Naistenpäivää

Mummunen

Suomessa 1914 alkaen. Iloista naisten päivää jokaiselle!

"Hyvää kansainvälistä naistenpäivää kaikille upeille naisille! Teette maailmasta valoisamman, vahvemman ja kauniimman paikan joka päivä. Loistakaa ja nauttikaa päivästänne!"
"Hyvää naistenpäivää! Olkoon päivänne täynnä arvostusta, iloa ja tasa-arvon juhlaa. Jatketaan yhdessä maailman muuttamista paremmaksi."
"Hyvää naistenpäivää kaikille supernaisille ympäri maailman! 💐✨ #naistenpäivä"
Naisten päivä - on varattu naisten saavutusten juhlistamiseen, naisten historian muistamiseen ja niihin haasteisiin paneutumiseen, joita naiset kohtaavat sukupuolensa vuoksi.
#OnihanaaollaNainen!

13

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kiitos samoin!

    • Anonyymi00002

      Kiitos. Hyvää naistenpäivää kaikille naisille! 💐🍰☕

      • Anonyymi00011

        Juhlitaan koko viikko samantien.


    • Anonyymi00003

      Ylistetään naisten harjoittamaa henkistä väkivaltaa. Hienoa, että poliisi juoksee naisten tekemien perättömien ilmiantojen erässä ja syyllinen on aina valkoinen heteromies. Aika hiljaista oli marraskuun miestenpäivänä.

      • Anonyymi00005

        Jos on hiljaista miesten päivänä, se ei suinkaan ole naisten vika vaan miesten itsensä.

        Henkinen väkivalta ei ole sukupuolesta kiinni vaan se on aina väärin, niin kuin kaikenlainen väkivalta.


    • Anonyymi00004

      Voimaruno naisille

      Seison yksin
      korkealla mäellä
      katson kaukaisuuteen
      näen joutsenten lähestyvän
      kuulen laulun
      kaukaa taivaanrannasta

      Olen hiljaa
      suljen silmäni
      linnut kaartavat lähemmäksi
      tunnen miten ne laskeutuvat eteeni
      kaikkialle ympärilleni
      niillä on viesti

      Olen saavuttanut määränpääni
      tämä on minun paikkani
      valkoisten joutsenten sulkien
      hipaistessa kasvojani
      olen onnellinen
      olen täydellinen

      Joutsenet nousevat siivilleen
      kuulen niiden laulavan ylistyslaulua
      pienelle rohkealle naiselle

      Sari Lehtimäki runotalo.fi

      • Tuo siis minun postaamani. Kirjautuminen unohtui.


      • Siili25 kirjoitti:

        Tuo siis minun postaamani. Kirjautuminen unohtui.

        Kiitos postauksestasi, mukavaa naistenpäivää !


    • Anonyymi00006

      Ajankohtainen toive, et kaikki uskonnollisessa alistamiskulttuurissa (mm. Iran, Saudi-A.) elävät miljoonat naiset saisivat vapauden.
      Toivoa on aina!

      • Anonyymi00007

        Periaatteessa "toivoa on aina", mutta heillä ei kyllä ole. Kuinka monta sukupolvea eteenpäin pitää mennä, että ei enää olisi seniileitä setiä heitä johtamassa ja alistamassa. Ahdistava ajatus on heidän osansa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Periaatteessa "toivoa on aina", mutta heillä ei kyllä ole. Kuinka monta sukupolvea eteenpäin pitää mennä, että ei enää olisi seniileitä setiä heitä johtamassa ja alistamassa. Ahdistava ajatus on heidän osansa.

        Ei ne sedät ole seniilejä, vaan uskonnolla pilattuja, kiihkouskovaisuudella.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei ne sedät ole seniilejä, vaan uskonnolla pilattuja, kiihkouskovaisuudella.

        Pilattuja ne ovat olleet koko ikänsä, nyt ovat jo niin vanhoja, että myös seniilejä. Ja sen sorttisia setiä on tällä hetkellä liikaa valtioitten johtopalleilla. Miksi kukaan ei pudota niitä sinne, minne ne kuuluvat?


    • Anonyymi00010

      Vapaaksi Iranin naiset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe