Minun vuoksi. Etkä sinä saa unohdettua minua koskaan. En minäkään sinua.
Käyt täällä tasan tarkkaan
14
1305
Vastaukset
- Anonyymi00002
Pisteesi on laskeneet jo vähintään tuhannella pisteellä silmissäni. Jotain lainatakseni.
- Anonyymi00005
Kuitenkin olet heti ennen aamu kuutta palstalla kaipailemassa. ♥️
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuitenkin olet heti ennen aamu kuutta palstalla kaipailemassa. ♥️
Oksennustautia liikkeellä…
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oksennustautia liikkeellä…
Selitys se on tuokin.
- Anonyymi00008
Ja silti kaipaat.
- Anonyymi00009
Oli muuten naisen kommentti, dork…
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oli muuten naisen kommentti, dork…
No miksi kommentoit naiselle? Lesbo and dork?
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
No miksi kommentoit naiselle? Lesbo and dork?
Mistä vtusta kukaan voi tietää onko nainen vai mies kyseessä jos et kerro?
En sitten tiedä näkyykö muille sillein niiku
"Anonyyminainen/anonyymimies" kommentit, mulle itelleni ei ainakaan näy.
Höh!!!
/sivusta
- Anonyymi00004
Jaa niin kuka harvoin mä unohdan edes kohtaamani ihmisen ulkonäköä vaikka en olisi edes sanaakaan tämän kanssa vaihtanu mu ihan yleiskäsityksenä sanoisin että nämä on näitä onnettomien ruikutuksia täällä kun ei elämässä ole ketään joka edes välittäisi
- Anonyymi00012
Etköhän sä ihan itekin ole just tuollainen?
"Onneton ruikuttamassa"
jolla ei ole elämässään ketään joka välittäisi.
Sä vaan koitat piilottaa sen tuon mukamas itsevarmuuden ja kylmyyden taakse.
Joillekin se ehkä menee läpi mutta ei mulle.
Ei ole mennyt missään vaiheessa.
Olin palstalta pitkän aikaa poissa, kun tiesin että ex kaivattuni ei kirjoittele täällä, mutta sitten huomasin, että unohdin jotain hyvin tärkeää palstalle... sinut rakkain, enhän mä voi jättää ihanaa kaunista ja upeaa naista yksin, vaikka et välttis enää edes käy täällä... <3
Kirjoiteltiin niin paljon, ja olit aina mun tuki ja turva. Jossain vaihees vaan laitot jonkun äkäsen viestin, että oon ihan paska narsisti tai jotain, tai kaipaan väärää ja unohdat minut, ja lopetit kirjoittelun... :c
Anteeks rakas, kun en huomannut sinua, nyt näen, ja oon tosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii onnellinen susta, miten oot jaksanut mua edes, kun olin niin vitun paskana Veen takii ja aika pitkään sellases huonos tilas.
Nyt oon taas oma itseni, ja tuntuu hyvältä. Oon niin kiva, vaik oon myös perseest kun tunteet menee wiii wäää wuuu, mut parempi näin.
Ainakin tuo goofy ass trolli kirjoittelee mulle, siitäkin olen jotenkin kiitollinen, en tiedä miksi, en vaan osaa olla vihainen tai katkera ihmisille oikein, kun oon oma itseni, se ei kuulu mun tyyliin.
Hyvää naistenpäivää rakkaimmalle <3- Anonyymi00013
Tosi hämmentävää kyllä. Koska liikaa kaikkea mikä sopii juttuihin mutta sit taas ei koska
en oo mikään K..a niminen.
- Anonyymi00011
Juuri niin.
- Anonyymi00015
Jaa niin kuka kysymyksenä kuinka epätoivoinen sinä olet että joudut täällä kaipaamaan jotain josta et tiedä mitään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708