En kestä tätä

Anonyymi-ap

elämää. Tämä on jotenkin ihan hirveetä. Koko ajan rakenteet murenevat ympäriltä ja ihmiset voivat huonosti. Ei ole läheisiä, joille voisi itkeä.

33

1009

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi voi. Eikö miljoonien palstaprsees auttanukka ongelmissas.

• Anonyymi00005

Sieltähän se on propellillas koko ajan tuullukki.

• Anonyymi00006

Sinä sitä jaksat olla ilkeä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinä sitä jaksat olla ilkeä.

Ja sinä ja toi ap jaksatte vedellä välistä ja poistella toisten kirjotukset.

• Anonyymi00021

Jep. Otat sitte toisten hempeet kirjotukset kaivatulles vaan kiusantekona sua kohtaan. Näköjää. ;)

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jep. Otat sitte toisten hempeet kirjotukset kaivatulles vaan kiusantekona sua kohtaan. Näköjää. ;)

Miten joku ottaakaan puheeksi tuon asian josta on aikaa jo muutama vuosi. Ei voi ymmärtää.

• Anonyymi00003

En minäkään kerro mistään kenellekään - paitsi terapeutille. Olisko sun mahdollista päästä Kelan tukemaan terapiaan

• Anonyymi00004

En usko. Kyllä tästä jotenkin selviän....Yritän ainakin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olisihan se ny todella hirveetä, ku ihan terveydenhoidon oikeet ammattilaiset näkis miten sairas olet. Kulissis romahtais nopeemmin ku uskallat ees arvata. ;)

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olisihan se ny todella hirveetä, ku ihan terveydenhoidon oikeet ammattilaiset näkis miten sairas olet. Kulissis romahtais nopeemmin ku uskallat ees arvata. ;)

Katso itse peiliin. Olet kuin koira luussa kiinni, kiusaat ihmisiä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Katso itse peiliin. Olet kuin koira luussa kiinni, kiusaat ihmisiä.

Päivän Naurut! :D

• Anonyymi00027
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ainakin terveyskeskuksen kautta on 100% varmaa että pääset juttelemaan ja purkamaan mieltä psyk.hoitajalle!
        Joka paikassa ei tarvitse edes käydä normi tk lekurin kautta, vaan voi varata suoraan ajan tuollaiselle.

Ihan kokemuksella sanottava että ei ole hyvä edes lähteä purkamaan kaikkea läheiselle.
        Vaikka se auttaakin sitä purkajaa,
        niin ikävä kyllä se kuormittaa sitä läheistä.
        Joskus liikaakin, vaikkei se läheinen sitä sanoisi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Toinen mitä voin suositella on vertaistuki jutut. Netistä löytyy paljon paikkoja jotka tukevat
        ja kuuntelevat kun tarvii.

• Anonyymi00009

Näyttää osa vastaajista voivan vielä huonommin, kuin sinä. Tsemppiä.

• Anonyymi00012

Huomaan sen.

• Anonyymi00030

Ja mikä pahinta, ne ei edes itse huomaa voivansa huonosti.
        Sivustakin tsempit.

• Anonyymi00010

Toivottavasti löydät jonkun kuulevan korvan. Aika paljon on yksinäisyyttä, ihan parisuhteissakin.

• Anonyymi00011

On ja eritoten avioliitoissa. Toisekseen jatkuvasti ei tarvi olla, kuin paita ja peppu. Jos suhteet ei onnistu, silloin ei onnistu. Kannattaa huolehtia jokaisen omista liitoistaan, koska liitot välillä natisevat liitoksistaan.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00011 kirjoitti:

On ja eritoten avioliitoissa. Toisekseen jatkuvasti ei tarvi olla, kuin paita ja peppu. Jos suhteet ei onnistu, silloin ei onnistu. Kannattaa huolehtia jokaisen omista liitoistaan, koska liitot välillä natisevat liitoksistaan.

Siksi en enää parisuhdetta enää haluakaan kenenkään kanssa. Ei kiinnosta olla kenenkään olkapää jatkuvasti ja saa elää juuri niin kuin itse haluaa!

• Anonyymi00013

Muista että et ole Sinä joka murenet vaan valheet ja muut ympärilläsi voivat murentua, psyykkaa: Sinä Et.

• Anonyymi00014

Kenelle nyt kuvittelet puhuvasi.
        Ei ole hän. Hänellä on ystäviä ja tuttavia, perhe ja puoliso
        ja on iloinen ja seurallinen.

• Anonyymi00015

Ai että ihan Et. Ei mee ainaka mun jakeluun miks narskujapsykojamitäliemtongelmaisia pitäis yrittää "ymmärtää", silitellä päähän ja viel kannustaa jatkamaan em. tekosiaan, uhreista välittämättä. Ja jopa yhteiskunnan laskuun. Ei heru sympatiaa, ei. -sivu

• Anonyymi00016

Läheisiä kuollut, yksi läheinen vakavasti sairas. Mutta niin Jeesuskin sanoi, ettei yhdelle ihmiselle anneta enempää taakkaa kuin jaksaa kantaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ai että ihan Et. Ei mee ainaka mun jakeluun miks narskujapsykojamitäliemtongelmaisia pitäis yrittää "ymmärtää", silitellä päähän ja viel kannustaa jatkamaan em. tekosiaan, uhreista välittämättä. Ja jopa yhteiskunnan laskuun. Ei heru sympatiaa, ei. -sivu

Outoa kirjoitusta sinulta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Omituista tekstiä sinulta tulee. Ei voi muuta sanoa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Outoa kirjoitusta sinulta.

Ei ollenkaan. Ihan normisettiä pöpilöissä. Kuulemma.

• Anonyymi00029

Yritän olla murentumatta. Kyllä tämä tästä. Ap.

• Anonyymi00023

Oletko Eemil Kärkkäisen puolihullu sisko Eerika Kärkkäinen?

• Anonyymi00025

Mitä ihmettä harhailet? En voi käsittää tätä palstaa. Täällä kuvitellaan ihan mitä vaan. Ap.

• Anonyymi00031

Omapa on vikasi, kun et osaa tutustua keneenkään. Siitä on minulla vuosien kokemus ja siitä jäi sellainen jälki, että täysin mahdotonta olla missään tekemisissä!

• Anonyymi00034

Tiedän, perhe on paskin. Teeskentelyä ja epävakautta. Tiedostin että vain itseeni ja muutamaan ystävään voin luottaa. Rakennettava itselle hyvä elämä ja luovuttava rikkinäisestä perheestä henkisessä mielessä.😏 He ei muutu, mutta minä voin muuttua ja saada muita, terveempiä ihmisiä läheisikseni.

• Anonyymi00036

Mäkin itken.

• Anonyymi00037

Rakenteet murenee siksi että meillä on kaksisataa neroa eduskannassa mitä on sarkasmi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27