Luottamaan siihen että olisit hyvä minulle jos olisimme yhdessä. Ehkä hetken aikaa voisit olla hyvä mutta mitä sitten kun tulisi arki. Rakastsitko ja olisit hyvä?
Harmi etten pysty
30
1263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Arkeentuminenhan on kiva. Sittenhän sitä on jo tottunut symbioosiin rakkaansa kanssa. Jos joku kyllästyy arkeen, ei ole ollut oikealla tahdolla alunperinkään asialla, vaan hakenut vaan suuria tunteita. Tunnenarkkareitakin on.
- Anonyymi00002
Etkö nähnyt sitä silmistäni? Meidän rakkaus on suurempaa ja se kasvaa vain! Jos satuttaisin sinua, satuttaisin itseäni ja ollaan erossa ollessamme satuttaneet molemmat toisiamme, ja pyydän sitä vielä anteeksi sinulta.
- Anonyymi00003
Silti pelkään
- Anonyymi00005
Mietitkö koskaan omaa toimintaasi? Siskosi mies oli outo ja siskosi oli outo ja äitisi haukuit pystyyn. Minua kutsuit toisella nimellä. Ei sitä jaksanut enää.
- Anonyymi00006
Jos olet samanlainen
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos olet samanlainen
Ei meissä ole mitään samaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei meissä ole mitään samaa.
En halua joutua kokemaan mitään vastaavaa. Siksi pelkään
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En halua joutua kokemaan mitään vastaavaa. Siksi pelkään
Et ole mulle mitään. En tule sua hoitamaan. Et ole mun vastuulla.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä hittoa puhut.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä hittoa puhut.
Hyh
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä ainakin hoitaisin kumppaniani tarvittaessa.
- Anonyymi00012
Vastauksen saa vain tutustumalla. Siksi kannattaakin aloittaa kaveripohjalta. 😊
- Anonyymi00014
No onko nämä kaverillisia?
- Anonyymi00015
Jos tuollaisia pitää miettiä, ehkä väärä henkilö kyseessä.
- Anonyymi00018
Ihan samaa ajattelin. Se arkihan siinä suhteessa on se pääasia.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan samaa ajattelin. Se arkihan siinä suhteessa on se pääasia.
Arki pääasia?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Arki pääasia?
Tietenkin se on. Jos/kun olet jonkun kanssa 50 vuotta parisuhteessa, niin kyllä siinä on arkea ihan hlvetin paljon enemmän kuin ei-arkea.
- Anonyymi00016
Yhdellekään naiselle ei ole riittänyt minun arkiminä joten vastaus tuohon on varmaan sitten ei.
Jostain syystä naisten arkiminäkin on hirvittävän tylsä, joten en minäkään jaksaisi enää nykyään katsella ja keksikä sekä välittää kun toinen on vain ns. omalla asialla suhteessa. - Anonyymi00017
Harmi että näin....
Olisin paras sinulle ikinä, aina, ja ikuisesti, olet elämänkumppanini <3.
- Anonyymi00019
Nimenomaan ajattelin arkemme olevan hyvää. Olemme sopivan omituisia, mutta vakaita ja sopeutuvia. Uskon, että kiintyisimme toisiimme. Toistemme seurassa on helppo ja hyvä olla. On järkevää pelätä epäonnistumista.
Minähän jo pilasin kaiken. - Anonyymi00022UUSI
On näitä muita töitä...
- Anonyymi00023UUSI
Kun on vanha pitää valita
- Anonyymi00024UUSI
Se olis kyllä toisin päin anteeksi vaan
- Anonyymi00025UUSI
No se on sun häpeäsi elämäsi on pelkästään tämä palsta ja sen olet näköinenkin! Olen jo nuoresta pitäen tiennyt mitä tahdon ja pysyn siinä vieläkin! Kunnon miehet ei näillä saiteilla käy! Vaan pienim*naset miehet jotka on jääneet jollakin lailla rotunaisten tallottaviksi ja sitten ulisevat täällä! Hah
- Anonyymi00026UUSI
Ei vttu :-D
- Anonyymi00027UUSI
Rakastaisin sinua arkena ja sunnuntaina mun söpöhöppänä.
- Anonyymi00028UUSI
Tai siis olen tehnyt niin koko ajan. Vaikka olet välillä höpö. Kukaan ei satuttaisi sinua tai olisi sinulle ilkimys.
- Anonyymi00029UUSI
Lupauksia joita ei voi luvata kukaan kuinka esimerkiksi itse kestät arkea korkeintaa voi luvata yrittää parhaansa silloin kun on kyse muustakin kuin vain itsestä
- Anonyymi00030UUSI
Lopputulosta ei voi silti luvata varmaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458