Mitä kaikkea jää maan päälle tempauksessa?

Anonyymi-ap

Tekonivelet, tekosydän, lävistykset, tatuoinnit, tekohampaat, silmälasit,...

Miten käy mahassa olevan ruoan ja bakteerien. Nousevatko ylös?

50

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi00002

        Miksi et vastannut kysymyksiin?


      • Anonyymi00007

        Uskallatko vastata kysymyksiin.
        Kideradiosta voit johtaa sähköä älypuhelimen laturiin.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miksi et vastannut kysymyksiin?

        15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. >> Jakeen lisätiedot
        15:53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
        15:54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu". Tuo on 1.Korinttolaiskirjeestä.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. >> Jakeen lisätiedot
        15:53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
        15:54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu". Tuo on 1.Korinttolaiskirjeestä.

        Puhun nyt kideradiosta, yms kun mitään elämää ei yleensä saa puhutuksi.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Puhun nyt kideradiosta, yms kun mitään elämää ei yleensä saa puhutuksi.

        Tarkoitan sitä että mussutat sähköautojen hautausmaasta, näyistä joistain nälänhädistä ollen petetty protestanttisen opetuksen kautta joka korostaa pakanoiden omia perinnäisiä käsityksiä ja harhaluuloja.
        Mitenkään loukkaamatta sinua


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. >> Jakeen lisätiedot
        15:53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
        15:54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu". Tuo on 1.Korinttolaiskirjeestä.

        Ei tuo vastaa kysymyksiin.


      • Anonyymi00015

        Sinulla on lupa salakuunnella seinämikrofonin tai tarkkuusmikrofonin kanssa kerrostalossa.
        Mutta ei antaa tallenteita eteenpäin tai luovuttaa muille kuultavaksi, se on rikos.
        On rikollista pitää salakameroita ja ääntä ja kuvaa tallentavia laitteita seurakunnan rakennuksessa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sinulla on lupa salakuunnella seinämikrofonin tai tarkkuusmikrofonin kanssa kerrostalossa.
        Mutta ei antaa tallenteita eteenpäin tai luovuttaa muille kuultavaksi, se on rikos.
        On rikollista pitää salakameroita ja ääntä ja kuvaa tallentavia laitteita seurakunnan rakennuksessa.

        Jos ei seurakunta siihen ole vartavasten suostunut. Ei niitä sinne voi asentaa.


    • Anonyymi00001

      Sitten ei pidä mennä sanomaan Paavalia valehtelijaksi eikä varsinkaan murhamieheksi jos haluaa että itselle käy hyvin.

      • Anonyymi00008

        Paavalikin odotti ylöstempausta mutta kuolema tuli ensin.


    • Anonyymi00003

      Jäävätkö rusketus ja rusketusraidat ihoon? Jääkö iho kalpeaksi vai tummuuko albiino? Pysyykö ihonväri ennallaan.

      Jääkö kynsilakka, hiuskiinne ja korut maan päälle?

      • Anonyymi00040

        Temmatut muuttuvat silmänräpäyksessä, tuleviin olosuhteisiin sopiviksi täydellisiksi ruumiillisiksi, henki sielunsa säilyttäen. Tästä maailmasta oleva jää tänne.


    • Anonyymi00004

      Jos on liian suuret jatsarit jalassa, ne voi jäädä.

    • Anonyymi00005

      Ei ole tempausta, lopeta.
      Kuinka pitkälle pystyt menemään pohjoiseen?
      Tai etelään?
      Ydinpommeja ei ole olemassa, ne ovat huijaus eikä oikeaa luulemaasi, ydinasetta ole olemassa.
      Kolmas temppeli on uuden liiton temppeli.

      • Anonyymi00010

        Onko Mauno tietoinen että pohjoisessa on mammutteja?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Onko Mauno tietoinen että pohjoisessa on mammutteja?

        Mitään kanssakäymistä on melkein mahdotonta harrastaa ja kun sitä edes yrittää on jo toinen muualla tai peräti sulkemassa korviaan


    • Anonyymi00006

      Uskovainen höpisee dementoituneena vielä vanhainkodissakin hoitajille tempauksesta.

    • Anonyymi00017

      Saako kalju tuuheat hiukset? Paraneeko ihottuma?

      Nouseeko leikattu esinahka ylös pilviin?

      Mitä Jeesuksen esinahalle tapahtui?

      Amputoitu jalka kasvaa takaisin; entä esinahka?

      • Anonyymi00019

        Tässä on nähtävissä mihin kiihkouskovaisuus johtaa.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Tässä on nähtävissä mihin kiihkouskovaisuus johtaa.

        Mitä tarkoitat? Olen ateisti.


    • Anonyymi00020

      Aivan varmin homma on tehdä Paavalista valehtelija, että höpisi omiaan tempauksesta, niin ei tarvitse asialla itseään vaivata.

      Herjaa vain Paavalia, niin asia on sillä hoidettu.

    • Anonyymi00022

      Onko linjoilla joku jota on tempaistu, ehkä liian kovaa?

    • Anonyymi00023

      Tekohampaat, hammasten paikat, kaikki proteesit.

    • Anonyymi00024

      Leikkausarvet ja ruhjeet yms. katoavat. Sydämen tahdistin, keinotekoinen aortan läppä,...

    • Anonyymi00025

      Sairaalloisen lihavat muuttuvat normaalipainoisiksi ja laihat niin ikään. Kääpiöt ja jättiläiset muuttuvat normaalipituiseksi.

      Kehitysvammainen ja Down-lapsi muuttuvat terveiksi.

    • Anonyymi00026

      Vähän täytyy olla haku päällä jumalan taivaaseen jos meinaa päästä tempauslistalle.

      Ei sinne himoksen parinvaihtoporukkaa huolita.

      Ne kuului karvajalan etupiiriin!

    • Anonyymi00027

      Kaikki pikkulapset kyllä temmataan vaikka olis justiinsa lapiolla testattu kaverin pipoa!

      Viidakosta poppamiehen poika kyllä temmataan vaikka ei ole vesikäsitelty eikä katkismusta tutkittu.

    • Anonyymi00028

      Sikiöt ja vauvat heräävät aikuisina. Heillä ei ole aavistustakaan siitä keitä he ovat muistojen ja opittujen asioiden puuttuessa.

    • Anonyymi00029

      Tamponi ja terveyssiteet. Laastarit. Silmälasit ja kuulokojeet.

      • Anonyymi00038

        >>>Tamponi ja terveyssiteet. Laastarit. Silmälasit ja kuulokojeet.<<<

        Ne haihtuvat Jumalan Sanalla takaisin olemattomaksi.

        Mvh J - K


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        >>>Tamponi ja terveyssiteet. Laastarit. Silmälasit ja kuulokojeet.<<<

        Ne haihtuvat Jumalan Sanalla takaisin olemattomaksi.

        Mvh J - K

        Eivät ne ole olleet olemattomia. Ne on tehty materiasta. Materiaa on ollut alusta asti.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Eivät ne ole olleet olemattomia. Ne on tehty materiasta. Materiaa on ollut alusta asti.

        Jumala on Sanalla kutsunut esiin materian.
        Samalla Sanalla Hän voi myös haihduttaa
        olemassa olevan materian olemattomaksi.

        >>>Materiaa on ollut alusta asti.<<<

        Tiedätkö mikä on alku?
        Raamattu kertoo, että Jeesus on alku.
        Hänessä ja Hänestä on siis kaikki olemassa
        oleva materia.

        Mvh J - K


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Jumala on Sanalla kutsunut esiin materian.
        Samalla Sanalla Hän voi myös haihduttaa
        olemassa olevan materian olemattomaksi.

        >>>Materiaa on ollut alusta asti.<<<

        Tiedätkö mikä on alku?
        Raamattu kertoo, että Jeesus on alku.
        Hänessä ja Hänestä on siis kaikki olemassa
        oleva materia.

        Mvh J - K

        Alku on kosminen inflaatio ja big bang.


    • Anonyymi00030

      Tempauksessa eli ylösnousussa on mukana vain kehittyneet sielut, joiden fyysinen keho kestää korkeataajuiset energiat. Ylösnousu on fyysinen. Heitä on vähän. Loput tuhoutuu fyysisesti, sielu jatkaa jossain muualla. Uskonnot ovat negatiivisten voimien hallussa, joten kukaan uskovainen ei ole ylösnousussa mukana. Pitäiskö uskovainen palkita positiivisella ylösnousulla siitä, että on liitossa uskontonsa kautta negatiivisten kanssa?

    • Anonyymi00031

      ainakin kaikki omat muistikuvat, muutenhan ei olisi järkeä, muistin nollaus.

      • Anonyymi00032

        Mitä vauva ja seniili dementoitunut vanhus muistavat?

        Kuka on se, joka pelastuu, kun vauvan persoonallisuus ei ole kehittynyt?


    • Anonyymi00033

      Tänne ei jää uskovasta mitään. Jumala, uskovan ylöstempauksessa, muuttaa luomissanallaan uskovan kehossa olevat siihen kuulumattomat tavarat kuten keinonivelet, naulat, tekohampaat ja muut kehoon ihmisen lisäämät tavarat olemattomaksi.

      Hän on Sanallaan kutsunut esiin olemattomat. Hän samalla Sanalla haihduttaa olevan materian takaisin olemattomaksi. Tänne ei jää uskovan vaatteitakaan eikä edes silmälasejakaan. Jumala ei jätä tänne ihmisten pällisteltäväksi uskovastaan yhtään mitään. Sen verran Jumala kunnioittaa uskovia.

      Ehkä älypuhelin jää mutta se ei kuulukaan kehoon.

      Mvh J - K

      • Anonyymi00034

        Mistä tämän tiedät?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Mistä tämän tiedät?

        Mistä tiedät, että isäsi tai äitisi tai sisaresi tai veljesi
        tekee jotakin ja jättää varmasti tekemättä jonkun
        muun asian? Niin mistä ihmeestä sinä sen voisit
        tietää?

        Mvh J - K


      • Anonyymi00043

        Mielikuvitusolennot, kuten vaikkapa Raamatussa mainittu "Jahve", voivat toki tehdä mielikuvitustarinoissa aivan mitä vain, mutta vain ja ainoastaan niissä.
        Oliko tämä sinulle yllättävä tieto?


    • Anonyymi00035

      Matt.22:28-30 Kenenkä emännän näistä seitsemästä hänen ylösnousemisessa oleman? Sillä kaikki ovat häntä pitäneet. Niin Jesus vastaten sanoi heille: te eksytte ja ette tiedä Raamatuista, eikä Jumalan voimaa. Sillä ylösnousemisessa ei naida eikä huolla, mutta he ovat niinkuin Jumalan enkelit taivaassa. Biblia (1776) +

    • Anonyymi00036

      Tempaajat kiinnittävät huomion siihen, mutta eivät ota huomioon omaa sieluaan.
      He etsivät Raamatusta, milloin tempaus tapahtuu, mutta tämä on harhautus.

      Raamatun tehtävä on saada Jeesus sydämeen; ellei tämä tapahdu, ei tempaustakaan tapahdu.

      • Anonyymi00042

        Mites-mites, kun se muudan Raamatussa Jeesukseksi mainittuhan vakuutti tulevansa takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa, niin onko miestä sen koomin näkynyt?
        Ostaisitko sinä tuollaiselta helppo-heikiltä käytetyn auton?


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Mites-mites, kun se muudan Raamatussa Jeesukseksi mainittuhan vakuutti tulevansa takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa, niin onko miestä sen koomin näkynyt?
        Ostaisitko sinä tuollaiselta helppo-heikiltä käytetyn auton?

        Jeesus tulee Kristus valona., mikä tarkoittaa sitä, että ihmisen sisällä oleva valo alkaa värähdellä. Ja koska kirkas valkoinen valo pitää sisällään kaikki valon aallonpituudet, niin ihmisen sisäiset valot alkaa välkkyä ja ne ottaa kvanttihypyn. Kristukseen uskovat siirtyvät ikuiseen valoon, joka ei ole mikään päivänvalo, vaan taivaallinen kirkastettujen sielujen koti.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Jeesus tulee Kristus valona., mikä tarkoittaa sitä, että ihmisen sisällä oleva valo alkaa värähdellä. Ja koska kirkas valkoinen valo pitää sisällään kaikki valon aallonpituudet, niin ihmisen sisäiset valot alkaa välkkyä ja ne ottaa kvanttihypyn. Kristukseen uskovat siirtyvät ikuiseen valoon, joka ei ole mikään päivänvalo, vaan taivaallinen kirkastettujen sielujen koti.

        Jeesus tulee !
        huolehdi siis että sinun lappusi palaa, sielu on vastaanottamassa Jeesusta Pyhyyttä.
        Puhdista sielusi että Jeesus voi siellä asua!


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Jeesus tulee !
        huolehdi siis että sinun lappusi palaa, sielu on vastaanottamassa Jeesusta Pyhyyttä.
        Puhdista sielusi että Jeesus voi siellä asua!

        lappusi palaa, tarkoitan lamppusi valo valaisee tiesi


    • Anonyymi00046

      Miten käy tuhkatuille. Kysyn vakavissani. Kun haudatut nousevat ylös. Mauno

      • Anonyymi00047

        Ortodoksit sanovat että tuhkaus ei estä ylösnousemusta.


    • Anonyymi00048

      Jumala on tallentanut kaikki sielut, emergenssi ilmiö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe