoille, sanoin lääkärille heti jo aluksi: olisi ehkä parempi ottaa se pois niin pääsisi siitä.

Näin päätin ja teimme, riitelevä takahammas vain kokonaan irti-pois, sitten pyysin nähdä mille se näyttää se irroitettu hammas.. joo ei kovin kaunis näky...

• Anonyymi00003

Niinkö? Täältä saanut lukea vähän toisenlaista menestystarinaa. Siirappisia viestejä näkynyt. Ehkä niissä ekstroverteissä on jotain.

• Anonyymi00004

Kuullut että joitakin helpottaa, tulee kyllä ainakin itsellä ihan hirveä olo.

Se tyhjyys sen laastarin repäisyn jälkeen tai kun tuijotat sitä laastaria ja tajuat että se haava muhiin siellä alla märkien.

• Anonyymi00005

Mitä jos rupiaiskin hyppään naisisa...

• Anonyymi00042

Kukin kantokykynsä mukaan tjsp bro

• Anonyymi00006

Hassua kyllä, mutta kun oma maailma tuntuu kaatuvan, niin eiköhän sitä jostain tule linjoja pitkin… kuin tilauksesta.

• Anonyymi00014

Ai. Naapuri sai suljettua sut ulos, mut vehkeilit ittes toisen linjoille. Kuhan Kala-Jaakon muunlaisten frendien osalta vaa totean. -sivu

• Anonyymi00044
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ai. Naapuri sai suljettua sut ulos, mut vehkeilit ittes toisen linjoille. Kuhan Kala-Jaakon muunlaisten frendien osalta vaa totean. -sivu

Roskakatokseen telkes ja uhkas et käräyttää pahvit meni muoveihin kauhee narsisti

• Anonyymi00007

Tuskin auttaa en tiedä ei ole kokemusta moisesta ja jos auttaa ni oliko koskaan tunteita toista kohtaan

• Anonyymi00008

Hyvä pointti.

• Anonyymi00009

Se on vähän niin että väkisin vetää salaattia vaikka haluaisi kunnon pihvin..

• Anonyymi00010

Kyllähän kunnon grass fed beef menee aina salaatin edelle, luulis ainakin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Riippuu mieltymyksistä, omassa tapauksessa näin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Riippuu mieltymyksistä, omassa tapauksessa näin.

Luulit väärin…ei ollut mieheltä tämäkään kommentti. Itse asiassa en voi tietää itsekeskeisempää ihmistä, kuin sinä.
        Tämä paikka on mennyt pilalle, joku syötää palstan täyteen siirappisia viestejä. Mä en enää halua olla täällä. Pitäkää tunkkinne!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Luulit väärin…ei ollut mieheltä tämäkään kommentti. Itse asiassa en voi tietää itsekeskeisempää ihmistä, kuin sinä.
        Tämä paikka on mennyt pilalle, joku syötää palstan täyteen siirappisia viestejä. Mä en enää halua olla täällä. Pitäkää tunkkinne!

Ylilaudalla naisvihaa levittävä sebi se vaan höyryää. Jammu ei tiedä onko nainen vai mies vai lapsi.. Onko sinun mielestä kuinka häiriintynyttä esittää jopa 11.vuotiaita tyttöjä palstaäijä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Glukoosisiirappi tuskin sun shokkeis tehoiskaan. Laastarissakin on Vähän nii ja näin että kuka sen laittaa, ja onko kipu-, haava- vai joku fentakanyylilaastari. -sivu

• Anonyymi00039
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Glukoosisiirappi tuskin sun shokkeis tehoiskaan. Laastarissakin on Vähän nii ja näin että kuka sen laittaa, ja onko kipu-, haava- vai joku fentakanyylilaastari. -sivu

Are you on it like meth

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Are you on it like meth

A sec, get my stetson

• Anonyymi00045
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Paitsi intialaisillla

• Anonyymi00015

Kiusaako teitä siis joku täällä palstalla? Oikein tarkoituksellakin?

Minä en ainakaan, ikinä en ole kyllä kirjoittanut mihinkään ylilauta tai no tänään kirjoitin tuon paikka-paikan päälle, hammas ja jotain...

• Anonyymi00016

Onko KRP jo pedarin kimpussa palstaäijä 😁
        Viitteitä siihen missään? Psykoosissa keuliva tonttu

• Anonyymi00018

Asfalttiparkkipaikka. Be-Tonia Bitu-Milla. -sivu

• Anonyymi00020

Se vasta olisikin ikävää daamiksi haluava jammusetä jos olisi tiedossa eräät muut saitit joilla käyt sekoilemassa.. Ainiin, ja alaikäisten esittäminen ja stalkkaaminen siihen päälle.

Ei voi toivottaa kuin onnea, oma ei selkeästi riitä 💪⚰️

• Anonyymi00038
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Joo kyllä täällä vois kans parii pot holea parannella hiekkatiet ja

• Anonyymi00041
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hyi

• Anonyymi00048
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko KRP jo pedarin kimpussa palstaäijä 😁
        Viitteitä siihen missään? Psykoosissa keuliva tonttu

Onko ne niit kireempii vai lepposempii? Miehille kysymys lähinnä mahdollisuus pitää puhe naisten päivän kunniaksi

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Onko ne niit kireempii vai lepposempii? Miehille kysymys lähinnä mahdollisuus pitää puhe naisten päivän kunniaksi

Osanee hommansa..

• Anonyymi00019

Ajattelin että: en kai kiusaa jotenkin vahingossa sanomalla jotain...

• Anonyymi00022

Kai ei asu Englannissa vaik nii yritätki vakuutella. -sivu

• Anonyymi00046

Viskilasit nenällä ja sarvi keskellä ozaa.

• Anonyymi00023

Täähän ei ollut palstagupen hairahtuksen tuotos tää aloitus, mutta tännekkin se luikerteli jostain raosta, puheisiin ainakin. Saastuttakaa vaan kaikki ketjut noilla BituMilla jutuilla. Itsekeskeisempää pikkutyttöä en tosiaan ole tavannut. Olet saanut hänet ristiksesi. En edes onnittele, enkä ota osaa.
      Ihan itse mietin olisiko mulle toimiva vaihtoehto käyttää laastaria. Tää palsta ja ihmiset irl on osoittaneet, että en koskisi pitkällä tikullakaan ekstrovertteihin. Hyi hele…

• Anonyymi00025

Lämpimikses ootat vaa Intro-Verttiä jälkiäs kuuraamaan. Mites ne teidän hakkeroidut viranomaisviestiketjut? Vieläkö notkuu pinossas, ku ei oo asianomistajille vieläkä ilmoitettu. ;)

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Lämpimikses ootat vaa Intro-Verttiä jälkiäs kuuraamaan. Mites ne teidän hakkeroidut viranomaisviestiketjut? Vieläkö notkuu pinossas, ku ei oo asianomistajille vieläkä ilmoitettu. ;)

Eikä net ole mulle asianomistajalle edes kanakeittoa alkanu suurustella

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No vois ees lahjuksen lähettää sin rajal?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nii jos on ollu aika vaa kato passin uusimisee

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tarkistakaamme järjestelmästä hyvin sutii

• Anonyymi00043
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mut sullahan ei virka-aikaaka oo ollu ku toisten pankkitilien uusixrustaamiseen.

• Anonyymi00024

Auttaa se.

• Anonyymi00030

Nii onks tää se mä voin kuunnella hommeli

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Nii onks tää se mä voin kuunnella hommeli

Kuuntelevat siis alussa aina paremmin eniveis

• Anonyymi00026

Käy kiinni vain, siihen laastariin.

• Anonyymi00028

Ettei jää esim kantapäähän roikkuu

• Anonyymi00027

Kyllä se teit monii miehii saattaa auttaa

• Anonyymi00031

En käytä.

• Anonyymi00032

Täsmälääkintälaastaristi ei takuuvarmasti auta yhtään ketään. -sivu

• Anonyymi00047

Saamiseen pitäisi asennoitua kyllä jos on sillä puolen.

• Anonyymi00049

Panetukseen auttaa, mutta ei tunnepuoleen.

• Anonyymi00050

No niin mä vähän arvelinkin. Naiset vaan jää henkisesti koukkuun helpommin kuin miehet, jos harrastetaan ”pelkkää seksiä”.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

No niin mä vähän arvelinkin. Naiset vaan jää henkisesti koukkuun helpommin kuin miehet, jos harrastetaan ”pelkkää seksiä”.

Ei pidä paikkansa. Miehet palaavat aina, tai yrittävät, "rikospaikalle". Seksi on seksiä ja naiset jopa enemmän seksuaalisia, miehet saa luulla mitä haluavat..

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Miehet palaavat aina, tai yrittävät, "rikospaikalle". Seksi on seksiä ja naiset jopa enemmän seksuaalisia, miehet saa luulla mitä haluavat..

Riippuu kai tapauksesta. Kun kaikilla ihmisillä ei ole samanlaiset vaikutukset. Joku mätsää paremmin, ja joku ei.

• Anonyymi00054

Ajatteletko lainkaan ``laastaria?``

• Anonyymi00055

En ajattele. Ei ole mitään tekemistä mun tunnepuolen kanssa. Ajattelen vaan että auttaisko ylipääsemisessä. Taitaa olla ihan tuhoon tuomittu ajatus. Ei käy mun luontoon.

• Anonyymi00056

Ei sillä pilveen pääse. se on niin vähäistä se aineen vapautuminen sun verenkiertoon siitä buprenorfiini-laastarista, se on ihan bullshittia. Paljon parempi olisi kun saisi vaan kuukauden subut tabletteina kerralla aina mukaan niin kuin vanhaan hyvään aikaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      10
      3453
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1198
    Aihe