Mutta ehkä rakkautta kuitenkin, ja varakkaan miehen.
Entäpä jos olisin antanut sinulle sitä, mitä eniten kaipaat ja tarvitset? Saat ihmeellisellä tavalla rakkauden virrat liikkeelle. Olisitko voinut pysähtyä virran äärelle?
Sinähän et halunnut lapsia enää
11
234
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuka on sanonut että varakkaan miehen?
- Anonyymi00002UUSI
Ei minun aloitus. Kaikki rahat on menny viinaan ja naisiin.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei minun aloitus. Kaikki rahat on menny viinaan ja naisiin.
Tuhlari. Oletan että oikeasti olet pihi ja säästänyt kaiken tai tuplannut
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä olisn halunnut perustaa perheen, mutta tapasi ilmaista asia kuin parisuhde olisi sovittavissa oleva talousjärjestely, ei todellakaan innosta.
Se mitä tarvitsen on työpaikka, palkka ja rakkaussuhde. Runsas elämä niin taloudellisesti, kuin rakkaudessa sekä mielekkyydessä. Sillakin on merkitystä rakastanko minä miestä eikä ainoastaan taloudellisen turvan tarjoamisella. - Anonyymi00005UUSI
Turussa kiinni mokoma sä kenenkään asioista mitään tiedä!
- Anonyymi00006UUSI
Rakkautta mieheltä, johon rakastuin. Hänen kanssa lapsen, jos hän olisi halunnut. Minä vain olin kuvitellut kaiken tunteen välillemme. Varallisuudestaan ei ole tietoa.
- Anonyymi00008UUSI
Jatkoa vielä... Ääneen tosiaan olen sanonut, ettei enää lapsia. Jossain vaiheessa ikäkin tulee vastaan.
Siitä virrasta, voisimme antautua virran vietäväksi ja laskeutua rakkauden mereen kylpemään.
Hillitsen itseni, näet ehkä joskus toivon pilkahduksen tai pahaoillani olemiseni silmistäni. Koska sinä <3 - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jatkoa vielä... Ääneen tosiaan olen sanonut, ettei enää lapsia. Jossain vaiheessa ikäkin tulee vastaan.
Siitä virrasta, voisimme antautua virran vietäväksi ja laskeutua rakkauden mereen kylpemään.
Hillitsen itseni, näet ehkä joskus toivon pilkahduksen tai pahaoillani olemiseni silmistäni. Koska sinä <3Oli kyllä nainen, mutta että oli minuun rakastunut.
Ei kyllä siltä kuulostanut.
- Anonyymi00007UUSI
Setäselittäjä saapui selittämään palstalle
- Anonyymi00010UUSI
Olisit pydähtynyt virtaan
- Anonyymi00011UUSI
Olisin voinut. Voiko siihen hukkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408167
- 1235221
- 1433626
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776