Siis kostaminen on varmaan inhimillistä, mutta ajattelin, että et sinä ehkä alkaisi koston tielle.
Ethän sinä mies ilkeile mulle täällä?
22
345
Vastaukset
En ole kirjoittanut hänelle mitään ilkeää, rakastan häntä, olen vain järkyttynyt ja surullinen siitä, miten hän kohtelee minua :(
- Anonyymi00012
Loputon ymmärtäminen tuota huonosti sinua kohteleva tyyppiä kohtaan ei tee sulle hyvää. Se ei jaksa sua ymmärtää ja kohtelee huonosti.. ei muuten ole sun unelma päätyä satuttavan kumppanin riepoteltavaksi. Ala rakastaa itseäsi enemmän.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Loputon ymmärtäminen tuota huonosti sinua kohteleva tyyppiä kohtaan ei tee sulle hyvää. Se ei jaksa sua ymmärtää ja kohtelee huonosti.. ei muuten ole sun unelma päätyä satuttavan kumppanin riepoteltavaksi. Ala rakastaa itseäsi enemmän.
Ei hän ole irl minua huonosti kohdellut, rakastan vain niin paljon.. <3
- Anonyymi00018
Sohvalla nukut omassa asunnossasi mies vain koska sul ei oo sänkyä?
- Anonyymi00001
Enpä ole sen tyyppinen ollut koskaan. Kosto ei ole minua. Selvittäminen on.
- Anonyymi00002
Hieno juttu. 😊♥️
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hieno juttu. 😊♥️
Joo, mutta toinen kun ei halunnut/halua selvittää, on se minun tehtävä. T. Tuo edellinen
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo, mutta toinen kun ei halunnut/halua selvittää, on se minun tehtävä. T. Tuo edellinen
Ai. No, ohi. 😔
- Anonyymi00019
Onko iha rauhan julistus käsiohjelmassa ensin
- Anonyymi00005
Ajat sitten olen antanut anteeksi. Rakastan sinua liikaa jotta voisin edes ajatella kostoa.
Halauksin täältä- Anonyymi00006
Se on hyvä tieto, kiitos.
- Anonyymi00008
Äläpäs tule sotkemaan meidän rakkauttamme.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo tunkija se taas tuli sotkemaan. Aloittaja
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
En sotkekaan, totesin vain että hyvä ettei kukaan lähde koston tielle.
- Anonyymi00011
En, ei kyllä huvita kirjoitella tänne mitään. Hyviä unia💤💫
- Anonyymi00014
En koskaan Rakkaalleni ole täällä pahaa kirjoittanut... Sivuhuudot on muualta ei koskaan minulta. Olet Rakkauteni ja muita en tarvitse!
- Anonyymi00015
Mä en enää sun paks kajoa sä olet niin tyhm
- Anonyymi00020
Nii että piät paksit omal puolella
- Anonyymi00016
En ilkeile kivalle nöpölle.
- Anonyymi00021
Minä en vaa ota näitä vakavasti ku en itteenikää kerta
- Anonyymi00017
Muistakaa myös uhkailla samalla hönkäisyllä tyybit. T naiselt
- Anonyymi00022
Ei mun tarvi vaivautua kostamaan sen tekee joku mun puolesta jos sille on tarvetta mä harrastan si taas mielummin sitä toisen elämän pilaamista jos mun elämän yrittää edes pilata mä en tarvitse siihen apua osaan sen halutessani itsekin ja opittuani että ei tarvitse kuin auttaa teekemään oikea valinta että toinenkin oppii miltä tuntuu itse pilata oma elämä pysty lopettaan senkin harrastuksen toki lisäsin jo aikoinaankin ne vaihtoehdot mitä seuraa tai voi seurata mistäkin valinnasta siinä toki oli se haitta että olettivat saavansa sen parhaan vaihtoehdon mutta sen pitääkseen pitää osata itsekin muuta kuin vaatia kaksi avoliittoa jo takana oppinu niistä että ei kestä kasassa jos vain toinen sitä hoitaa ulospäin saa silti näyttämään toimivalta helposti kun ei kaikkea kerro ei tulkita valehteluksi niin ja itse opettelin jo kauan si sanomaan jos et totuutta halunnu tietää et ois kysyny mulle yhdentekevää kertooko toinen totuuden vaiko eikö tiedän sen kuitenkin eli siis valehtelee tietää missä on ovi toivon mukaan ainakin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708