Se ole helppoa jos on tunnollinen ja kiltti. Rakastua toiseen ja pettää
Tiedätkö ettei
126
773
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No ei tarviikkaan pettää. Jokainen pysyköön omassa suhteessaan ja erotkoon, jos on tarvetta mennä aidan toiselle puolelle.
- Anonyymi00002UUSI
Ei eroaminenkaan oikein ole.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se nimenomaan on oikein.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
On se suhteen toista osapuolta kohtaan edes välitä saatika arvosta toista jos tätä pettää fiksumpaa olisi jättää jos ei toisen kanssa edes seksiä halua onko oikein olla suhteessa vain siksi ettei yksin halua olla
- Anonyymi00115UUSI
Aloitus hyvä, lisäisin vain sihen sanat "jos toinen pettää" ja poistaisin viimeisen "ja" sanan?
- Anonyymi00126UUSI
Anonyymi00115 kirjoitti:
Aloitus hyvä, lisäisin vain sihen sanat "jos toinen pettää" ja poistaisin viimeisen "ja" sanan?
Kiusaaja kaksikko taas äänessä,hakekaa omalaisianne! Sit elämä on tasa-arvoista!
- Anonyymi00003UUSI
Kiltti ei petä. Kiltti ymmärtää miten pahasti satuttaisi toista eikä olisi itse siksi niin helposti tunteiden vietävissä vaikka olisi suuria tunteita.
- Anonyymi00005UUSI
Jos on vaan säälittävä raukka joka ei uskalla tehdä päätöksiä suuntaan jos toiseen ja roikkuu molemmissa
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos on vaan säälittävä raukka joka ei uskalla tehdä päätöksiä suuntaan jos toiseen ja roikkuu molemmissa
Näihin on törmätty. Itselleni tuo on kätevää ollut, koska kierrän sellaiset tapaukset kaukaa jotka eivät osaa tehdä valintoja. Sellaista en rinnalleni halua.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Näihin on törmätty. Itselleni tuo on kätevää ollut, koska kierrän sellaiset tapaukset kaukaa jotka eivät osaa tehdä valintoja. Sellaista en rinnalleni halua.
😂😂 en silti ole vaan periaatteellinen.
- Anonyymi00070UUSI
Voi kuule kilttiä on joku kerran satuttanu ni ei semmonenkaan luota miehiin/poikiin enää tai sen kaltaisiin ihmisiin jotka tätä ovat satuttaneet mu silti jäännä hakeutuvat jopa sen kaltaisten ihmisten seuraan varmin tapa tulla satutetuksi taas
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
😂😂 en silti ole vaan periaatteellinen.
Mää myin omani yksille taukeille😆
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Voi kuule kilttiä on joku kerran satuttanu ni ei semmonenkaan luota miehiin/poikiin enää tai sen kaltaisiin ihmisiin jotka tätä ovat satuttaneet mu silti jäännä hakeutuvat jopa sen kaltaisten ihmisten seuraan varmin tapa tulla satutetuksi taas
Joo, kiitos palstaäijä tästä lukukokemuksesta. Osaan samaistua naisena myös ns äidin tuskaan erityispoikalapsesta
- Anonyymi00004UUSI
No nyt on viety itselleen valehteleminen ja uhriutuminen ihan seuraavalle tasolle. Petät, ja vääntelet päässäsi sen niin että johtuu siitä että olet tunnollinen ja kiltti. Peilin eteen mars mars.
- Anonyymi00007UUSI
Siihen tarvitaan kaksi
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siihen tarvitaan kaksi
Jokainen on vastuussa omista tekemisistään.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siihen tarvitaan kaksi
Ja kummatkin vastuussa omista valinnoistaan yksin.
- Anonyymi00013UUSI
Olet mustavalkoisesti ajatteleva ihminen.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Näin sanoo ihmiset jotka tekee monimutkaista asioista, vain jotta voivat paeta omaa vastuutaan. Tämä asia ei ole monimutkainen. Ihminen pettää ja väittää että se johtuu siitä että on tunnollinen ja kiltti. Ei tässä nyt tehdä mistään mustavalkoista, tässä on selvästi ja yksiselitteisesti kyseessä itsepetos, jolle haetaan oikeutusta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos koet että asia on monimutkaisempi, niin sitten selität sen monimutkaisuuden. Näillä puheilla asia on itsepetosta. Jos sinulla on avata asiaa enemmän, niin anna mennä jos argumettisi kestävät sen. Muussa tapauksessa yrität vaan hyökätä toista vastaan, jotta sinun ei itse tarvitsisi myöntää että valehtelet itsellesi.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Näin sanoo ihmiset jotka tekee monimutkaista asioista, vain jotta voivat paeta omaa vastuutaan. Tämä asia ei ole monimutkainen. Ihminen pettää ja väittää että se johtuu siitä että on tunnollinen ja kiltti. Ei tässä nyt tehdä mistään mustavalkoista, tässä on selvästi ja yksiselitteisesti kyseessä itsepetos, jolle haetaan oikeutusta.
Sinulla on luetun ymmärtäminen hakusessa. Aloittaja ei sanonut, että hän pettää koska on tunnollinen ja kiltti. Vaan että se ei ole helppo tilanne rakastua toiseen ja pettää, jos on tunnollinen ja kiltti. Sinulla on vaikeuksia integroida samaan kohteeseen "hyvää" ja "pahaa", jos väität että ihminen ei voi olla tunnollinen ja kiltti ja rakastua toiseen. Ihmiset ovat epätäydellisiä, eri asioissa vain.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla on luetun ymmärtäminen hakusessa. Aloittaja ei sanonut, että hän pettää koska on tunnollinen ja kiltti. Vaan että se ei ole helppo tilanne rakastua toiseen ja pettää, jos on tunnollinen ja kiltti. Sinulla on vaikeuksia integroida samaan kohteeseen "hyvää" ja "pahaa", jos väität että ihminen ei voi olla tunnollinen ja kiltti ja rakastua toiseen. Ihmiset ovat epätäydellisiä, eri asioissa vain.
Tottakai ihmiset tekee virheitä. Ihan kaikki. Mutta silloin niitä ei selitellä ja uhriuduta. Vaan sitten mennään suoraan sanomaan omalle puolisolle, että tämmöistä paskaa menin tekemään. Siinä ei ole uhri, vaikka omat tunteet ovat vaikeita.
Olen ollut itsekin molemmissa rooleissa. Ja itse olen asian hoitanut juuri näin, sen enempää yrittämättä selitellä omia tunteitani. Ja luojan kiitos että nainen joka on tehnyt saman, on hoitanut asian samalla tavalla.
Kaikki ihmeelliset lässytykset siinä välissä menee suoraan vessanpöntöstä alas. "Tunteet on vaikeita, ei asiat ole yksinkertaisia". No vittu daah. Ei olekaan mutta selkäranka pitää olla. Muuten ymmärrystä ei tule. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
...Ja jos tilanne on se, että haluaa vaihtaa toiseen, niin se toinen suhde päätetään ensin. Eikä itketä että ei ole selkärankaa sillä että on "kiltti ja tunnollinen". Se on tekosyy selkärangattomuudelle.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tottakai ihmiset tekee virheitä. Ihan kaikki. Mutta silloin niitä ei selitellä ja uhriuduta. Vaan sitten mennään suoraan sanomaan omalle puolisolle, että tämmöistä paskaa menin tekemään. Siinä ei ole uhri, vaikka omat tunteet ovat vaikeita.
Olen ollut itsekin molemmissa rooleissa. Ja itse olen asian hoitanut juuri näin, sen enempää yrittämättä selitellä omia tunteitani. Ja luojan kiitos että nainen joka on tehnyt saman, on hoitanut asian samalla tavalla.
Kaikki ihmeelliset lässytykset siinä välissä menee suoraan vessanpöntöstä alas. "Tunteet on vaikeita, ei asiat ole yksinkertaisia". No vittu daah. Ei olekaan mutta selkäranka pitää olla. Muuten ymmärrystä ei tule.Itseymmärrys ei ole selittelyä eikä uhriutumista. Ei ole uhriutumista sanoa, että se on tunteiden ja ajatusten tasolla vaikea tilanne olla samaan aikaan tunnollinen, kiltti ja rakastunut toiseen. Se on repivää. Toisin kuin silloin, jos ihminen on huomattavan narsistinen. Kaikki toiseen rakastuneet eivät ole narsisteja. Olet yliankara sekä itsellesi että muille.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Itseymmärrys ei ole selittelyä eikä uhriutumista. Ei ole uhriutumista sanoa, että se on tunteiden ja ajatusten tasolla vaikea tilanne olla samaan aikaan tunnollinen, kiltti ja rakastunut toiseen. Se on repivää. Toisin kuin silloin, jos ihminen on huomattavan narsistinen. Kaikki toiseen rakastuneet eivät ole narsisteja. Olet yliankara sekä itsellesi että muille.
Jos minun standardit ovat yliankaruutta, tällä ihmiskunnalla ei ole toivoa itsensä kanssa. Koen omat arvoni minimivaatimukseksi ihmiselle.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Itseymmärrys ei ole selittelyä eikä uhriutumista. Ei ole uhriutumista sanoa, että se on tunteiden ja ajatusten tasolla vaikea tilanne olla samaan aikaan tunnollinen, kiltti ja rakastunut toiseen. Se on repivää. Toisin kuin silloin, jos ihminen on huomattavan narsistinen. Kaikki toiseen rakastuneet eivät ole narsisteja. Olet yliankara sekä itsellesi että muille.
Okei, otan vähän takaisin. Ymmärrän kyllä pointtisi, ja olen kuullut tuon aikaisemmin jopa miehiltä että olen "hieman" spartalainen arvoissani. Sinä olet oletettavasti nainen, ja yritit selittää asiaa toisesta näkökulmasta. Tulen tässä kohtaa puoliväliin.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Okei, otan vähän takaisin. Ymmärrän kyllä pointtisi, ja olen kuullut tuon aikaisemmin jopa miehiltä että olen "hieman" spartalainen arvoissani. Sinä olet oletettavasti nainen, ja yritit selittää asiaa toisesta näkökulmasta. Tulen tässä kohtaa puoliväliin.
Kiitos puoliväliin tulosta. En tosiaan ole aloittaja. Yritin ymmärtää aloittajan näkökulman.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kiitos puoliväliin tulosta. En tosiaan ole aloittaja. Yritin ymmärtää aloittajan näkökulman.
Ja kiitos itsellesi, ymmärsin tässä myös yhden asian nyt mikä liittyy outoihin kuvioihin omissa ihmissuhteissani. Näin tämä toimii, kun puree hammasta ja yrittää ymmärtää naisten tonttuilua, niin saa niitä vastauksia muihinkin asioihin. Kaikkea hyvää sinulle, ehkä sait myös jotain vastauksia miesten tonttuiluihin omassa elämässäsi <3
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja kiitos itsellesi, ymmärsin tässä myös yhden asian nyt mikä liittyy outoihin kuvioihin omissa ihmissuhteissani. Näin tämä toimii, kun puree hammasta ja yrittää ymmärtää naisten tonttuilua, niin saa niitä vastauksia muihinkin asioihin. Kaikkea hyvää sinulle, ehkä sait myös jotain vastauksia miesten tonttuiluihin omassa elämässäsi <3
Minäkin ajattelen, että parempi on erota kuin pitää salasuhdetta ja että syyt salasuhteen pitämiselle ovat usein omaan mukavuudenhaluun ja vastuun väistelyyn ja oman kuvan menettämisen pelkoon liittyviä syitä. Mutta suhteet ovat erilaisia. Jonkun ihmisen kanssa voi olla loukussa sillä tavalla että se toinen osapuoli tekee eroamisesta käytännössä helvetin. Sitten voi olla niin, että sivusuhteen toinen osapuoli olisi valmis eroamaan mutta toinen ei, ja se eroamaan valmis jää tavallaan vangiksi. Kaikenlaista on.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kaikki ihmeelliset lässytykset siinä välissä menee suoraan vessanpöntöstä alas. "Tunteet on vaikeita, ei asiat ole yksinkertaisia". No vittu daah. Ei olekaan mutta selkäranka pitää olla. Muuten ymmärrystä ei tule.Jos toisella on muutama väkivaltatuomio plakkarissa, niin siinä ei todellakaan mennä sanomaan… omistushaluinen ja erittäin impulsiivinen on vähän vaatallinen yhdistelmä.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En jaksa kuule näitä "olet mystävälköisesti äjättelevä" PENTU tekstejä.
Maailma on usein mustavalkoinen.
On mies ja nainen.
on syntymä ja KUOLEMA.
Välissä olevat asiat on sitten jotain muuta. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Minäkin ajattelen, että parempi on erota kuin pitää salasuhdetta ja että syyt salasuhteen pitämiselle ovat usein omaan mukavuudenhaluun ja vastuun väistelyyn ja oman kuvan menettämisen pelkoon liittyviä syitä. Mutta suhteet ovat erilaisia. Jonkun ihmisen kanssa voi olla loukussa sillä tavalla että se toinen osapuoli tekee eroamisesta käytännössä helvetin. Sitten voi olla niin, että sivusuhteen toinen osapuoli olisi valmis eroamaan mutta toinen ei, ja se eroamaan valmis jää tavallaan vangiksi. Kaikenlaista on.
Kyllä minä yritän ymmärtää näitä kuvioita ihan oikeasti. On vaan vaikeata, kun itse näkee asiat niin yksinkertaisina ja suoraviivaisina. Jos olisi tuollainen tilanne, että toinen pelkäisi exäänsä, niin kävisin puhumassa sellaisen tyypin kanssa jonka jälkeen puolisoni ei pelkäisi. Tai siis... Noh, olen erilainen ja suoraviivainen mies, niin minun on vaikea kuvitella itseäni tilanteeseen että naista ahdistaisi joku mies, enkä selvittäisi ongelmaa miehenä. En tiedä.
Mutta yritän kyllä ymmärtää. Meitä on erilaisia. Miehiä ja naisia. Itse olen suora, toiset ovat monimutkaisempia. Minulla vaan suoruus kuuluu miehuuteen, ja monimutkaisuus naiseuteen, mutta ajat ovat kai muuttaneet tätä. Viimeinen mammutti, sellaiseksikin on kutsuttu. Sukupuuttoon kai tässä pitää kuolla. - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
On mies ja nainen.
on syntymä ja KUOLEMA.
Välissä olevat asiat on sitten jotain muuta.Olet itse henkisesti epäkypsä.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jos toisella on muutama väkivaltatuomio plakkarissa, niin siinä ei todellakaan mennä sanomaan… omistushaluinen ja erittäin impulsiivinen on vähän vaatallinen yhdistelmä.
No mutta jos siinä on se uusi mies, niin eikö se voi sitten käydä sanomassa? Enkö tajua nyt jotain?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Olet itse henkisesti epäkypsä.
Älä provosoidu väliihuutelijoista.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
On mies ja nainen.
on syntymä ja KUOLEMA.
Välissä olevat asiat on sitten jotain muuta.Maailma on mustavalkoinen jos niin haluat. Nauti harmaan sävyistäsi matkan varrella.
- Anonyymi00073UUSI
Josko lopetat tuon omien tapojesi tyrkyttämisennmuille ja marssit sinne peilin eteen ihan itse itseäsi soimaamaan
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Missä kohtaa se väitti pettäneensä totesi vaan että kiltit ja tunnolliset ei petä mu onnistuu kyllä niiltäkin pettäminen oletteko koskaan kuulleet sanontaa koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan kuuluisia viimeisiä sanoja ennen kuin tekivätkin lopulta kuitenkin sen mitä ei pitäny tehdä koskaan
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
...Ja jos tilanne on se, että haluaa vaihtaa toiseen, niin se toinen suhde päätetään ensin. Eikä itketä että ei ole selkärankaa sillä että on "kiltti ja tunnollinen". Se on tekosyy selkärangattomuudelle.
En ymmärtäny asiaa niin ettäkö hän olisi vaihtamassa jotakuta toiseen useimmin nuo kiltit ja tunnolliset tulee ensin petetyiksi
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oletteko kokeilleet rehellisyyttä normaalia on että seksi kotona loppuu kun toisella on joku toinen jos vielä ero on sen jälkeen vaikeaa tai mahdotonta niin toisenhan täytyy se vain kestää jos ei erota kerran halua eikö se ole niin yksinkertaista mä olen ainakin aina ollu rehellinen sille jonka kanssa olen ja kavereilleni ja valehtelemaan mua ei ole opetettu kaikki asiat vaan ei kuulu kaikille
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kyllä minä yritän ymmärtää näitä kuvioita ihan oikeasti. On vaan vaikeata, kun itse näkee asiat niin yksinkertaisina ja suoraviivaisina. Jos olisi tuollainen tilanne, että toinen pelkäisi exäänsä, niin kävisin puhumassa sellaisen tyypin kanssa jonka jälkeen puolisoni ei pelkäisi. Tai siis... Noh, olen erilainen ja suoraviivainen mies, niin minun on vaikea kuvitella itseäni tilanteeseen että naista ahdistaisi joku mies, enkä selvittäisi ongelmaa miehenä. En tiedä.
Mutta yritän kyllä ymmärtää. Meitä on erilaisia. Miehiä ja naisia. Itse olen suora, toiset ovat monimutkaisempia. Minulla vaan suoruus kuuluu miehuuteen, ja monimutkaisuus naiseuteen, mutta ajat ovat kai muuttaneet tätä. Viimeinen mammutti, sellaiseksikin on kutsuttu. Sukupuuttoon kai tässä pitää kuolla.Sulle ei o si sattunu kohdalle näitä eksiä jotka ovat naistaan pettäneet ja uhkaavat tappaa sen joka heidän naistaan auttoi pettämisen kostamaan heille (meidän naiset) sukupolvi on uusi haminassakin kovia pullistelemaan minkään tekijäksi niistä ei vaikuttas olevan vieläkään
- Anonyymi00093UUSI
Eikö esim miehet monesti ajaudu aallokkoon haaksirikkoon tai kriisiin🥱
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista tekemisistään.
Siitä on hyvä aloittaa monen yleisemminki
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos minun standardit ovat yliankaruutta, tällä ihmiskunnalla ei ole toivoa itsensä kanssa. Koen omat arvoni minimivaatimukseksi ihmiselle.
Olet siis ns mallikuva ihmisestä, mentor?
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jos toisella on muutama väkivaltatuomio plakkarissa, niin siinä ei todellakaan mennä sanomaan… omistushaluinen ja erittäin impulsiivinen on vähän vaatallinen yhdistelmä.
Oliko liitännäistuomio, erillistuomio vai välillinen huomautus vaa?
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
On mies ja nainen.
on syntymä ja KUOLEMA.
Välissä olevat asiat on sitten jotain muuta.Ja siinä välissä tapaksia laittelisitte ?
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Olet itse henkisesti epäkypsä.
Aivan kaikkiin olen kypsä kyllä niin. Sivusta
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Josko lopetat tuon omien tapojesi tyrkyttämisennmuille ja marssit sinne peilin eteen ihan itse itseäsi soimaamaan
Onko sillä joku verkkokurssi jo saatavil?
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siihen tarvitaan kaksi
Olipa todella tyhmä puolustus. Kiltti ihminen ei petä, eikä laita sitä toisen syyksi, vaan kantaa rehellisesti vastuun omasta virheestänsä. Kiltti , rehellinen ihminen kertoo petetylle, mielummin jo ennen kun pettää, että on pettänyt ja antaa hänen päättää haluaako jatkaa suhdetta vai ei. Petetylle on todella ikävä saada tuliainen, esim herpes, johon kondoomi ei auta. Herpes on loppuelämän riesa ja vaikuttaa tulevaan suhteeseen sekä seksielämään. Moraali on nykyään kyseenalaista, eikä siinä mietitä kumppanille mahdollisesti aiheutuvia terveysseuraumuksia. Kannattaa kiertää nämä "kiltit"kaukaa.
- Anonyymi00127UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sulle siis kuvailemasi henkilön pettäminen on helppoa mutta kertominen kertomasi mukaan vaarallista. Entä onko vaarallista kun hän saa selville pettämisesi jotenkin muuten? Sun moraalille sopii siis pettäminen. Ainoa jarru sulle kumppanin mahdollinen vaarallisuus? Niin, ehkä kannattaa sitten miettiä mitä tapahtuu kun pettämisesi tulee hyvinkin toden-näköisesti jossain vaiheessa jotain muuta kautta ilmi. Ensisijaisesti sun Omatunto pitäisi estää pettämisesi. Sinä teoistasi olet vastuussa.
- Anonyymi00006UUSI
Tiedän, mutta olen niin rakastunut, että en vastustelisi, jos haluat minun kanssa jotakin.
- Anonyymi00014UUSI
Kuka on puhunut pettämisestä? Minä olen halunnut vain puhua kanssasi.
- Anonyymi00084UUSI
Anteeksi kun en silloin suostunut, olin vihainen sulle, tai luulisin estäneet mun..
- Anonyymi00015UUSI
Parisuhteesi ei ole onnellinen jos rakastut toiseen. Puhu kohteesi kanssa ja ole onnellinen.
- Anonyymi00029UUSI
Ensin kai pitää puhua sen puolison kanssa...?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ensin kai pitää puhua sen puolison kanssa...?
Onnettomissa suhteissa käydään tavallisesti keskusteluja joten älä vaivaa aivonystyröitäsi turhaan
- Anonyymi00016UUSI
Pettäminen on todessa sairasta ja syvältä. mj
- Anonyymi00017UUSI
It's a really long way to Heaven, but real short steps to Hell.
- Anonyymi00101UUSI
Jaa tätäkää en oo kyl koskaa kokeillu rajoittuneena keski-ikäisenä naisena
- Anonyymi00020UUSI
Aivan takuulla näin on. Ei ole helppo tilanne sulle. Kilteys ja tunnollisuus voivat olla siunauksia tai kirouksia. Mitä ikinä päätätkin, niin tuen sinua päätöksessäsi. Jos haluat, niin mulle voit edelleen kirjoittaa mistä tahansa. Hyvää yötä!
- Anonyymi00022UUSI
Miksi edelleen haluat olla elämässäni?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi edelleen haluat olla elämässäni?
En ole ollut koskaan hänen elämässä
- Anonyymi00025UUSI
No omantunnontuskat ja syyllisyydentunne on valtavat varmasti. Etkä pysty elämään normaalia elämää enää pettämisen jälkeen. Minä en pettänyt vaikka muuten olen kuten sinä. Enkä rakastunut toiseen vaan ihastuin, niillä kahdella asialla on vissi ero. Pettämisestä jää yleensä myös kiinni ennemmin tai myöhemmin ja mitä siitä sitten vielä seuraa niin mietippä sitä.
- Anonyymi00028UUSI
Meinaatko paljastaa
- Anonyymi00027UUSI
Varsinaista pettämistä ei ole ollut minun puoleltani. Kaikki oli vähän semmoista että en ollut saanut huomiota mitä olisin todellakin ansainnut ja tarvinnut. Ehkä koitin hakea sitä muualta… Siinä oli muutamakin ketä vähän tökin. Mutta eihän se lopulta ollut mitään kummiskaan. All good .
- Anonyymi00032UUSI
Trollakka sai taas kunnon vastaanoton.
- Anonyymi00102UUSI
Mielenkiintoinen tulkinta sulla tästä aapeen eli palstasedän itselleen vastailu- showsta. Kasvamisia
- Anonyymi00034UUSI
Eipä ole tökitty ketään että töks töks guut nait.
- Anonyymi00103UUSI
Ootte tämän yhessä jo jossain muodossa muotoilleet?
- Anonyymi00037UUSI
Yrität vaan satuttaa.
- Anonyymi00039UUSI
Kumman tapasit ensimmäisenä?
- Anonyymi00043UUSI
Niin kun on kokemusta huonosta parisuhde väkivallasta.
- Anonyymi00105UUSI
Paskaa perheväkivaltaa- ottakaa punkkarit koppia aika catchy bändin nimi
- Anonyymi00045UUSI
Haloo haloo anonyymi00044 22:05
- Anonyymi00047UUSI
Eihän tässä vielä kukaan oo pettänyt
- Anonyymi00106UUSI
Nii et kuka sinne asti viel kiirehtii heh
- Anonyymi00050UUSI
En pidä näistä aloituksista.
Nämä tuntuvat ihan provoilta.
Joku heittää pari lausetta, jonka voi tulkita moneen eri suuntaan.- Anonyymi00107UUSI
Ei tämä sinun prosessi käynnisty jos et sitä ite aloita
- Anonyymi00051UUSI
Onko valehteleminen helppoa? Poliisille se on helppoa.
- Anonyymi00081UUSI
Toiset valehtelee poliisille päästäkseen helpommalla hyödytä mitään poliisi luottaa todella harvoihin muutenkin ainoa minkä sillä itelleen tekee ni hintalapun vähä kalliimmaksi
- Anonyymi00108UUSI
Niin on helppoa. Senku istuu, heiluttelee jalkoja ja imee vaik tikkaria
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Toiset valehtelee poliisille päästäkseen helpommalla hyödytä mitään poliisi luottaa todella harvoihin muutenkin ainoa minkä sillä itelleen tekee ni hintalapun vähä kalliimmaksi
Yea, and some arrogant like they know it all but no
- Anonyymi00052UUSI
Semmonen käytännön sääntö on olemassa, kuin että tee toiselle, niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän. Miltä susta tuntuisi, jos sinua petettäisi?
- Anonyymi00082UUSI
Ei enää miltään mä teen toiselle samoin tämän ensin petettyä mua jos ei suhdetta halua päättää siedätin itseni siihen ilman hänen olematonta itsetuntoaan olisin päättäny senkin suhteen siihen kun petti mua
- Anonyymi00054UUSI
Voimia aloittaja moni siitä selvinnyt hengissä. En tunne yhtään paria jossa ero ei olisi ollut oikea ratkaisu ja parasta kaikille.
- Anonyymi00055UUSI
Mä tulin ihan sivusta lukemaan tätä, ja halusin antaa oman selitykseni asialle, joka on tuolla ylempänä. Joku ei ole lukenut viestejään sitten…
Tässä mitä kirjoitin, ja oikein kirjoitusvirheiden kanssa.
Jos toisella on muutama väkivaltatuomio plakkarissa, niin siinä ei todellakaan mennä sanomaan…. omistushaluinen ja erittäin impulsiivinen on vähän vaatallinen yhdistelmä.- Anonyymi00056UUSI
Ja tämä on tosi.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja tämä on tosi.
Ja nyt mä todella uskon että et välitä mun selityksistä, etkä mistään mikä liittyy :’-(
- Anonyymi00061UUSI
Kaikki mitä joku esittää tai feikkaa edes vähän, kuseee loppupelissä aina omaan laariinsa.
- Anonyymi00062UUSI
Mitenkä niin feikkaa?
- Anonyymi00063UUSI
Kerronpa faktan seksuaalista pettämistä ei ole on nautinto jonka voi jakaa toisen kanssa.. tärkeintä on kumpainenkin haluaa sitä ja ehkäisy.
- Anonyymi00064UUSI
Ymmärryksen ja empatian kautta se järki joskus saapuu harmaille aivosoluille. Käyttämällä ei paikat kulu ja viisaus ehkäisyssä.
- Anonyymi00065UUSI
No se on sun näkemyksesi. Jos on sovittu vapaasta suhteesta siihen asti kunnes löytyy asunto, niin mitäs siinä sitten.
- Anonyymi00083UUSI
Sinun mielipiteesi asiasta ja fakta sinulle tämä on niitä mielpide asioita suosittelen sua etsimään kaltaisesi katsotaan si kuinka hyvältä se susta tuntaa kun tiedät toisen käyvän vieraissa
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Sinun mielipiteesi asiasta ja fakta sinulle tämä on niitä mielpide asioita suosittelen sua etsimään kaltaisesi katsotaan si kuinka hyvältä se susta tuntaa kun tiedät toisen käyvän vieraissa
No sellasenhan mä saisin, jos sut ottaisin.
- Anonyymi00066UUSI
Petos Bill
- Anonyymi00111UUSI
Trumpilla on monta perstaskussa
- Anonyymi00067UUSI
Mikä sen muka estäs miten siihen vaikutta tunnollisuus ja kiltteys mitenkään poitsun äiti tunnollinen kiltti isin tyttö ei estäny silti häntä pettämästä minua
- Anonyymi00068UUSI
Rakastuminen taas ei kai kysele keneen rakastuu poitsun äiti toki kai rakastu muhun vasta lapsen sytymän myötä hänen ikäväkseennse olisi ehkä saattanut estää häntä pettämästä
- Anonyymi00071UUSI
Jos alakerta ei pillusta kostu niin se ei auta vaikka kuinka muut piirittäs. Turha sun on jankata.
- Anonyymi00086UUSI
Sä mitään tiedän mun alakerran kostumisista, mä olen myös nainen ja mulla on normaalit halut, vaikka oonkin hillitympi niitä ilmaisemaan kun taas eräät huutelee niitä ihan avoimesti.
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Sä mitään tiedän mun alakerran kostumisista, mä olen myös nainen ja mulla on normaalit halut, vaikka oonkin hillitympi niitä ilmaisemaan kun taas eräät huutelee niitä ihan avoimesti.
Minä käytän karjalalaisia kansanlauluja itseilmaisuun. Ooks palstaäijä sinä ainaki iha puupää
- Anonyymi00072UUSI
Eksät on eksiä. Ilmeisesti n*ssiminen tapahtui jo n*ssimispolulla toivottavasti muijas hekumoi kunnolla
- Anonyymi00113UUSI
No ohan se gubbe hyvä, että lenkkipoluista tulee ees jotaki mieleen
- Anonyymi00074UUSI
Haluat tosi kovasti uskoa ja uskotella olevasi tunnollinen sekä kiltti, samalla tajuat jossain määrin ettet olekaan. Se on kuin pisto sydämessäsi, en epäile.
- Anonyymi00077UUSI
Olen iloinen koska ei kai ole kiusaajia ja voi puhua tunteista rauhassa.
- Anonyymi00087UUSI
Tiedän. Tiedän myös kokemuksesta sen että elämä ei ole mustavalkoista. Niiden on helppo kivittää joilla ei ole mitään todellista kokemusta näistä(kään) asioista. Ja helppo moralisoida. Itse en lopulta pettänyt mutta lähellä oli. Ja olisin varmasti pettänyt, jos asiat ei olisi muuttuneet. Ja puolisoni tietää, niin sitä ei tarvi kenenkään erikseen kysyä.
- Anonyymi00088UUSI
Hyvä että olette saaneet asiat hyvälle mallille ja huomioitte toisianne suhteen joka osa-alueella 👍🏻
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Hyvä että olette saaneet asiat hyvälle mallille ja huomioitte toisianne suhteen joka osa-alueella 👍🏻
Välillä on varmaa mm akupunktiota?
- Anonyymi00089UUSI
Oletko sinä näistä kaikkea vai kumpaakin?
- Anonyymi00091UUSI
voin yrittää teitä huvittaa, kunnes enää jaksa ja Hiekkmatti, Unimestarikin välillä pakottaa lepäämään.
Joku lihavahko, melko pallon muotoinren tilannut kai taksin väärään paikkaan... kun ensinkään älä tilaile takseja jos ei ole cashiä... jotain... - Anonyymi00094UUSI
minä en petä ilmoitan erosta ja etsin uuden. jos ei elä ö miellytä eikä saa tehdä mitä haluaa tai kohtelee huonosti, se on ero. tai jos liian karsea suku
- Anonyymi00121UUSI
Kyllä se ns vika löytyy kun joka kulmasta runttaa väkisin nk tetrikseen
- Anonyymi00110UUSI
minä olen kai kuin joku demoni-multidimensionaalinen demoni ei tästä maailmankaukkeudesta ollenkaan, joku mies ilman kasvoja...
.. no höps olen todellinen.- Anonyymi00123UUSI
Paahan poika pyjamassa lelut laatikkoon ja kiirehi kouluun
- Anonyymi00114UUSI
tässä tytöille ehdotelmaksi tuijotella uusi supertyttö-elokuva,
https://en.wikipedia.org/wiki/Supergirl_(2026_film)
itse katson aika paljon maksutelkkarista, mutta jos tuo onh yhtä hyvä kuin Wonder Woman niin aika hyvbä - Anonyymi00116UUSI
Ja mitalliako nyt haluat tunnollisuudestasi ja kiltteydestäsi?
- Anonyymi00118UUSI
Vain yksi pieni kansan sävelmä riittää. Sivusta
- Anonyymi00132UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Vain yksi pieni kansan sävelmä riittää. Sivusta
Minkä biisin haluat vetää?
- Anonyymi00117UUSI
Minä en tiiä mistään kestään mitää
- Anonyymi00119UUSI
Harasoo?
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Harasoo?
Teil on teän bileet mulla omat paitsi ei
- Anonyymi00128UUSI
Ala polyamoriseksi niin voit paneskella ketä tykkäät 😁
- Anonyymi00129UUSI
Eipä semmosta vikaa päästä löydy että polyksi alkaisin.
- Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00129 kirjoitti:
Eipä semmosta vikaa päästä löydy että polyksi alkaisin.
Oletpas.
- Anonyymi00131UUSI
Kyseessä on pettäjä mies.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534270Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813953- 703438
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963360Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022369- 352238
- 362109
- 242109
- 382089
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231984