Hän ei ole minun, ei voi koskaan olla, ajasta ikuisuuteen jatkuva kaipaus lyö lihaani terävät veitsensä. Hän on toisen, kuin marraskuu lumen syleilyssä. Silti mieleni palaa häneen päivin ja öin, ruumiini värisee hänen kosketuksensa jäljiltä. On vartaloidemme liike toisiaan vasten kuin tanssia, ajatustemme virran musiikin soidessa. Niin ihmeellinen hän on, olen lumoutunut, hänen tuoksunsa huumaa minut. Kohta linnut taas pesivät; voisinpa samoin rakentaa hänen kanssaan oksalle kodin. En voi, tämä toivottomuus repii minut riekaleiksi.
Hän ei ole minun
30
357
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kumpi teistä on näin lahjakas kirjoittamaan? Sisko vai sen veli?
- Anonyymi00008
Ei me sentään olla sisko ja veli...
- Anonyymi00002
en vaan missään nimessä huoli sua mikäli olet plus 40 vuotta. ja se ei oikeuta vainoamaan vaikka en sua huoli!
- Anonyymi00007
En vainoa ketään.
- Anonyymi00016
Kenelleköhän oli tarkoitettu?
- Anonyymi00021
Miehelle?
- Anonyymi00028
Anonyymi00007 kirjoitti:
En vainoa ketään.
LOPETA
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kenelleköhän oli tarkoitettu?
LOPETA
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miehelle?
LOPETA
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
LOPETA
En lopeta. Minulla on oikeus kirjoittaa ikävästäni täällä.
- Anonyymi00003
Oletko mies ?
- Anonyymi00004
Jumala leikkii kanssaamme.
- Anonyymi00032
Kosmista peliä.
- Anonyymi00005
Haluan hänet, haluan hänet ja hän saa itse päättää haluaako minut.
Miehelle. - Anonyymi00006
Tunnistan ja osuu monta minuun mutta rakentaa oksalle kodin tuo uuden miehen kuvioon.
- Anonyymi00009
Tuohon leikkiin kun lähtee, jää jäljelle vain palava halu. Toisen sylissä on elämä. Sinun syliin jää yksinäisyys ja halu.
- Anonyymi00011
Aloitus ei ole mun.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aloitus ei ole mun.
Mitä tämän vastauksen pitäisi kertoa minulle? 😂
- Anonyymi00010
kuin hän on "predator, his only goal is to destroy you and your family"... nature4 of a beast
- Anonyymi00013
Miten tämä tähän liittyy?
- Anonyymi00012
Siinä on aina lumovoimaa kun toinen sielu tulee lähelle luin tänän.
- Anonyymi00015
"Terveisiä parvekkeelta"?
- Anonyymi00033
Kauniisti sanottu.
- Anonyymi00017
kukaam ei ole kenkään oma joku julma musiikkikappale:
Twisted Sister - Run if you can. - Anonyymi00022
Huh se alkoi jo
- Anonyymi00024
Mikä alkoi?
- Anonyymi00025
Kevät
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263170Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252593Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602290Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41008