Ikävä? Mulla on ja paljon
Onko yhtään
24
443
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikeastaan tosi paljon. Turhauttaa tämä etten saanut irl kunnon selvyyttä
- Anonyymi00003
Sama juttu
- Anonyymi00002
Ihan tosi iso ikävä mun rakkautta
- Anonyymi00004
Heräsin vasta, olit taas ensimäisenä mielessä.
kuin hänelle - Anonyymi00005
En ikävöi, keskityn enemmän itseni hallintaan tällä hetkellä, ehkä jos joku tulisi kuin tilauksesta ja tuntuisi siltä, että kaksi toisilleen sopivaa kohtaa, voisi keskittymiseni muuttua muuksi? Sivusta, joka ei ikävöi, vaikka tuntisi yhteenkuuluvuutta.
- Anonyymi00006
On, paljon.
- Anonyymi00007
On ja niin kauan, ettei ole tehnyt hyvää. Ei pitkään jatkunut ikävä voimaannuta. Se nakertaa elämänilon vähitellen. Vuosia, vuosia kulunut ja kukaan muu ei tunnu miltään. Miksen voi olla kuin muut, ihan vaikka vaan tässä yhdessä asiassa.
- Anonyymi00008
Miksi ne eivät tunnu?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi ne eivät tunnu?
Tiedätkö millaista on, kun sydän särkyy kunnolla?
- Anonyymi00009
Alkaa olla jo kova ikävä.
- Anonyymi00011
Ei tässä ole mitään mieltä mun kannalta ollut enää pitkään aikaan. Tarviin irtioton koko hommasta nyt.
- Anonyymi00012
Joka päivä mutta on keskitettävä ajatukset siihen ,että tervehtyisi eikä joutuisi hautaan ennen aikaisesti. ( vakava sairastuminen) Sitä paitsi mitä ikävöinti auttaa,ei kyennyt mies tukena olemaan silloin niin ei varsinkaan nyky tilanteessa.
Mies oli ennen kallioni,tuki kohtani. Nyt vain pelkkä murskekasa toimistaan johtuen. Ei koskaan luottamus palaa häneen. - Anonyymi00013
Kannattaako ikävöidä ihmistä joka etsii uuden laastarin heti,kun entinen päättyy . Joka suhteen aikana viritteli verkkojaan muita naisia kohden.
- Anonyymi00014
On iso ikävä, joka on kasvamassa. Samalla iskee epävarmuus, miten sitten käy vai pilaanko jotenkin kaiken
- Anonyymi00015
tottakai ihanan rakkaan mieheni rakkautta on ikävä.. ainoa asia mikä voi kesyttää <3 ainoa asia mikä voi parantaa…
- Anonyymi00016
On tietenkin, mutta olen kärsivällinen ja jaksan kyllä odottaa, ei huolta 🙂
- Anonyymi00017
Odottaa mitä?
- Anonyymi00018
On, kyllä sinä sen tiedät.
- Anonyymi00019
Ei.
- Anonyymi00020UUSI
Miks mulla olis tuollaista ikävä mieti kaikkea mitä minulle olet tehnyt
- Anonyymi00023UUSI
Samoin.🐷 Tästä syystä pysy kaukana.🐷
- Anonyymi00021UUSI
Täällä joku sanoi, että odottaa. Niin minäkin ajattelinjoskus hurskaasti, että odotan. Paskan vitut, elämä ei odota. Jossain kohtaa ainoa odotettavissa oleva, on kuolema. Joten katseet kääntyy sellaisiin, joille kelpaa omana itsenään. Ennen kuin on myöhäistä. Odotusta ei tällaisissa yleensä palkita.
- Anonyymi00024UUSI
Kenellä ketä
- Anonyymi00025UUSI
Osaan ihan itsekin tehdä elämästäni ikävää tai muuten kiduttaa, joten en tarvitse siihen apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724979Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33278Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282777
- 372752
- 402743