Mies, kertoisitko miltä se sinusta tuntui?
Kun me halattiin...
En osaa selittää sitä järkevästi. Mutta sinun halauksessa minulla oli niin hyvä ja turvallinen olla. Ja minusta tuntui, kun olisin menettänyt tajuntani. Kaikki oli mustaa. Ihan niinkuin olisin ollut kanssasi yhtä. Olin kanssasi ja se oli ihanaa, mutta samalla olin jossain ihan muualla? Pois omasta kehosta. Tai jotakin, en osaa selittää sitä. En halunnut sen päättyvän ikinä.
Ikävä sitä tunnetta
10
303
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Se oli hyvä haki, mutta siinä oli tiedätkö aivan hirveästi yksinäisyyttä ja kaipausta takana, olin aivan hirveän yksin. Mutta sen halin kyllä muistan.
- Anonyymi00002UUSI
Upeasti kuvattu kaunis halaushetki, näin se parhaimmillaan sujuu, kuin pimeydessä vaeltaisi ja kädet olisi täynnä kultaa. Keho jää silloin yksin ja sielu vaeltaa sormia kuljettaen, herätessä on autio tila jossa hymy valaiseen katukäytävää kuin seitsemän patterin taskulamppu. Hetkeä ennen päänsärkyä muisti palailee pätkittäin ja muistoihin palaa juuri se hetki joka tyhjensi aivot ja yleisön, kuin metsämeditaatio. Mutta tärkein yhteys jää elämään, vaikka taskulamppu sammuu ja muistiaukko ammoittaa tyhjyyttään, tuntuu että hetkessä oli enemmän kuin ikinä osaa unelmoida.
https://www.youtube.com/watch?v=lX8phpOcm-E&list=RDlX8phpOcm-E&start_radio=1 - Anonyymi00003UUSI
Ei sitte todellaka multa ♥️:D
- Anonyymi00004UUSI
No miltä halaus nyt mula voi tuntua vastenmieliseltä tai autuaalta kai naiselle riippunee miehestä jota halaa en tie mulle miehenä se ny on halaus
- Anonyymi00005UUSI
Mulla oli sellainen olo että olet täydellinen minun syliin ja että minä kuulun siihen.
Että me voitaisiin olla niin ja se olisi luonnollista koska se olisi meidän yhteinen maailma.
Kaipaan sellaista että rakastaisit minua sinun tavalla. Kyllä sen saisi istumaan tähän elämään tässä ja sitten kaikki olisi hyvin.- Anonyymi00006UUSI
Rakastaisit minua sinun tavalla, eli siis mitä tarkoitat sillä?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rakastaisit minua sinun tavalla, eli siis mitä tarkoitat sillä?
Intohimoisesti ja hellästi.
- Anonyymi00007UUSI
Juuri tältä minustakin tuntyi kun työkaveria halasin pitkän ajan jälkeen. Saisipa joskus otettua uusiksi.
- Anonyymi00008UUSI
Milloin ap me halattiin?
- Anonyymi00010UUSI
Milloin koit ap. tuon halauksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611079- 458492
- 1295363
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403278
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak372073- 281806