Vai tuleeko poliisi Tampereelta jos hätä tulee? Onko poliisin toimipaikkaa tai asuuko paikkakunnalla yhtään poliisia?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Katsopa tuolta:
https://poliisi.fi/sisa-suomen-poliisilaitos-toimipisteet#oriveden-poliisiasema - Anonyymi00002
Meinaatko tehdä rötöksen?
- Anonyymi00003
Poliiseja on kokoajan autolla katukuvassa.
- Anonyymi00004
Onpahan hyvinkin nimittäin pillu poliisi.
- Anonyymi00005
Orivedellä ei tehdä lainkaan rikoksia, poliisillakaan ei ole tarvetta toimia paikallisesti, sillä turvallisuuden ylläpitäminen ja lainvalvonta vaativat konkreettisia uhkia tai rikkeitä perustekijöikseen.
Paikkakunnan rauhallinen luonne ja yhteisöllisyyden vahvuus voivat luoda tilanteen, jossa poliisin läsnäolo ei ole välttämätöntä, koska asukkaat luottavat toisiinsa ja rikollisuus on käytännössä olematonta.
Tällöin viranomaiset voivat keskittää resurssinsa alueille, joissa turvallisuusriskit ovat suuremmat, kun taas Orivedellä poliisin rooli saattaa rajoittua ennaltaehkäisevään työhön ja yhteistyöhön paikallisten kanssa. - Anonyymi00006
Ori vedellä on vain sala poliseja.
- Anonyymi00007
Juu ainakin sokkarin aulassa huutavat ja kiroilevat aamusta alkaen empä enään kaupassa asioi. Ennen kuin ongelma hoidettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459