Tai ainakin sen tiedät, että joskus tykkäsin, kun sen sanoin. Mutta voitko uskoa, että rakastan sinua hullun lailla, enemmän kuin ketään toista koskaan? M > N
Tiedät, että tykkään sinusta
27
539
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä tajusin sen nyt että rakastan sua.
- Anonyymi00002
Miksi rakastat?
- Anonyymi00003
Miksi et ole yhteydessä P naiseen irl?
- Anonyymi00020
Jaa kuka mies?
- Anonyymi00004
Sitä sä rakastat…
- Anonyymi00005
Kokonaista häntä, päästä varpaisiin.
- Anonyymi00006
Ymmärrätkö babe, että on ihme, että tallataan tällä pallolla yhtäaikaa, ja kohdattiin toisemme?
- Anonyymi00007
Onhan se
- Anonyymi00008
Onhan se ihme.
Suurempaa ihmettä odotellessa. - Anonyymi00009
Yksilöllisen merkityksen luominen tai sen tapahtuminen ei ole sidottu kehoihin, aikaan tai paikkaan. Olisi voinut olla eri kehot ja eri ihmisten kanssa yhtä vahva yhteys.
- Anonyymi00010
Juu ei meidän yhteydes tarvi enää olla
- Anonyymi00011
Ootko sanonut kasvokkain tykkääväsi?
- Anonyymi00012
En, mutta viestillä kyllä. Ja niihinhän sä et vastaa.
- Anonyymi00015
Olen sanonut. Muistaakseni parikin kertaa.
Aloittaja - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En, mutta viestillä kyllä. Ja niihinhän sä et vastaa.
Irl. ei ole yksikään viesti tullut perille.
M - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Irl. ei ole yksikään viesti tullut perille.
MNo sun puhelinliittymä on varmaan sitten suljettu.
- Anonyymi00013
minä en tiedä kenestä "tykkäisin" ehkä tykkään kaikista ihmisolioista tasapuolisesti.
- Anonyymi00014
Söpöä. Miksi et voi sanoa tuota hänelle?
- Anonyymi00016
En nyt kyllä muista ootko sanonut suoraan tykkääväsi minusta mutta ainakin oot sen selkeästi näyttänyt! En oikein voi uskoa että hullun lailla mua rakastaisit, kun ei sen kummemmin kuitenkaan edes tunneta. Hullun lailla hullaantunut tai ihastunut ehkä ennemmin?
- Anonyymi00017
Kyl tiiän mies. Mä haaveilen usein et pyytäisit mut sun naiseksesi sitten lopulta kuitenkin. Mielestäni ansaittais toisemme kyllä täysin ja oltais kaunis ja hauska pari. Meidän ympärilläämme maailma alkais hymyilemään. Suostuisin ja vaatimattomasti lupaisin, mutta sen myös pitäisin, että kanssani sinnulla olisi hyvä olla ja olisin sinulle niiiiiiin ihana ja rakastava nainen kuin vain unelmoida osaat! :)
Mietit mies riskejä. Toivon että mietit myös sitä palkintoa! No olet oma uljas soturimieheni ja viet tämän kuus-nolla, niin kova luotto mulla on elämäni merkittävimmälle ihmissielulle. Mun omalle peililleni.
♡♡♡♡♡- Anonyymi00021
En varmaan ole tuo mies, mutta tämä on kaunein kirjoitus, minkä olen naisen nähnyt miehelle kirjoittavan. Olen vähän kateellinen tuolle miehelle. 😊
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
En varmaan ole tuo mies, mutta tämä on kaunein kirjoitus, minkä olen naisen nähnyt miehelle kirjoittavan. Olen vähän kateellinen tuolle miehelle. 😊
Kiitos, toivon sinulle onnea ja menestystä elämässä ja rakkaudessa.
- Anonyymi00026UUSI
Jaksatko odottaa vielä viisi vuotta?
- Anonyymi00019
Pahaa yötä
- Anonyymi00022
Kyllä. ❤️❤️❤️
- Anonyymi00023
ohi
- Anonyymi00027UUSI
Rakastan edelleen ja toivon että ollaan me. k naiselta ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955