Eihän se voi olla totta että joku vastaa asioihin aina lempeydellä. Aika ajoin ihan kommentoidaan sitä kun "taas" ajattelen niin kiltisti, "älä tee noin". On haukuttu tekopyhäksi, narsistiksi, hyväksikäyttäjäksi, you name it. Ja kun hermoni pitävät haukkujen ja huudon edessä niin sitten vasta hullu olenkin, sosiopaatti vähintään. Tässä maailmassa ei saa olla hyvä.
Joku sanoo "älä ole sille noin kiltti, se puhuu sinusta selän takana tosi rumasti". Vastaan "ei minun rakkauteni ole hänestä riippuvainen". Sitten sanoja vaihtaa ajan kuluessa toiselle puolelle. Ei usko itseensä niin uskoo haukkujaa jolla on isompi ryhmä takana. Ja niin sain puu kon selkääni. Häneen luotin. Kesti kolme vuotta toipua sen ihmisen menetyksestä.
Olipa kevyet maanantai muistelot 😅
Moni on kyseenalaistanut hyvyyteni
13
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko kelkkakisat nuorempien kanssa 🤣
- Anonyymi00002
Ja montako litraa "sait" kauramaitoo harakanpesäs päälle? ;)
- Anonyymi00003
3 vuotta; Mullin esinahka, Hevosen "se" ja Lampaansa Talja. -sivu
- Anonyymi00004
hei kun niin anteeksi kun vaivaan teitä mukavien kirjoituksienne parissa, kappalejakoa voisi olla joskus mukavakin, parempi lukea kuin jotain yhtäpötkötäkAIKIKI
Anteeksi kun sanoin mielipiteeni, olen iloinen jos ei ole kiusaajia palstalla enää. - Anonyymi00005
Ratkaisu ongelmaan on nimenomaan olla jatkamatta täällä. Kun sinun hieno energiasi häviää täältä, eihän tänne jää kuin kuonan haju.
- Anonyymi00006
Ostatko kaikkien päättyneiden suhteiden jälkeen kostopikkarit ?
- Anonyymi00008
Tuskin ,sehän saa niitä jo uudelta.Sinä aikana kun on vielä vanhan kanssa.Sepä onkin ovela seko ,se hommaa aina samanlaisia miehiä mitkä ei kelpaa kelleen ja kyykyttää niitä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuskin ,sehän saa niitä jo uudelta.Sinä aikana kun on vielä vanhan kanssa.Sepä onkin ovela seko ,se hommaa aina samanlaisia miehiä mitkä ei kelpaa kelleen ja kyykyttää niitä.
Lisään.Oli sille vanhemmalle naiselle tämä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vanhempi ei kyykytä tällä miehiä ja pyöritä miehiä. Aina sama. Puhut itsesästi Angelina ja Angelo?
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sun temppuilut tunnetaan sehän oli vitsi vaan samoja mitä itse heittelet täällä. Vitsinä vai ivana ?
- Anonyymi00010
Anni soi nopean ajatuksen pyykissä harmaantuneille pikkareilleen, jotka oli riipaissut jalkaansa keikalle lähtiessä. Olivatko ne alushousut ehkä ollut syy Jussin lähtöön ? Anni vilkuili lavalla mustassa nahassa ketkuttelevaa Sisko Sydäntä. " Oo- ooh ! Viet mut hurmi- o- oon! Sisko Sydän voihki lavalla polvillaan selkä kaarelle taivutettuna. Jos Anni olisi pyrkinyt tuohon samaan asentoon, ei olisi päässyt sieltä enää ylös, ei ainakaan yhtä tyylikkäästi. Kun Show viimein päättyi, muu yleisö villisti taputti mutta Anni huokaisi. Pääsisi kohta nukkumaan. Kotimatka ei onneksi ollut pitkä.
" Tule meidän kanssa samalla taksilla" Juhani ehdotti. Hän varmaan halusi, että Anni maksaisi hänen matkansa. Kaiken muun lisäksi Juhani oli toivottaman pihi. " Minä asun eri suunnassa" Anni veisteli. " Me voidaan ajaa sitä kautta" Juhani sanoi" Mennään kaikki samaa matkaa Mikkokin tulee meille" Juhani iloitsi. Hengitys jäi höyryämään pyörteenä pakkasilmaan kun Anni sulki taksin oven perässään. Juhani istui etupenkille isännän elkein ja sanoi kuskille Annin osoitteen. Mistä se senkin tiesi ? Anni katsoi sivulleen ja huomasi Mikon ja Marjatan suutelevan toisiaan kiihkeesti muun maailman unohtuneena. " Voi Luoja " Anni parkaisi ääneen mutta kukaan ei tuntunut kuulevan sitä.
Sen sijaan kukaan ei varmasti voinut olla kuulematta sitä märkien suudelmien litinää ja loisketta. " Mä ehkä oksennan ihan just " Anni sanoi. " Et oksenna taksiin" Juhani sanoi. Se on kallista puuhaa. " Pitääkö pysäyttää?" taksikuski kysyi. " Ei, ei mitään "Anni vastasi ja huiskautti kättään. Rakkauden juhlaa oikein hierottiin hänen naamaansa. Maailma oli täynnä tanssiin lähteviä daameja, salamana syttyviä suhteita, lavalla seksikkäästi kiemurteleviä naisia. Anni vain oli jäänyt yksin. Anni liikutti etusormeaan pitkin taxin sivuikkunaa, sommitteli siihen mielessään kirjettä Jonille. Olisiko minun pitänyt olla avoimen eroottinen? kysyi mielessään Jukkikselta. Oliko kaikki kaatunut heidän väliseen seksiin vai puutteeseen? Mieli vei tanssilattialle. Juhani keinahteli sielä joku kikattava mimmi kainalossaan. Mimmin silmistä näki, että oli valmis lähtemään vaikka maailman ääriin jos Juhani kysyisi mukaan. Maailmassa vallitsivatoudot lainalaisuudet joista Anni ei saanut selvää.
Ehkä kysymykset menisivät telepaattisesti perille. Kuka tiesi, saisiko Anni koskaan vastauksia.
Olipa kevyet maanantai muistelot 😅- Anonyymi00011
Marjatalla ainaki keppihevosharrastajana varmasti on, mitä uraputkistaan muistella. ;)
-upslaakit
- Anonyymi00012
Haluan jo levätä. Haluan painaa pääni hänen olkaansa vasten ja vihdoin hetken levätä. Halusin jo silloin neljä vuotta sitten vaikka pelkkä läsnäolosi paransi minua vauhdilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989