Merri&Pippin

Lauraa

Mun mielestä elokuvan parhaat henkilöt on Merri ja Pippin. Ja mä oon aiiiiiiivan ihastunu Dominic Monaghaniin, eli siihen joka näyttelee Merriä! Grr.. Ihana Mies! ;D Tottakai Legolaskin on..

11

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis voi huoh....

• Nimetön

Wilian.

• Nimetön kirjoitti:

Wilian.

Tiedetään :)

• pretty.hate.machine

Minä nyt vaikka sanoisin kirjoittavani slasheja kyseisistä hahmoista, niin joku varmaankin suuttuisi.

• gfgfgf

Samaa mieltä,tosin ite katoin Hetty ratkaisee-sarjaa jo ennen niitä TSH-leffoja,joten Dominic oli jo tuttu siitä..:) onkohan se "siviilissäkin" samanlainen charmikas ja söötti herrasmies?:) ainakin toivottavasti on:D

• Nimetön

Niin on se varmaan, ainakin toivottavasti :D

• banaanimies2

älkää jaksako selittää "kuinka ihania ne on" se on ärsyttävää

• banaanimies2

unohtu vaan et kyl pippin on paras

• Pippinfan

Musta Pippin on aivan paras Legolasin kanssa. Orlando Bloom on niin ihana... Ja se pippinin laulu oli musta kaikkein mieleenpainuvin. Tietääkö joku sen nimen?

• Nimetön
        Pippinfan kirjoitti:

Musta Pippin on aivan paras Legolasin kanssa. Orlando Bloom on niin ihana... Ja se pippinin laulu oli musta kaikkein mieleenpainuvin. Tietääkö joku sen nimen?

siitä laulusta ei oikeestaan tunneta paljoo mitää. Pippins song. Pippinin laulu.

• carrie
        Nimetön kirjoitti:

siitä laulusta ei oikeestaan tunneta paljoo mitää. Pippins song. Pippinin laulu.

Kaikki Dom fanit, ensi vuonna nelonen alkaa näyttämään Lost -sarjaa, jossa Dominic näyttelee. Jei!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe