Onko meillä tunneyhteys

Anonyymi-ap

Tuli mieleen yhdestä aloituksesta. Vai onko se vain ajoittaista, siis se yhteys?

Itse tunnen voimakkaasti sinut aina silloin tällöin, mutta tekevätkö tunteet tepposen. Sukulaissielujen voimakas vetovoima? Naiselle, joka on vallannut sydämeni ja ajatukseni.

17

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mä tietyllä tavalla luulen että joo. Olen kyllä jatkuvasti vahvasti tietoinen hänen läsnäolostaan. Ja tiedän, että hänkin seurailee minua.

Enemmän minua kiehtoo kuitenkin samankaltaisuudet tavassa ajatella. En ole aiemmin tavannut ketään, joka samalla tavalla mutkattomasti kiintyy kuin minä itsekin, vaikka toisaalta molemmat mietitään asioita paljon.

• Anonyymi00002
      UUSI

Tunneyhteys se on johon taidamme olla sidoksissa

• Anonyymi00003
      UUSI

Jos oisit Hän, ni kolottaako jostakin?

• Anonyymi00004
      UUSI

En edes tiedä mitä tuolla tunneyhteydellä käytännössä tarkoitetaan, joten vastaus on varmaan ei omalla kohdalla.

• Anonyymi00005
      UUSI

On meillä tunneyhteys, se on ihan selvää. Luulen, että olemme kaksoisliekkejä, ei tätä muuten pysty selittämään. Tunnen tunteitasi ja ajatuksiasi ja sitten välillä "häviät" kokonaan jonnekin.

• Anonyymi00006
      UUSI

Kyllä tunnen yhteyttä yhteen mieheen.. Tunsin aiemmin enemmänkin / toistuvammin, ja jotenkin selvemmin, nykyisin vähemmän, mutta silloin tällöin kuitenkin .Välillä kyllä epäilen, että kyseessä on vain omien tunteiden reflektointi, kun en tiedä hänen tunteistaan varmaksi. Mutta tunnen / olen kyllä tuntenut yhteyttä mieheen, näin uskoisin. Esteitä olen vaistonnut, ja toivotonta taitaa olla tavata ikinä (enää).

• Anonyymi00007
        UUSI

Niin. Elämme nykyään niin eri ympyröissä, mikä harmittaa todella.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kyllä,eräs mies on vallannut ajatukseni ja sydämeni ja olen tuntenut yhteyttä häneen. Erityisesti viime vuoden puolella.
      Etäisyyttä välillä.
      Mutta vieläkin silloin tällöin hetkittäin hän on "läsnä". Voihan ne osittain ainakin olla omiakin tunteita. Todellista yhteyttä häneen en turhauttavasti saa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Minulla ja miehelläni tulee toukokuussa vuosi täyteen, kun hän salaa päätti TUNKEUTUA minun selästä sekä YHDISTYÄ MINUN KANSSA.
      Sain puoli vuotis lahjaksi tuntea, kun käsi menee SELÄSTÄ LÄPI JA HÄN OTTI SYDÄMESTÄ KIINNI.
      Vähän aikaa meni niin hän otti edestä samalla tavalla kiinni.

Eli hän ilmoitti, että ET SAANU EROA VIELÄKÄÄN!

• Anonyymi00010
      UUSI

Se on varmaan tunneyhteys. En itsekään enää tiedä, mitä tämä on, olen ihan sekaisin ajatuksestasi. En tiedä, mistä on kyse. Olet koko ajan siellä jossain taustalla, ja lisäksi monet asiat muistuttavat erityisesti sinusta.

• Anonyymi00011
      UUSI

On!

• Anonyymi00012
      UUSI

Osaan hoitaa sen miehen asiat paremmin kuin omani, niin voimakas tunneyhteys

• Anonyymi00014
        UUSI

No nyt on kyl se hallitntakontrollis pettänyt ja pahasti. Toivottavasti asianosaiset itte bongaa ton älyvapaan mentaliteettis.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No nyt on kyl se hallitntakontrollis pettänyt ja pahasti. Toivottavasti asianosaiset itte bongaa ton älyvapaan mentaliteettis.

Ei tainnut koskea sinua.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Narskusensorini hälyytti juuri viestiäsi lukiessani.

• Anonyymi00013
      UUSI

Ei enää.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ei sitä ole enää, noin se on. Aika teki tehtävänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      30
      11160
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      49
      8707
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5415
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3714
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2618
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      57
      2235
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      30
      1847
    Aihe