Tuli mieleen yhdestä aloituksesta. Vai onko se vain ajoittaista, siis se yhteys?
Itse tunnen voimakkaasti sinut aina silloin tällöin, mutta tekevätkö tunteet tepposen. Sukulaissielujen voimakas vetovoima? Naiselle, joka on vallannut sydämeni ja ajatukseni.
Onko meillä tunneyhteys
17
932
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mä tietyllä tavalla luulen että joo. Olen kyllä jatkuvasti vahvasti tietoinen hänen läsnäolostaan. Ja tiedän, että hänkin seurailee minua.
Enemmän minua kiehtoo kuitenkin samankaltaisuudet tavassa ajatella. En ole aiemmin tavannut ketään, joka samalla tavalla mutkattomasti kiintyy kuin minä itsekin, vaikka toisaalta molemmat mietitään asioita paljon. - Anonyymi00002UUSI
Tunneyhteys se on johon taidamme olla sidoksissa
- Anonyymi00003UUSI
Jos oisit Hän, ni kolottaako jostakin?
- Anonyymi00004UUSI
En edes tiedä mitä tuolla tunneyhteydellä käytännössä tarkoitetaan, joten vastaus on varmaan ei omalla kohdalla.
- Anonyymi00005UUSI
On meillä tunneyhteys, se on ihan selvää. Luulen, että olemme kaksoisliekkejä, ei tätä muuten pysty selittämään. Tunnen tunteitasi ja ajatuksiasi ja sitten välillä "häviät" kokonaan jonnekin.
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä tunnen yhteyttä yhteen mieheen.. Tunsin aiemmin enemmänkin / toistuvammin, ja jotenkin selvemmin, nykyisin vähemmän, mutta silloin tällöin kuitenkin .Välillä kyllä epäilen, että kyseessä on vain omien tunteiden reflektointi, kun en tiedä hänen tunteistaan varmaksi. Mutta tunnen / olen kyllä tuntenut yhteyttä mieheen, näin uskoisin. Esteitä olen vaistonnut, ja toivotonta taitaa olla tavata ikinä (enää).
- Anonyymi00007UUSI
Niin. Elämme nykyään niin eri ympyröissä, mikä harmittaa todella.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä,eräs mies on vallannut ajatukseni ja sydämeni ja olen tuntenut yhteyttä häneen. Erityisesti viime vuoden puolella.
Etäisyyttä välillä.
Mutta vieläkin silloin tällöin hetkittäin hän on "läsnä". Voihan ne osittain ainakin olla omiakin tunteita. Todellista yhteyttä häneen en turhauttavasti saa. - Anonyymi00009UUSI
Minulla ja miehelläni tulee toukokuussa vuosi täyteen, kun hän salaa päätti TUNKEUTUA minun selästä sekä YHDISTYÄ MINUN KANSSA.
Sain puoli vuotis lahjaksi tuntea, kun käsi menee SELÄSTÄ LÄPI JA HÄN OTTI SYDÄMESTÄ KIINNI.
Vähän aikaa meni niin hän otti edestä samalla tavalla kiinni.
Eli hän ilmoitti, että ET SAANU EROA VIELÄKÄÄN! - Anonyymi00010UUSI
Se on varmaan tunneyhteys. En itsekään enää tiedä, mitä tämä on, olen ihan sekaisin ajatuksestasi. En tiedä, mistä on kyse. Olet koko ajan siellä jossain taustalla, ja lisäksi monet asiat muistuttavat erityisesti sinusta.
- Anonyymi00011UUSI
On!
- Anonyymi00012UUSI
Osaan hoitaa sen miehen asiat paremmin kuin omani, niin voimakas tunneyhteys
- Anonyymi00014UUSI
No nyt on kyl se hallitntakontrollis pettänyt ja pahasti. Toivottavasti asianosaiset itte bongaa ton älyvapaan mentaliteettis.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No nyt on kyl se hallitntakontrollis pettänyt ja pahasti. Toivottavasti asianosaiset itte bongaa ton älyvapaan mentaliteettis.
Ei tainnut koskea sinua.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Narskusensorini hälyytti juuri viestiäsi lukiessani.
- Anonyymi00013UUSI
Ei enää.
- Anonyymi00016UUSI
Ei sitä ole enää, noin se on. Aika teki tehtävänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011160- 498707
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak572235- 301847