Suomessa 1914 alkaen. Iloista naisten päivää jokaiselle!
"Hyvää kansainvälistä naistenpäivää kaikille upeille naisille! Teette maailmasta valoisamman, vahvemman ja kauniimman paikan joka päivä. Loistakaa ja nauttikaa päivästänne!"
"Hyvää naistenpäivää! Olkoon päivänne täynnä arvostusta, iloa ja tasa-arvon juhlaa. Jatketaan yhdessä maailman muuttamista paremmaksi."
"Hyvää naistenpäivää kaikille supernaisille ympäri maailman! 💐✨ #naistenpäivä"
Naisten päivä - on varattu naisten saavutusten juhlistamiseen, naisten historian muistamiseen ja niihin haasteisiin paneutumiseen, joita naiset kohtaavat sukupuolensa vuoksi.
#OnihanaaollaNainen!
Naistenpäivää
13
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos samoin!
- Anonyymi00002
Kiitos. Hyvää naistenpäivää kaikille naisille! 💐🍰☕
- Anonyymi00011
Juhlitaan koko viikko samantien.
- Anonyymi00003
Ylistetään naisten harjoittamaa henkistä väkivaltaa. Hienoa, että poliisi juoksee naisten tekemien perättömien ilmiantojen erässä ja syyllinen on aina valkoinen heteromies. Aika hiljaista oli marraskuun miestenpäivänä.
- Anonyymi00005
Jos on hiljaista miesten päivänä, se ei suinkaan ole naisten vika vaan miesten itsensä.
Henkinen väkivalta ei ole sukupuolesta kiinni vaan se on aina väärin, niin kuin kaikenlainen väkivalta.
- Anonyymi00004
Voimaruno naisille
Seison yksin
korkealla mäellä
katson kaukaisuuteen
näen joutsenten lähestyvän
kuulen laulun
kaukaa taivaanrannasta
Olen hiljaa
suljen silmäni
linnut kaartavat lähemmäksi
tunnen miten ne laskeutuvat eteeni
kaikkialle ympärilleni
niillä on viesti
Olen saavuttanut määränpääni
tämä on minun paikkani
valkoisten joutsenten sulkien
hipaistessa kasvojani
olen onnellinen
olen täydellinen
Joutsenet nousevat siivilleen
kuulen niiden laulavan ylistyslaulua
pienelle rohkealle naiselle
Sari Lehtimäki runotalo.fiSiili25 kirjoitti:
Tuo siis minun postaamani. Kirjautuminen unohtui.
Kiitos postauksestasi, mukavaa naistenpäivää !
- Anonyymi00006
Ajankohtainen toive, et kaikki uskonnollisessa alistamiskulttuurissa (mm. Iran, Saudi-A.) elävät miljoonat naiset saisivat vapauden.
Toivoa on aina!- Anonyymi00007
Periaatteessa "toivoa on aina", mutta heillä ei kyllä ole. Kuinka monta sukupolvea eteenpäin pitää mennä, että ei enää olisi seniileitä setiä heitä johtamassa ja alistamassa. Ahdistava ajatus on heidän osansa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Periaatteessa "toivoa on aina", mutta heillä ei kyllä ole. Kuinka monta sukupolvea eteenpäin pitää mennä, että ei enää olisi seniileitä setiä heitä johtamassa ja alistamassa. Ahdistava ajatus on heidän osansa.
Ei ne sedät ole seniilejä, vaan uskonnolla pilattuja, kiihkouskovaisuudella.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ne sedät ole seniilejä, vaan uskonnolla pilattuja, kiihkouskovaisuudella.
Pilattuja ne ovat olleet koko ikänsä, nyt ovat jo niin vanhoja, että myös seniilejä. Ja sen sorttisia setiä on tällä hetkellä liikaa valtioitten johtopalleilla. Miksi kukaan ei pudota niitä sinne, minne ne kuuluvat?
- Anonyymi00010
Vapaaksi Iranin naiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi313575Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593037Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs532970100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks342149Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522109Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601952- 451829
- 491637