seitsemänkymppiseen varattuun mieheen. Toivotonta, turhaa, järjetöntä.
Rakastunut olen
19
241
Vastaukset
- Anonyymi00003
Sama juttu. mieheltä pus
- Anonyymi00004
Niin minäkin. Mutta en halua joutua hänen hoitajakseen, vaikka hän sanoi että on ottanut dna-testit, eikä ole periytyviä tauteja. Kärsii vain mehevästä perästään, joka laahaa maata kävellessä.
- Anonyymi00006
Olihan uskottava tarina.
- Anonyymi00012
Asian voi nähdä myös toisinpäin. Jos on selvinnyt tiettyyn ikään sporttisena, niin todennäköisesti on parempi kunnoltaan myös myöhemminkin kuin selvästi nuoremmat ja liian usein aivan rapakunnossa olevat miehet.
- Anonyymi00005
Luultavasti
- Anonyymi00007
Tämä aloitus ei sitten ole minulta.
Oon jo kaiken tuon läpi käynyt. En jaksa mäihätä enää. Elämä menee kuten menee, valintoja voi tehdä tai jättää tekemättä, mikä kai sekin on valinta. Kohtaloa voi auttaa tai olla auttamatta.
Rakkaus on ihmeellinen tunne ja btw hän on jo 71. - Anonyymi00008
Ei rakkaus ole koskaan järjetöntä. Eikä sitä tarvitse loppuelämäksi sitoutua. Elää voi hetkessä.
- Anonyymi00013
Niin, eihän kukaan ajattele ensimmäisenä ajatuksena tavatessa, että jahas, siinäpä riippakivi, jollei ole täysin tunteeton miestä kohtaan. Jos on tunteeton, pitää olla sen verran inhimillisyyttä, ettei edes yritä yhteyttä, mieskään ei tarvitse sellaista ”rakkautta”.
- Anonyymi00021
En pysty vain elämään hetkessä hänen kanssaan. Haluan sitoutua häneen, ajassa ja ikuisuudessa, jos sellainen on. En halua elää ilman häntä. Kuolen mieluummin.
- Anonyymi00009
ei mult.
- Anonyymi00010
Niin, tilanne kartoituspa, niin.
Polkematoon homma.
Kolorassia.
https://m.youtube.com/watch?v=LTSSyS-K6zU - Anonyymi00014
mikä niissä vanhuksissa viehättää
- Anonyymi00015
Ei ainakaan nuorempia viehätä: ”Olen kaunis, olen rohkea, olen nuori, en mikään muori” 🎶🕺
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ainakaan nuorempia viehätä: ”Olen kaunis, olen rohkea, olen nuori, en mikään muori” 🎶🕺
🧐🧐
- Anonyymi00019
Hän on ihan ainutlaatuinen. En ole kokenut tällaista rakkautta ennen.
- Anonyymi00017
onneksi et sentään egyptin muumiooon luurankoihin.
- Anonyymi00018
Ovatko Egyptin muumiot todella vain 70 vuotta vanhoja?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ovatko Egyptin muumiot todella vain 70 vuotta vanhoja?
Kyllä jos kello on pysähtynyt 70 vuoden ikään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762