On ollut sinä aikana kun olet tuntenut kaivattusi? Kuinka monta epäilet hänellä olleen? Kuinka kauan olette tunteneet? Tunnetko mustasukkaisuutta muista?
Kuinka monta s*ksikumppania sinulla
47
716
Vastaukset
Nolla, epäilen että hänellä on ollut 1-2 ehkä..
En ole mikään yleinen miesjakorasia, enkä oikein saisi seksistä mitään jos ei oo joku erityinen (hän esim)- Anonyymi00001
Monia
- Anonyymi00002
Itseasiassa kun mietin, nin eihän minulla ole ollut yhtäkään.
Hänen ei kuulu minulle, mutta tiedän, että on. So whhat. - Anonyymi00003
Minulla nolla, hänestä en tiedä.
- Anonyymi00004
Jos pelkästään tuntemisen perusteella pitää miettiä, niin 1. Koska olen tuntenut hänet puolet hänen elämästään. Mutta jos pitää ihastumisen jälkeen sanoa, niin 0.
Hänellä useita. En uskalla edes arvata kuinka paljon.
Mitä mustasukkaisuuteen tulee, niin olen ja en. Hän saa toki sinkkuna tehdä mitä haluaa. Mutta ei tämä ainakaan saa minun oloa tuntumaan siltä, että hän olisi pätkääkään minusta kiinnostunut. - Anonyymi00005
Ei ole mitään sellaista, en pelailijoita lähesty, kun se yleensä jatkuu.
- Anonyymi00007
Minulla kuusi. Hänellä varmasti ainakin saman verran, kun on sellainen, jolle seksi ja viina maistuu ja on kovin kauniskin.
- Anonyymi00008
Ei yhtään vaikka olen suhteessa,pa*kassa sellaisessa. Hänestä en tiedä eikä väliä koska en ole hänen elämässään.
- Anonyymi00009
Tietääkseni mä en ole harrastanu seksiä reiluun kolmeen vuoteen kaiketikkaan siitä voi halutessaan kysyä mun naapureilta ei ole yhtäkään naista käyny mun luona turha olettaa etteikö mulla olis naapureita jokka mun perään kahtoo sinänsä ei niin helppoa nää kun enemmistö naapureistani on ulkomaalaistaustaisia ja ovat tottuneet/oppineet että suomalaisten on heitä vaikea hyväksyä heillä kun on ihan yhtälailla ennako asenne suomalaisia kohtaan kun mitä suomalaisilla on heitä kohtaan
- Anonyymi00010
Ei yhtäkään. Hänestä en tiedä mutta jos on ollut enemmän kuin 0 niin ei kuuluta yhteen.
- Anonyymi00011
Yksi (aviopuoliso) on ollut tämän yhdeksän vuoden aikana, jona olen hänet tuntenut . Kun ihastuin, luulin, että hän olisi "kiltimpi" kuin mitä on, mutta asia olikin juuri päinvastoin. Hänellä siis varmasti lukuisia. Silti voi olla, että minulla on ollut määrällisesti enemmän se*siä, koska se* sielämäni on ollut tasaisen säännöllistä koko ajan.
En ole mustasukkainen luonne, mutta lukuisat irtosuhteet eivät ole hänessä mikään meriitti, päinvastoin.
Nainen- Anonyymi00013
En ymmärrä miten pystyt edes harrastamaan aviopuolison kanssa seksiä, kun kerran ajatukset on muualla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ymmärrä miten pystyt edes harrastamaan aviopuolison kanssa seksiä, kun kerran ajatukset on muualla.
Kaivattuni ainakin " elää elämänsä parasta aikaa" harrastaessaan irtosuhteita, joten en tunne tunnontuskia asiasta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voihan sitä miettiä vaikka kauppalistaa samalla
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voihan sitä miettiä vaikka kauppalistaa samalla
Tai sitten voi nauttia seksistä hänen kanssaan
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joillekin seksi on vain suoritus.
- Anonyymi00037
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joillekin seksi on vain suoritus.
Tai sitten hän rakastaa puolisoaan ja nauttii rakastelusta hänen kanssaan. Vaikka kirjoittelisi/ lukisi täällä. Montaakin voi ihminen rakastaa, eri tavoin vain.
- Anonyymi00012
Ei yhtään. Tuskinpa hänelläkään on ollut. Kumpikaan meistä ei ole sen tyyppinen, että noita pääsisi kertymään.
Ihastunut hän voi hyvin olla ollut, mutta tässä kyseltiin vain seksikumppaneita. Olemme tunteneet 18 vuotta, mutta ei ihan tuota koko aikaa sentään ole tarvinut kaipailla 😀. Ja ei, en ole mustasukkainen. - Anonyymi00014
Hän ja yks toinen. En ala veikkaalee.
- Anonyymi00016
Ei ole yhtään mulla. Hänellä varmaan kumppani ainakin.
- Anonyymi00017
Ihan yksin olen saanut seilata tässä elämässä viimeiset vuodet.
Ei ole edes ollut mitään mielenkiintoa koska minulle se tulee vasta sitten tunteiden jälkeen seuraavaksi, ei koskaan ennen.
Hän on myös sanonut ettei ole itsekään ollut pitkään aikaan mitä sekin nyt sitten tarkoittaa..
En sano etten koskaan jonkun kiinnostavan kanssa ole, mutta en myöskään sano että ihan heti kohta olisin!
En halua että kokemus jää laimeaksi tai tulee muuta pettymystä siihen liittyen, jos liian hätäisesti ryntään itse asiaan.
Joten tässä lataan itseäni ja odottelen ihan rauhassa onpahan sitten ilotulitusta kerrakseen 💥🎉🎊 - Anonyymi00019
Hei, hakeudu hoitoon jos mietit jatkuvasti asioita sillä alueella. Nämä asiat eivät kuulu kaikille eikä puolitutut sellaisia kysele. Myöskään kahdenvälisiä asioita ei täällä kysellä, eikä pariskunnatkaan kerro toisilleen kaikkea.
- Anonyymi00025
Kyllä se ap miettii ja kyselee jatkuvasti uutta matskua lapaseen vetoa varten. Se on sen pakkomielle ja elämäntehtävä, kun mielensä sairastaa 🤪
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä se ap miettii ja kyselee jatkuvasti uutta matskua lapaseen vetoa varten. Se on sen pakkomielle ja elämäntehtävä, kun mielensä sairastaa 🤪
Eikai r*nkkaamisessa mitään pahaa ole. Ei ainakaan vahingoita muita.
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
On sen verran sairas kommentti etten haluaisi tutustua tällaiseen ihmiseen.
- Anonyymi00048
Entä tuo yllä? Miten sairas, kohdistuu vieraaseen
- Anonyymi00020
Ei ketään. Haluan tuntea olevani sen naisen ikioma kullanmuru. Se ei ikinä onnistu jos muiden kanssa olisin. Mieheltä.
- Anonyymi00022
Kevään kiima herättää uinuvat naiset lentoon uuu u
- Anonyymi00027
Asioita mitä mun ei tarvi edes epäillä tiedän jos kysyn niin testaan pystyykö valehtelemaan päin naamaa osin syitä miksi en kysele ja jos nainen pystyy valehtelemaan ikänsä ei ole mitään mistä ei pystyis valehtelemaan
- Anonyymi00028
Naisilla on vähintään puolen vuoden välein joku uusi.
Sitten välipanot siihen välin.
Suomalaiset naiset ovat elukoita ja lutkia.
Tänäänkin julistavat miten nainen saa olla niin lutka kuin haluaa kuulemma.- Anonyymi00029
Kyllä on taas kummallisia oletuksia.
- Anonyymi00030
Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdalla. Seksin harrastamisesta aikaa 13 vuotta.
- Anonyymi00041
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdalla. Seksin harrastamisesta aikaa 13 vuotta.
Näin
- Anonyymi00043
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä on taas kummallisia oletuksia.
Kuule, et tiedä kuinka monta kertaa olen saanut kuulla että "ei kuulu mulle" ja toisaalta "ei se soutamalla kulu".
Tämä siis tapauksissa jossa muija on pelannut jonkun tyypin kanssa kaverina mutta kummastti mulkku on maistunut muualla. - Anonyymi00044
Anonyymi00030 kirjoitti:
Te olette jotain erikoistapauksissa,. suurin osa naisista on tuollaisia mitä kuvailin jos kyse sinkkuilusta.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kuule, et tiedä kuinka monta kertaa olen saanut kuulla että "ei kuulu mulle" ja toisaalta "ei se soutamalla kulu".
Tämä siis tapauksissa jossa muija on pelannut jonkun tyypin kanssa kaverina mutta kummastti mulkku on maistunut muualla.Se nyt taas on ihan sinun ongelmasi millaisessa seurassa liikut. Se, että valitset "huonoa seuraa" kertoo sinusta, ei naisista yleisesti.
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Te olette jotain erikoistapauksissa,. suurin osa naisista on tuollaisia mitä kuvailin jos kyse sinkkuilusta.
Sinä et ole ikinä tavannut duurinta osaa naisista, vaan vain hyvin pienen joukon naisista. Sinulla ei siis ole tuon taivaallista käsistystä suurimmasta osasta naisista. Kuvitelmasi perustuvat omaan hieman kietoutuneeseen naismakuusi.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Se nyt taas on ihan sinun ongelmasi millaisessa seurassa liikut. Se, että valitset "huonoa seuraa" kertoo sinusta, ei naisista yleisesti.
Tuohan noiden tyyppien ongelma on. Jostai. syystä noilla ei järki riitä tajuamaan sitä, että he eivät ole koskaan tutustuneet kuin pieneen promilelukemaan naisista ja ainoa yhdistävä tekijä siinä kuviossa on mies itse.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tuohan noiden tyyppien ongelma on. Jostai. syystä noilla ei järki riitä tajuamaan sitä, että he eivät ole koskaan tutustuneet kuin pieneen promilelukemaan naisista ja ainoa yhdistävä tekijä siinä kuviossa on mies itse.
Tämä on niin totta!
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tämä on niin totta!
Joo se on totta kun kyse on naisista.
Mutta jokainen suomalainen mies on vastuussa toisten miesten väkivallasta ja miten väkivaltainen suomi on naisille parisuhteissa.
Naisista ei saa yleistää koska kuulemma on miehellä ei voi olla kuin pieni naispiiri josta kokemukset ovat, mutta naisella joka on valinnut ihan itse miehensä parisuhteisiin tietää että miehet ovat väkivaltaisia ja hirveitä ihmisiä.
Samoin yksi aloite jotain miestä kohtaan ja nainen luovuttaa koska tuli niin paha olo.
Elukoita ja lutikoita, odotukset aikuisena naisena olemisesta, mutta kyvyt ja vastuunkanto kuin teinitytöllä = suominaiset
TEKOPYHÄÄ, EPÄLOOGISTA HEVONKUNTTUSONTAA
- Anonyymi00031
Tunnen mustasukkaisuutta. Se on tosi vaikeaa. Tein itselleni säännön, että kun nousee se tunne, että tekee mieli ollä vähän hurlumhei, että silloin pitää olla erityisen tarkka ja kiltti, mutta mustasukkaisuus in tosi hankala juttu. Eikös se raamatussakin lue jotenkin, että "kuka mustasukkaisuuden torjuisi". Eli jos sanon, että harjoittelen vielä, niin en tiedä eteneekö siinä asiassa ikinä.
- Anonyymi00033
Olemme tunteneet 18 v. Itselläni on ollut 8. En tunne mustasukkaisuutta. Hän ehti olemaan avioliitossakin, mutta ei kestänyt liitto.
🖤 - Anonyymi00034
En hiihdä.
- Anonyymi00038
On paljon.....
- Anonyymi00039
Sen käsityksen minäkin olen saanut!
- Anonyymi00040
Kuinka välimatka vaikuttaa ....?
- Anonyymi00042
Kyllä se vaikeaksi menee
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989