Olen iloinen ja onnellinen siitä että saan olla nainen. Olen onnellinen siitä, että on miehiä joita olen saanut rakastaa. Olen onnellinen miesten ja naisten välisestä jännitteestä ja selkeistä sukupuolirooleista.
Olen onnellinen tyttö, sisko, äiti, mummu, ystävä, työkaveri. Olen onnellinen naisena. Olen onnellinen naiseudestani.
Toivon, että säkin olet onnellinen siinä sukupuolessa jossa olet,
sukupuoletonkaan ei voi olla, vai voiko ?
Naiseus - Miehisyys
2
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet hieno ja oikea nainen, ole ylpeä naiseudestasi. <3
- Anonyymi00002
Olen onnellinen ja iloinen naisena. Onhan siinä omat ikävät puolensa, mutta miesten touhujan on katsellut, niin ei vaikuta olevan hääviä tuo miehen elo. Sukupuolirooleja en kuitenkaan kaipaa lainkaan. Valtaosaltaan täysin keinotekoista ja luonnon vastaista hölinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074179Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762